Рейтинг
+136.60

Fotosessiya

88 üzv, 354 topik

Travel photographer - Ən gözəl şəkillər

“Travel photographer” yarışmada Şimal Buzlu okeandan qədim Çinə qədər dağları, gölləri səyahət edən fotoqrafların çəkdikləri təbiət mənzərələri yarışıb. Təbiət gözəllikləri və insan müxtəlifliyi üzərində qurulan bu yarışmanın qalib fotolarından bir neçəsini təqdim edirik. 
 
Ardı →

Dünyaya kicik səyahət

Istanbulda  “Ədəbi" skamyalar. Hər bir belə «kitab» ən maraqlı yerində açılb və imkan verir ki, yoldan ötən istenilən şəxsə turk klassikasından hər hansı bir sitatı oxumaq üçün imkan verir.


Ardı →

Saqqızdan küçə incəsənəti

Ben Uilson insanların tulladığı və bir çoxlarının da tapdaladığını incəsənət nümunəsinə çevrir.Öz qeyri-adi incəsənətini yaymaq üçün Bill saqqız axtarır.Son 6 ildə o küçələri gəzərək qurumuş saqqızların üzərində rəssamlıqla məşğul olur.Əlbətdə böyük pislikdən nəhəng yaxşılıq alına bilər.Ancaq əyri oturaq,düz danışaq:Londonlular saqqızları ağızlarından çıxararaq səkiyə atanda ümumiyyətlə heç nə barədə düşünmürlər.Burada əlində xüsusi boya naboru olan Benin növbəsi gəlir.o adi zibildən nəzərləri cəlb edən gözəl bir incəsənət nümunəsi yaradır.O,əvvəlcə asfalta yapışmış saqqızı tapır (ən çətini budur),sonra onu qızdıraraq üzərini lakla örtür.Bələlliklə akril boyaya başlamağa tam hazırdır.  
Ardı →

Şokoladdan hazırlanmış heykəllər

ABŞ-ın Texas ştatındakı San-Antonio şəhərində yaşayan aşpaz Deniel Kidl əsl şokolad ustasıdır.O, şokoladdan müxtəlif fiqurlar və heykəllər hazırlamağı çox sevir.Şokolad həvəskarları üçün xüsusi olaraq ) Səhər tezdən baxmağı məsləhət görmürəm ))
şokoladdan düzəlmiş heykəlcik


Ardı →

Frankenstein Heyvanlar


 Maraqlı və tük ürpədici bir sənət sahəsi hesab edilən «Frankenstein Heyvanlar»Enriki Qomez De Molina tərəfindən icra edilirdi. De Molina fərqli heyvan bədənlərinin hissələrini birləşdirib dolduraraq yeni qəribə heyvan formaları əldə edirdi. Lakin 2012-ci ildə nəsli kəsilmək təhlükəsində olan vəhşi heyvan cinsini material kimi istifadə etdiyinə görə De Molina 20 ay həbslə və istifadə etdiyi qaçaq heyvan hissələrinə görə isə hissə başı 80.000 dollar cərimə ilə cəzalandırıldı. Bu heyvan heykəlləri çox qəribə, ürpədici və maraqlı olsada arzu edirik ki, bu sənət növü uzun müddət davam etməz. Çünki heyvanlar canlı daha gözəldir.                    
Ardı →