Рейтинг
+136.60

Fotosessiya

88 üzv, 354 topik

YUMURTA QABIĞINDAN MÖHTƏŞƏM ŞƏBƏKƏLƏR

Paraqravyor (stomotoloq alətinə oxşayır) adlı  yüksək sürətli qurğudan istifadə edən Brayn Beyti yumurta qabığından möhtəşəm əsərlər yaradır.
Belə kövrək materialda işləmək üçün insanda möhkəm əl və böyük səbr lazımdır.
Rəssamın əsərləri təkcə sərgilərdə nümayiş olunmur, həmçinin bir neçə müsabiqənin qalibi də seçilib.
Brayn oyma sənəti ilə  2005-ci ildə yüksəksürətli qurğu alandan sonra maraqlanıb. Ancaq incəsənətlə əvvəllər də məşğul idi. Rəssam şəkil çəkməyi xoşlayırdı, zaman-zaman  heykəltaraşlıq da edib.
Yumurta üzərində şəbəkələr hazırlamaq ideyası barədə isə Brayn bunları deyir: «Bu, mənim  ilk işimdir. Balqabaq, tüfəng qundağı və sair əşyalar üzərində naxışlar oymuşam. Ancaq yeni aləti satın alandan sonra, onu yoxlamaq istəyərkən əlimin altında yalnız yumurta var idi. Beləliklə, məndə ən kövrək materialdan əsər yaratmaq barədə ideya yarandı. Çox möhtəşəm alındı.»


Ardı →

Ölkəyə uyğun gözəllik standartları

Amerikalı jurnalist və fotoqraf Esther Honig bir proyektlə məşhur photoshop`çulara müraciət edir. Photoshop`çular onun şəkli üzərində hər ölkəyə uyğun gözəl qız modelini yaratmağa çalışıb. Sizcə hansı daha uğurlu alınıb və hansı daha gözəldir?

Original foto

 


Ardı →

Qalpaq altında şəhər

Takanori Aiba-yapon fotoqrafı,rəssamı,illüstratoru və memarıdır.O,jurnalların illüstrasiyasından başlayaraq,zamanla pəşəkar dizayner və memar olmuşdur.Onun son işi isə qeyri-adi bonsay ağaclarıdır.Sənət əsərində qəribəlik ondadır ki,uzaqdan bonsay stilində evə bənzəyir,yaxınlaşanda isə....

Onun işlərində memarlıq və dizayn vəhdətlik təşkil edir.Əsərlər baxanda özünü nağıllar  aləmində,ağaclar arasında yaşayan xeyirxah məxluqlar sırasında hiss edirsən.Bunun üçün Aiba hətta bir neçə personaj da yaradıb.Bələliklə hər bir insan özü üçün hekayə qura bilər.

Əsas bir balaca fantaziya olsa bəsdi.

Qeyd edək ki,bu kompazisiyalardan real həyatda da,məsələn parklarda istifadə etmək olar.1978-ci ildən illüstrator işləyən Takanori öz işləri üçün bir çox mükafatlara layiq görülüb.Yokohama da muzeylərin biri və “Skylark Gusto” restoranlar şəbəkəsinə dizaynı da o verib.Öz işlərində münasibətdə isə Takanori gülərək bunları deyir:”Bəlkə də mən hələ böyüməmişəm”.


Ardı →

Sənət əsərlərinə çevrilən zibillər

Həyatımızda lazım olmayan dəyərsiz şeylərə demək olar ki,hər yerdə rastlaşırıq:o,ayaqqlarımızda dolaşır,bəzən evimizdə müəyyən yerləri tutur,zibbiliklərdən belə onlardan can qurtarmaq olmur.Lakin elə insanlar var ki,onlar zir-zibillərdən belə sənət əsəri düzəldərək,onların içərisindəki gözəlliyi çıxardır.İngiltərədən olan Syu Vebster və Tim Noblun da məhz belə adamlardandırlar.Bu rəssamlar özlərinə məxsus xüsusi texnika ilə kölgə əsərləri yaratmaqla məşhurdular.Bunun üçün imkan olduqca ilk baxışdan nəzəri cəlb etməyən çoxlu metal qalıqlar yığılır.Düzgün işıqlandırma ilə zibil yığını möhtəşəm sənət əsərinə çevrilir.
Ardı →

Ən gözəl pul əskinasları

«Pul incəsənəti» («The Art of Money») kitabının müəllifi olan Devid Stendiş (David Standish) dünyanın 10 ən gözəl pul əskinasının reytinqini tərtib etmişdir.


1. Fransız Polineziyası — 10 000 fransız frankı




Ardı →