Çempionlar Liqasının əsas sürprizinin fəlakəti: Brugge çox sərt şəkildə yuvarlandı

Çempionlar Liqasında «Brügge»nin belə kəskin düşməsinin əsas səbəbi nədir?

Belçikanın «Brügge» klubu Çempionlar Liqasının 1/8 final mərhələsinin ilk oyununda «Benfika»ya uduzub — 0:2. Mövsümün payız hissəsində nə baş verdiyini bilməsəydik, bu nəticələr bizi bu qədər təəccübləndirməzdi.

Ümumiyyətlə, “Brügge” klubunu pley-offda görmək qeyri-adi haldır, üstəlik, onlar burada özlərinə çox tez yer ayırıblar.

Sən xatırlayırsan? «Brügge» qrup mərhələsində ağlasığmaz bir şey etdi: ilk üç turda «Bayer», «Porto» və «Atletiko»nu ümumi 7:0 hesabı ilə məğlub etdi, sonra Madriddə (0:0) qalib gəldi və bir neçə raundda pley-offa vəsiqəni təmin etdi. sona qədər.

Portodan 0:4 sonra da təəssürat pozulmadı. Bu, ümumiyyətlə, «Brügge»nin qol buraxdığı yeganə matç idi. Qalan 5 oyunda qapıçı Simon Minyolet seyvlərə görə qrup mərhələsinə başçılıq edirdi.

Püşkatma ilə belə, nisbətən şanslı idik: bu, möhtəşəm deyil, daha əlçatan Benfika idi.

Düzdür, Payız Brügge və Qış Brugge iki fərqli komanda kimi görünür. Yalnız ad uyğun gəlir

Bruges nə oldu və niyə bu qədər aşağı düşdülər?

Çempionlar Liqasının əsas sensasiyasının yaradıcısı: Cəbəllütariqdə oynadı, pul üçün Spartak-a gedirdi, Brugge ilə qeyri-müəyyən müqavilə imzaladı

Hoofkens işini itirdiyinə görə Pro League bloqu izah etdi. Rəhbərliyin Çempionlar Liqasındakı çıxışı çox xoşuna gəldi, amma çempionat və kubok haqqında bunu demək mümkün deyildi. Dünya Kubokundan sonra Brugge dərhal Kubokda Saint-Truidenə 1:4 uçdu, ertəsi gün məşq təxirə salındı — təcili görüş üçün.

Bundan bir qədər əvvəl, bukmeker kontorunun mostbet Brugge-nin qələbəsi üçün əmsallar 2,5-dən 4-ə yüksəldi və bu, çox şeydən xəbər verir.

Oyunçular Hoefkens üçün ayağa qalxdılar, lakin Leuven ilə növbəti matç hər şeyi həll etdi — Brügge yalnız penaltidən qol vurdu və 90+4 hesablı qələbəni əldən verdi. O vaxta qədər komanda beş liqa oyununda cəmi bir qələbə qazanmışdı. Üstəlik, «Brügge» üç dəfə 2:0 hesablı üstünlüyü əldən verdi və yalnız bir oyunda qələbə qazandı. Liderdən geri qalaraq xallarını 12-yə çatdırıb.

Yeni çalışdırıcı Parker lider «Genk»dən 1:3 hesabı ilə başlayıb. Bu oyunda gənc müdafiəçi Abacar Silla da təqaüdə çıxdı — o, topa qovduğuna görə ikinci sarı vərəqə alıb, hakimə əsəbiləşib və tuneldə qapıdan içəri keçib. Möhkəm sinirlər və sıfır intizam.

Çempionlar Liqasının əsas sensasiyasının yaradıcısı

Digər problem qol vuran futbolçunun zədəsidir. İspan Judjla tam qayıtmayacaq

“Barselona”nın keçmiş hücumçusu Ferran Giuqla “Porto” və “Atletiko Madrid”ə qol vurdu, liqada da əla başladı: Dünya Kuboku öncəsi səkkiz qol, dörd məhsuldar ötürmə.

Yeni ildə daha da pisləşdi: ya diz, ya da çanaq məni narahat edir, nə qol var, nə də ötürmə var, bütün matçı oynaya bilmirəm. Fevralda Judzhla ilk dəfə yalnız «Benfika»ya qarşı çıxdı və hətta o zaman yalnız son on dəqiqəyə çıxdı

İspanların oyundan son qolu — oktyabrda.

Parker və Graham Potter komandaları sinxron şəkildə məğlub oldular. Buna qədər Çempionlar Liqasının pley-off mərhələsində cəmi üç ingilis məşqçi iştirak edib — Harri Rednapp, Kreyq Şekspir və Frenk Lempard. İlk ikisi daha yaxşı oldu.

Çempionlar Liqası Club Brugge üçün çıxış yolu kimi görünürdü. İndi Parker və pərəstişkarları üçün çox çətin günlər gəlir. Çempionlar Liqasının 1/4 finalına çıxmaq şansları illüziya kimi görünür, komanda kubokdan bir zərbə ilə uçdu.

Çempionatda isə hətta pley-offu nəzərə alsaq və xalları ikiyə bölsək, liqada qalib gəlmək demək olar ki, mümkün deyil. Azarkeşlər buna öyrəşməyiblər. Axı Club Brugge son yeddi mövsümün beşində çempion olub.

Mənbə: Maraq dünyası

0 şərh