Рейтинг
+136.60

Fotosessiya

88 üzv, 354 topik

Uğur qazanan qadınların geyimləri


London dizayn muzeyində «Women Fashion Power» sərgisi açılıb. Sərginin əsas eksponatları seçilmiş qadınların 26 geyim dəsti olub. «Women Fashion Power» sərgisinin hədəfi geyimin köməyi ilə qadınların XIX əsrin sonundan XXI əsrin əvvəlinə qədər cəmiyyətdə vəziyyətlərinin necə dəyişdiyini göstərməkdir. Sərgidə vintaj geyimlər və korsetlər, dar burnuna görə «qadın iztirablarının rəmzi adlandırılan» əl işi olan ayaqqabılar, Manolo Blahnik ayaqqabıları, alt geyimləri və ilk kostyumlar təqdim olunur. 
Ardı →

Quş Yuvası Dizaynları - Fotolar

Heyvan sevər biri olaraq bu məqaləni hazırlamaq məni xoşbəxt edir. Quş yuvaları həm quşlar üçün gözəl bir həyat sahəsi, həm də bağçalarınız üçün mükəmməl bir dekorativ əşya ola bilər. Mən kiçik yaşlarımda həmişə quş yuvamızın olmasını istəmişəmdir. Əsas da filmlərdə görüb arzulardım. Bir çox kiçik quş ətrafında uçar və quş səsləri ətrafı sarar, sanki nağıllar aləmi kimi. Amma filmlərdə gördüyüm o gözəl səhnəni heç zaman yaşaya bilmədim. Sizlər də öz quş yuvanızı hazırlaya bilərsiniz. Yeri gəlmişkən aşağıdakı quş yuvalarının hamısı əl işidir. Bu mövzuda internetdə köməkçi videolar tapmaq mümkündür. Bəzi dülgərlər hələ də hobbi olaraq quş yuvası hazırlayırlar. Onlardan almaq olar. Amma hazır olaraq quş yuvası almaq özünüz hazırladığınız bir yuva qədər zövqlü olmaya bilər. Quş yuvalarından istifadə edərək bağçanızı bəzəyə bilərsiniz, bu yolla həm bağçanız gözəlləşəcək, həm də gözəl quş səsləri evinizdən əksik olmayacaq. Bu foto qalereyada ən gözəl quş yuvası dizaynları sizləri gözləyir.

Hazırladı: MushviG.H


Ardı →

Dünyanın ən gözəl 10 çimərliyi

10. Kaunaoa Körfəzi – Amerika Birləşmiş Ştatlarının Havay ştatının Kohala sahilində yerləşən 0.4 kilometr uzunluğunda aypara formasında uzanan bu çimərlik ağ qumlu sahili, sahil boyu uzanan palma ağacları, sakit, aydın və mavi sakit okean suları ilə göz oxşayır.


Ardı →

Göy qurşağı körpüsü

Körpünün hər iki tərəfində  yerləşdirilən fontanlar ona əsrarəngiz gözəllik qatır. Məhz bu işıqlar adi bir körpünü qısa zamanda həm Seulun, həm də Cənubi Koreyanın əsas turistik məkanlarından birinə çevirib. Körpünün ətrafında 1.5 kilometrlik məsafədə yerləşən 380 boru yerləşdirilib. Gün ərzində isə 60 tona yaxın su istifadə olunur.

 
Ardı →

Travel photographer - Ən gözəl şəkillər

“Travel photographer” yarışmada Şimal Buzlu okeandan qədim Çinə qədər dağları, gölləri səyahət edən fotoqrafların çəkdikləri təbiət mənzərələri yarışıb. Təbiət gözəllikləri və insan müxtəlifliyi üzərində qurulan bu yarışmanın qalib fotolarından bir neçəsini təqdim edirik. 
 
Ardı →