Рейтинг
+136.60

Fotosessiya

88 üzv, 354 topik

İncəsənət San-Fransisko pilləkənlərində



San-Fransisko şəhəri günəşli günlərinin çoxluğu, parlaq boyaları və yüksək əhval-ruhiyyəsi ilə seçilir. Onun qeyri-adi həyat eşqi demək olar ki, şəhərin bütün hissələrində özünü göstərir. Rəngli mozaika ilə döşənmiş pilləkən isə turistlərin sevimli məkanlarından biridir.


Ardı →

Sabun köpüyündən otel


Mullihotell 3 metr hündürlüyə və 4 metr enə malik olan şişirdilmiş şəffaf şardan quraşdırılan məkandır. Onun yaradıcısı fransız memarı Pyer Stefan Dümadır. Hotelin sahibi Ermin Miqqur əmin edir ki, bura insanın təbiətə maksimum surətdə yaxın olmasını təmin edir. Otel Estoniyanın qərbindəki Matsalusk qoruğunun ərazisindədir. Hoteldə yalnız  çarpayı var. Tualet, duş, sauna, restoran isə hoteldən 150metr aralıda tikilən binada yerləşir. 
Ardı →

Vulkanın şah əsəri | Mono gölü


Mono gölü 760 min il bundan əvvəl Kaliforniyanın indiki ərazisində yaranıb. Göl ABŞ-da Yosemit Milli Parkından şərqdə yerləşir. Gölün ərazisinə vulkan püskürməsi nəticəsində yaranmış bir neçə ada daxildir. Həmin adalardan ən qədimi isə 2 min il bundan əvvələ aid edilir. Mono gölünün ümumi sahəsi 150 kvadrat metr, dərinliyi isə 43 metrdir.


Ardı →

Xoşbəxtlik evi

Sadəcə 30  kvadratmetrdir, ancaq içində xoşbəxtlik üçün lazım olan hər şey var. Arzuların evi, içində rahat olasan deyə qalaya bənzəməməlidir. Sahəsi 30 kvadratmetr olan və dəniz sahilində yerləşən balaca bir ev belə, sizi xoşbəxt edə bilər.

Arzuladığınız o ev tapılıb. İngiltərədə, Cornwallda yerləşən bu evdə artıq yaşayanlar olsa da, istəsəniz qonaq gedə bilərsiz.

 


Ardı →

Yumurta bişirməyə əyləncə qatın


Yumurta ən faydalı qidalardan biridir. Təbii zülal mənbəyi olan yumurtanın həm sarısı, həm də ağı orqanizm üçün əsl şəfa qaynağıdır.

Yumurta səhər yeməklərinin şahıdır. Səhər yumurta yesəniz, günə enerjili başlayacaq və gün ərzində özünüzü daha tox hiss edəcəksiniz.

Ancaq hər gün yumurta yemək sizi bezdirə bilər. Əgər bu sağlam qidanı menyunuzdan çıxarmaq istəmirsinizsə, onu müxtəlif bişirmə üsulları ilə hazırlamağa çalışın.


Ardı →

Çay dəsgahları

Çay dünyada ən çox sevilən içkilərdəndir. Amma onun hazırlanmasına, tərtibatına və təqdim edilməsinə dair təsəvvürlər tamamən fərqlidir.

Yaponiya
 
“Matça” yüksək keyfiyyətli yaşıl çayın xırda doğranmış yarpaqlarından hazırlanır.  


Ardı →