Oxşar məqalələr

 

25 şərh

məryam
Həqiqətəndə inandırıcıdı. Teşekkürler.
BaKiNeC
ALLAH razı olsun.Mənə çox maraqlı gəldi və bunu burda olan dostlarla paylaşmaq istədim.
Ferbara
:)) Çox güldüm.
Axırıncısı lap gülməlidi. Bəziləri var ki, adam deşensə, heç o aparata yaxın düşməz.
Amma bunların hamısı insan əməyi ilə aparatların müqayisəsini və onların insana nə qədər faydası olduğunu bir daha xatırladır.  İnsan zəkası insan əzələsindən həmişə güclü olub. :)
Təşəkkür,  BaKiNeC.
Ferbara

«adam düşünsə» yazacaqdım.

BaKiNeC
Dəyməz.Mənim ən çox xoşuma gələn uşaq üçün pedalı fırladan və benzindolduran oldu )))yazıqlar qan-tər içindədirlər lap ))
Responsible
Fikir verdim, yazılar alman dilində idi deyəsən. Həqiqətən paylaşmağa dəyər şəkillər idi. Bir daha təşəkkür.
BaKiNeC
Bəli alman dilindədir.Siz sağ olun.
Ferbara

Təkrar diqqətlə baxdıqdan sonra bəzi detalları görürəm. Məs., sondan ikinciyə lap yazığım gəldi. Qadın soyuq yerdə işlədiyinə görə belində qızdırıcı (qrelka) var. :)

BaKiNeC

Bax elə bunlara görə adam gülməkdən özünü saxlaya bilmirdə :))

məryam
Köhnə məktəbdə bir az almanca keçmişəm. Yazılanlar almancadı.
Ferbara
Hamısının üstündə yazılıb: Das leben ist zu kurz für den falschen Job. Yəni «Həyat yanlış iş üçün çox qısa»
Responsible
Şəkillərdə yazılanların tərcüməsi «Həyat yanlış iş üçün çox qısadır» olmalıdır. Məncə mənalıdır :)
BaKiNeC
Ferbara və Responsible hər ikinizədə dərin təşəkkürlər :))
Rene
Çox maraqlı idi, paylaşdığınçün çox sağ ol. Yaxşı ki bunlar gerçək deyil. :)))
Xrizoberil
superdir… çox bəyəndim… üzərində qeyd olunan şüar lap xoşuma gəldi ;)
Nailə_Qasarayeva
Hər birinə xeyli vaxt maraqla baxdım. Təşəkkür.
bahar
Super.Çox sağolun Bakinec.Hər birində ayrı bir məna var
umud600
Çox gülməlidir.:) Həm də maraqlıdır. Yeni ilə də bir şeylər hazırlasanız yaxşı olar.
Silen_ce
dondurma necə də antisanitariya şəraitində hazırlanırmış)))))
Jewel
Super bir wekillerdi:))
nihat1
təşəkkurlər çox güldumm
Ferbara
Qalın yazmağa ehtiyac yoxdu. Hamı oxuya bilir.
nihat1
sizin mene qarsi qiciginiz nedi beleeeeeeeee 
BaRLeLiTa
Ay nə maraqlı şəkillərdi, daha öncə mən bunları niyə görməmişəm :)
Hər birini bəyəndim, ən çox bəyəndiklərim sırasında isə 2-ci və sonuncudan birinci oldu. Əla!