Dünyanın ən qəribə və ecəzkar binaları

Bu qəribə binalarda adi insanlar yaşayır, sərgi salonları və mərkzələri yerləşir, ofislər çalışır


Oxşar məqalələr

 

19 şərh

Ferbara
Çox maraqlıdırlar. Bəzilərini görmüşəm. Təşəkkürlər.
Cavid
maraqlı yazıdır, binaların adlarını və yerləşdiyi ölkələri qeyd etsəydin daha da yaxşı olardı.
BaKiNeC

Düz deyirsən adları olsaydı daha yaxşı olardı.İnşALLAH gələn səfər çalışaram olsun )

umud600
Çox bəyəndim.Görkəmli  memarlara eşq olsun!
Someone
ela binalardir, beyenilsin)
BaKiNeC

Xrizoberil,umud600,Someone hər birinizə çox minnətdaram.ALLAH razı olsun.

Xrizoberil
təşəkkürlər, cümləmizdən inşallah. Amma həqiqətən harda olduqları da qeyd olunsa idi daha yaxşı olardı.Gələn dəfə inşaallah ;)
BaKiNeC
AMİN.İnşALLAH gelen dəfə çalışaram ki adları və yerləşdiyi ölkələr qeyd edərəm.:)
Tunzale93

chox maraqlidi) daha chox sebet formali tikili diqqetimi celb etdi.

BaKiNeC

Hərəsinin öz gözəlliyi var təbii ki. Adamın 1-ci şəkildəki evdə ən axırıncı mərtəbəsində evi olardı ))

Tunzale93
orda adam xestelik tapare qorxudan
BaKiNeC

)) hələ bir orda evimiz olsunda xəstəliyinə bir çarə tapılar inşALLAH )

Tunzale93
ne deyim vALLAH.ALLAH sene qismet etsin.men qorxuram.sol elin bashima))
BaKiNeC

O qədər qorxudan danışdın artıq məndı daha istəmədim orda evi :))

ayxansevda
maraqlı şəkilllərdir
Old_Baku_
uydaaaa əla şəkillərdi.Mənə çox maraqlıdı bu binaların inşaat mərhələsi,fəhlələri və s.Halal olsun!!!