Zabitlər parkı

Bakıda Zabitlər parkını yəqinki çoxlarınız tanıyırsınız. Bu park bir çox xüsusiyyətlərinə görə digər parklardan daha çox məşhurdur. Zabitlər parkının 4 hektar ərazisi var. Ərazidə çox yaşlı ağaclar və yaşıllıq insanda xoş təəssuratlar yaradır, sakinlərin istirahəti üçün müxtəlif guşələr yaradılıb. Parkın tam ortasında daşdan yonulmuş yeni fəvvarə quraşdırılıb. Sizlərə Zabitlər parkında çəkilən şəkilləri təqdim edirəm.











Şəkillərin davamına Qalereya-da baxa bilərsiniz.
Həmçinin bax: Qəribə və maraqlı əşyalar,
İki mənalı şəkillər
Pul necə hazırlanır
Dünyanın hər yerindən məscidlər

Müəllif: Şəkillərdən istifadə zamanə sayta istinad mütləqdir. Şəkillər müəllif hüquqları ilə qorunur.
 

17 şərh

Xrizoberil
çox gözəl parkdır… buz da var orda.bundan savayı istirahət üçün hər bir şərait yaradılıb parkda.şəkillər də super alınıb ;)
Ferbara
Gedib gəzməyə dəyər…
LaLə
chox gozellll. Gelin bey fotosessiyasi ela alinir burda
icome2009

hardadi ki bu park??

Samir012
yaxşı şekillərdir, təmirdən sonra ilk vaxtlarda olan bəzi güllər indi olmasada yenilərini artıq əkiblər)
Bakının Nəsimi rayonu ərazisində yerləşir, çirkin yaxınlığında, təzə bazara çatmamış)
Rene
Keçmiş iş yerim düz bu parkın yanında idi. Arada iş yoldaşımla gizlincə gedirdik o parka. )) Ona görə gizlincə ki, işdə gestapo rejimi idi, nahara belə bayıra çıxmaq olmazdı, iş yoldaşı ilə söhbət etmək (hətta nahar vaxtı) olmazdı. Şirkət də ciddi bir şirkət ola adamı yandırmaz e… ))  Nəysə uzun sözün qısası, bu parkı görəndə o hadisələr yadıma düşdü. ))
Bu haşiyə idi. )) Parka gəlincə, gözəldir. Şəkillərə görə təşəkkürlər…
məryam

Mende getmek isteyirem ora. Gerek atama deyem. Teşekkürler.

Someone
bu parkın yanından keçəndə bu parkla bağlı xatırələr həmişə məni rahat qoymur, deyir zaman ən acı yaraları da sağaldır, düzdü razılaşmaq olar amma ən azından həmin yaranın izi qalır insanın qəlbində... 
Medikamentoz
Gözəl təmir ediblər,amma təəssüf biz unini bitirənə yaxın :)
Zeyneb_Ehmedova
Ən sevdiyim park....gəzəndə parkın təmizliyi ,rənggarəngliyi zövq verir.....:))))))
Lakers
4 hektar?hmm…
SHATENKA407
sıradan bir park.
naninka
Bir neşə ay əvvəl olmuşam bu parkda cox dəyərli bir dostumun sayəsində.gözəl parkdır.Cox saq ol Cavid səkillərə baxdiqca xoş anları xatırladim ;)