Dünyanın ən bahalı evləri


Dünyanın ən bahalı evləri

10. Drakula Qalası, Rumıniya: 135 milyon dollar
Tüklər ürpədən bir adı olsa da, Rumıniyadakı Drakula Qalası dünyanın ən bahalı evlərindən biridir.
1980-cı illərdə muzeyə çevrilən qala, sahibi olan Avstriya Arşidükü Dominic tərəfindən satışa çıxarılmışdır,ancaq satıldığına dair qəti bir məlumat yoxdur. Qalanın ilk sahibi olan Dominicin nənəsi Kraliça Mariedir.
57 otağı, 17 yataq otağı olan qala, Qraf Drakulanın yaradıcısı İrlandiyalı yazar Bram Stokerin ilham qaynağı olan hökmdar Payalı Voyvodayla əlaqələndirilsə də, tarixi qeydlərdə Vladın qalada çox qısa bir müddət yaşadığı ifadə edilir.


9. Updown Sarayı, Windlesham, Surrey, İngiltərə: 139 milyon dollar
İngiltərənin cənub-şərqində Surreydəki bu nəhəng malikanə 58 hektarlık bir bağçada tikilmişdir.
Buckingham Sarayının rəqibi olaraq xarakterizə edilən 103 otaqlı bu evdə, onlarla üzmə hovuzu, kino salonu, tennis kortları, 8 limuzinin park edə biləcəyi bir avtopark, squash və bowling salonları belə var.


Dünyanın ən bahalı evləri


8. «The Manor,» Los Angeles, ABŞ: 150 milyon dollar
Fransız Qala Stiliylə, 1991-ci ildə tikilən 123 otaqlı malikanə Los Angeles əyalətindəki ən böyük xüsusi mülk olan ev xüsusiyyətini daşıyır. 
Otaqlarının cəmi sahəsinin 5248 kvadrat metr olduğu malikanə 4.6 hektardan daha geniş bir sahəsni əhatə edir.
İçərisində tennis kortları, buz konkisi sahəsi, 2 üzmə hovuzu, 3 mətbəx, çox sayda bağça, xüsusi bir meyvə bağçası, bowling salonu, gözəllik salonları, spa, kino və 100 avtomobilin dayana biləcəyi bir avtopark var.
Malikanənin 1 qatı isə tamamilə gardrop olaraq istifadə edilir.


Dünyanın ən bahalı evləri

7. «The Pinnacle,» Montana, ABŞ: 155 milyon dollar
Tim və Edra Blixsethlərə aid olan bu 10 otaqlı dağ evi, digərlərinə müqayisədə o qədər böyük olmasa da, evin hər küncünü və avtomobil yolunu da örtən yerdən istilətmə sistemi, evin içindəki və xaricindəki üzmə hovuzları, evdəki bütün duşlarda olan buxarılar, nəhəng şərab mahzeni, gimnastika salonu və masaj otağı ilə dünyanın ən bahalı evlərindəndir.

Dünyanın ən bahalı evləri

6. Franchuk Villa, Kensington, İngiltərə: 161 milyon dollar
London 1997-ci ilə qədər yalnız qızların getdiyi bir hazırlıq məktəbi olan ev, 2006-cı ildə Ukraynalı Elena Franchuk tərəfindən alınıb 10 milyon sterlinq xərclənərək inkişaf etdirilmiş. İndi isə Livanlı təşəbbüskar Musa Salemin sahibi olduğu 5 qatlı villanın, 10 adası, yeraltında bir hovuzu, kino salonu, çaxnaşma otağı, saunası və gimnastika salonu var.


5. Hearst Malikanəsi, Beverly Hills, ABŞ: 165 milyon dollar
Daha əvvəl media nəhəngi William Randolph Hearsta aid olan bu malikanə 6 dairədən meydana gəlir.
Daha əvvəl də Godfather filmində istifadə edilən bu evin, 3 üzmə hovuzu, 6 buxarısı, tennis kortları, gecə klubu və 29 otağı var. Amerikan başçısı John Kennedyin də bal ayını keçirdiyi bu evin əhəmiyyətli qonşularından biri Tom Cruise və Katie Holmes cütü ilə David və Victoria Beckam cütüdür.

Dünyanın ən bahalı evləri

4. Fairfield Pond, The Hamptons, ABŞ: 170 milyon dollar 
Ira Rennertə aid olan bu malikanə, 63 hektarlık sahəsiylə Amerika qitəsindəki ən böyük evddir.
Bu malikanə, 29 otaq, 39 duş, 27 metr uzunluğunda bir yemək otağı, 5 tennis meydançası, bowling salonu, 150.000 dollar dəyərindəki jakuzisi ilə lüksdə sərhəd tanımır.


Dünyanın ən bahalı evləri

3. The Penthouse, London, İngiltərə: 200 milyon dollar
Məşhur Number Ona Hyde Park ünvanındakı digər möhtəşəm 82 dairənin ən üstündə iştirak edən dünyanın ən bahalı mənzil dairəsinin kvadrat metri 60.000 sterlinq.
Çox xüsusi 'SAS'larla təhlükəsizliyi təmin edilən dairənin, çaxnaşma otağı, güllə keçirməz şüşələri, göz skanerləri və hətta yaxındakı Mandarin Otelinə gizli bir keçiş tuneli belə olmaqda/var.
Binada, Spa, squash kortları, və hətta şərab dadma otaqları belə mövcud. Binanın 24 saat otaq xidməti var.


Dünyanın ən bahalı evləri

2. Villa Leopolda, Fransız Rivierası, Fransa: 506 milyon dollar
Son zamanlarda mətbuat sayəsində daha da məşhur olan bu villa French Riviera bölgəsində 1902-ci ildə Belçika kralı Leopold II tərəfindən tikilmişdi.
Daha əvvəl bir çox adam tərəfindən alınıb satılmış olan bu villa əslində Edmond Öd və arvadı Lilyə aiddir ancaq Bill Gatesə satıldığı iddiaları da mətbuatda iştirak etməkdədir.
Villa 11 otaq, 14 duş, çox saydakı hovuzu və 50 tam zamanlı bağbana ehtiyac duyan həddindən artıq böyük bağçaları ilə inanılmaz ölçülərdədir.

Dünyanın ən bahalı evləri

Dünyanın ən bahalı evləri

Dünyanın ən bahalı evləri

1. Antilla, Bombay, Hindistan: 1 milyard dollar
Dünyanın ən zəngin 5. adı olan Hind işadamı Mukesh Ambani, özünə 1 milyard dollara düşən bu 27 qatlı göydələnin sahibidir.
Antilla adı verilən 27 qatlı qüllənin heç bir qatı digərinə bənzəmir. Ambaninin bənzərsiz evini ABŞlı memarlıq şirkəti Perkins Will and Hirsch Bedner Associates hazırlayıb. 
Belə ki, binaya tam 9 liftlə çıxılır. Görkəmli quruluşda çilçıraqlarla qablı böyük bir bal salonu və ən üstdəki dörd qatında Ərəb Dənizi mənzərəsi var.
Doqquz liftli evdə, sağlamlıq klubu, gimnastika salonu, rəqs studiyası, bal salonu, qonaq otaqları, çox sayda istirahət etmə otağı, 50 şəxsiyyət kino salonu, qatlarda bağçalar, 3 ədəd vertolyot dayanacagı 160 avtomobillik avto park var. Müəllif: AMİGO
 

0 şərh