Azərbaycan Çempionatı 2022/23: aralıq nəticələr

2022-ci ilin payızı futbol hadisələri ilə zəngindir. Azarkeşlərin əksəriyyətinin diqqəti bir neçə həftədən sonra Qətərdə başlayacaq dünya çempionatına yönəlib. Amma avrokubok döyüşlərini, ölkə çempionatlarının oyunlarını unutma. Azərbaycan Premyer Liqasında oyunların üçdə birindən çoxu keçirilib və bu gün artıq ilkin nəticələr barədə danışmaq olar. İcmalımızda titul üçün potensial iddiaçılar haqqında danışacağıq. Avrokuboklarda iştirak hüququ verən ilk dördlüyə iddialı olan komandaların mövqeyini də müzakirə edəcəyik.

Müasir texnologiyalar təkcə idman yarışlarını canlı izləməyə deyil, həm də müəyyən nəticəyə mərc etməyə imkan verir. MostBet bukmeker şirkəti öz sırasına Azərbaycan çempionatının bütün oyunlarını daxil edir, geniş çeşiddə və maraqlı əmsallar təklif edir. Həmçinin ofisin saytında gecə-gündüz onlayn kazino fəaliyyət göstərir. kart masasında axşam keçirə, rulet oynaya və ya mostbet aviator oyununda bəxtinizi sınaya bilərsiniz.

Çempion liderlər cədvəli

Azərbaycan Premyer Liqasının özəlliyi ölkə çempionatında bir komandanın üstünlüyü təşkil etməsidir. Son 9 ildə “Qarabağ” 8 dəfə çempion olub. Cəmi bir dəfə, 2020-2021-ci il mövsümündə “atlar” titulunu “Neftçi”yə itirib. Çempionluq uğrunda əsl mübarizənin olmaması ölkə çempionatının gücünün və populyarlığının artmasına kömək etmir. Lakin artıq bu mövsüm çempionluq titulu uğrunda mübarizədə ciddi rəqabət gedir. Həm də ilk dördlükdə olan komandaların aldığı avrokuboklara vəsiqə uğrunda mübarizə dayanmır.

  1. Qarabağ
  2. Sabah Bakı
  3. Neftçi Bakı
  4. Zirə
  5. Qəbələ
Azərbaycan futbol liqası

Qarabağ Ağdam

Bu gün “Qarabağ” Avropanın futbol komandalarının reytinqində 64-cü yerdədir. Bu nəticə komandanın beynəlxalq arenada uğurlu çıxışı sayəsində əldə olunub. Bu mövsüm isə “atlılar” Avropa Liqasının qrup mərhələsində ləyaqətlə mübarizə apardılar. Ölkə çempionatında da komanda yaxşı çıxış edir. «Qarabağ» 12 turdan sonra «Sabah»ı 1 xal qabaqlayaraq, 1-ci pillədə qərarlaşıb.

Yay mövsümlərarası fasilədə komanda əsasən azad agentlərin gəlişi ilə güclənib. Julio Romao (Santa Klara) və Marko Yankoviç (Hapoel) də alınıb. İtkilərdən İbrahim Vacinin (Sent-Etyen. 1 milyon avro) gedişini qeyd etmək lazımdır. “Qarabağ” 9 dəfə Azərbaycan çempionu olub və indiki çempionluğu qazanmaq üçün hər şansı var. Bukmekerlər 1-dən 1.9-a qədər əmsalı «atların» qələbəsinə mərc etməyi təklif edirlər.

Sabah Bakı

“Sabah” Azərbaycanın Premyer Liqada çıxış edən ən gənc klubudur. Komanda 2017-ci ildə yaradılıb. Artıq birinci liqada keçirdiyi ilk mövsümdən sonra bakılılar yüksək divizionda oynamaq hüququ qazanıblar. Bir il sonra klub Maxi.az ilə sponsorluq müqaviləsi bağlamağa nail olub.

Komandanın hələ yüksək səviyyəli titulları yoxdur. “Sabah” son çempionatı beşinci yerdə başa vurub. Bakılıların avrokuboklar zonasına düşməsi üçün cəmi iki qələbə kifayət etmədi. İndi komanda “Neftçi”ni (üçüncü) altı xal qabaqlayaraq ikinci pillədə qərarlaşıb. Çempionluq şansı kifayət qədər yüksək qiymətləndirilir: 1-dən 3.7-yə.

Neftçi Bakı

Son on ildə Azərbaycanın ən titullu komandası cəmi bir dəfə çempionatın qızıl medallarını qazana bilib. “Neftçilər” beynəlxalq arenada o qədər də uğurlu çıxış etmirlər. Son parlaq uğur 2008-ci ildə, komanda İntertoto Kubokunun finalçısı olduqda oldu. Bakılılar son çempionatı ikinci yerdə başa vursalar da, Konfrans Liqasının qrup mərhələsinə vəsiqə qazana bilməyiblər. Buna baxmayaraq, “Neftçi”nin çempionluq şansı yüksək qiymətləndirilir: 1-4,8.

Zirə

Avrokubok zonasına iddialı daha bir gənc Azərbaycan klubu. Komanda ilk oyununu 2014-cü ildə keçirib və artıq 2016-cı ildə çempionatın gümüş medallarını qazanıb. 2017/2018 mövsümündə «Zirə» Avropa Liqasında debüt etdi və ikinci təsnifat mərhələsini adlaya bilmədi. Qartallar ötən mövsümü üçüncü yerdə başa vurmuşdu. Bukmekerlər hesab edirlər ki, bu il komanda da ilk dördlükdə olacaq: 1-dən 3.2-yə.

Qəbələ

Komanda öz tarixində heç vaxt çempionluq titulunu qazana bilməyib. Bu il isə “radar” yaxşı getmir. Cari çempionatda “Qəbələ” beşinci yerdədir, liderlə xal fərqi artıq on altıdır. Bununla belə, ekspertlər və bukmeker kontorları hələ də komandanın avrokuboklar zonasına düşə biləcəyinə inanırlar: əmsallar 1-ə 4,2-dir. 




 

0 şərh