Futbol Klublarının gerbləri

Real Madrid futbol klubu

Real Madrid

Madrid klubunun başındakı "Real" yazısı Royal yəni krallıqdan gəlməkdədir. Franconun ölkənin başına keçməsiylə "Real" yazısı klubun adına ikinci dəfə əlavə olunmuşdur. Gerbdə iştirak edən tac şəkli də yenə kraliyet ailəsini təmsil edir. Franconun İspaniyada başa keçməsindən sonra İspaniya Kralı Alfonsonun ölkə xaricinə qaçması ardından bu kraliyet logosu Madrid klubunun gerbinə əlavə olunmuşdur. Real Madridi formasında iştirak edən ağ rəngdən ötəri İspaniyada "Ağlar" olaraq adlandırılır.

Barselona futbol klubu

Barselona

Katalanların Milli Komanda olaraq görülən Barselonanın forma rəngləri tünd qırmızı-mavidir. Klub gerbində də bu rəngləri görə bilirik. Sağ üstdə Katalan rəngləri və sol üstdə də ağ zəmin üzərində qırmızı bir xaç vardır. Gerbin tam ortasında da ilk futbol toplarını işarələyən bir top vardır.

Çelsi futbol klubu

Çelsi

Quruluşundan bu yana Çelsi 4 fərqli emblem istifadə etmişdir. 1905-ci ildə yaradılan ilk emblem, bir məmurdan və klubun adından ibarət idi. Klubun köhnə ləqəbi olan The Pensioners (Məmurlar), bu emblem səbəbiylə verilmişdi. 1953-cü ilə qədər istifadə edilən bu ilk emblem, Çelsi formasında tapılmamaqda idi. Ted Drakenin 1952-ci ildə klubu müasirləşdirmək üçün atdığı addımlardan biri də emblemi dəyişdirmək oldu. Bir il ərzində emblem, yalnız klubun adının baş hərflərini ifadə edən C. FC oldu. 1953-cü ildə emblem, arxasına baxan və əlində bir dəyənək tutan mavi aslan olaraq dəyişdirildi. Emblem ayrıca üç qırmızı gül, İngiltərəni simvollaşdırma etməsi üçün və iki futbol topu ehtiva edirdi. 1960ların başında bu emblem, klubun formalarında istifadə edilməyə başladı. 1986-cı ildə, klubun yeni sahiblərinin istəyiylə, emblem təkrar dəyişdi. Bu emblemde istifadə edilən aslan, daha təbii görünüşlü və sarı rəngdə idi. Emblemde, klubun baş hərfləri olan C. FC varıydı. 3cü emblem 19 il boyunca, kiçik rəng dəyişiklikləri xaricində, dəyişdirilmədən istifadə edildi. 2005-ci ildə klubun, 100cü ilini qeyd etməsi, rəhbərlik dəyişikliyi və tərəfdarların istəkləri istiqamətində yeni bir emblem yaradıldı. Bu amblem, 2ci emblemde olan arxasına baxan və əlində bir dəyənək tutan mavi aslan bir az dəyişdirilib, qızıl rəngi və ağ tonları əlavə olunaraq əldə edilmişdir.

Arsenal klubunun gerbi

Arsenal

İngilis klubunun ilk logosu 1888-ci ildə yaradılmışdır. İçərisində, şimala doğru dönük üç əsgəri top iştirak edən bu logo, Woolwich şəhərinin gerbinə bənzəməkdə idi. Bu toplar bəzən səhvən bacaya bənzədilməkdə idi. Ancaq üzərlərində aslan başlı oymaların olduğu bu şəkillər, açıq bir şəkildə əsgəri top göstəricisi idilər. Bu logo, Arsenalın 1913-cü ildə Highburya daşınmasıyla istifadədən qaldırılmışdır. Yalnız 1922-ci ildə, son bir dəfə istifadə edilmişdir. Sonrasında hazırlanan, Arsenalın ilk tək toplu və şərqi göstərən logosunda, komandanın ləqəbi olan "The Gunners", əsgəri topun yanında iştirak edirdi. Topun tərs tərəfə döndüyü və lüləsinin aşağıya doğru incəldiyi yeni logonun yaradılmasından ötəri bu logo yalnız 1925-ci ilə qədər istifadə edilmişdir. 1949-cu ildə modernize edilən logoda, klassikləşmiş olan topun yanında komandanın adı da iştirak etmişdir. Islington səmtinin gerbindəki bəzəkli yazıya bənzəyən və Gotik sənət tərziylə yazılan klub adı, topun dərhal üzərinə əlavə olunmuşdur. Bununla birlikdə, klubun proqram redaktoru Harry Homer tərəfindən yazılan Latınca "Victoria Concordia Crescit" (Müvəffəqiyyət uyğunlaşmadan gəlir) sözləri, komandanın şüarı olaraq qəbul görmüşdür. 1949da ortaya çıxan logo, ilk rəngli logo olaraq Arsenal tarixinə keçirdi. Müxtəlif sınaqlardan sonra rəngsiz logoların yerlərini, yeni logolarda qırmızı, yaşıl, qızıl sarısı rənglər almışdır.

Milan futbol klubu

Milan

Uzun bir müddət klubun emblemi Milano Bayrağından (əslində Saint Ambrosenin bayrağı) ibarət idi. Bir müddət də, komandanın emblemi bir şeytan rəsmi və yanında da (10 liqa çempionluğu əldə etdiklərindən ötəri verilən) qızıl rəngli bir ulduz olaraq qaldı. İndiki vaxtda isə, klubun emblemi, ortada Comune de Milano bayrağı, üst qisimdə ACM qısaltması və alt qisimdə də quruluş ili olan 1899dan meydana gəlməkdədir.  

Beşiktaş klubu-BJK

Beşiktaş

İlk qeydiyyat edilən klub olmasından ötəri Beşiktaş Klubu, gerbində Ay-Ulduz daşıma haqqına sahib tək klubdur. Klub qurucusu və ilk başçısı olan Mehmet Şamil Bəy qurucu üzvlərlə birlikdə komandanın rənglərini təbiətin tamamilə bir-birinə iki zidd rəngi olan qara və ağ olmasına qərar vermişlər. 1911-ci ildə ilk çempionluğu gimnastika sahəsində alan klubun gerbində iştirak edən "J" və "K" hərfləri də "Gimnastika Klubu" nün qısaltmalarını simvollaşdırma etməkdədir.

Galatasaray futbol klubu

Qalatasaray

Klubun ilk logosunu Şevkü Ege çəkmişdir. Ağızında futbol topu olan, qanadları gerili olan bir qartal idi. Qartal, Qalatasaraylıların üzərində dayandığı bir emblem nümunəsi olsa da Şevki Egeyin çəkdiyi emblem bəyənilmədi. Daha sonra klubun emblemi iç içə keçmiş, "G" və "S" hərflərindən çəkilmişdir. Bu ankı logoyu çəkən o dövr lisey şagirdi olan Ayetullah Emin tərəfindən çəkilmişdir və logonun adı "Gayin-Sin" olaraq ortaya çıxmışdır.

Fənərbaxça futbol klubu (Fenerbahçe)

Fənərbaxça

Q!Sarı-ağ-göy rənglərə sahib olan Fənərbaxça Klubunun bu gün istifadə etməkdə olduğu gerbi 1910-cu ildə dövrün sol açığı və "penalti kralı" olaraq bilinən Topuz Hikmet tərəfindən çəkilmişdir. 5 rəngdən ibarət olan bu emblemde Fənərbaxça İdman Klubu 1907 yazısını daşıyan ağ çərçivə təmizlik və açıq ürəkliliyi, qırmızı ton sevgi bağlılığın ifadəsidir. Ortada olan sarı göy ürək şəklindəki sarı Fənərbaxçaya duyulan qibtə və qısqanclığı, göy isə soyluluğu təsvir etməkdədir. Bu iki rəng arasında yüksələn palamut budağı isə Fənərbaxçalılığın qüdrət və qüvvətinin ifadəsidir. Yaşıl rəng isə bu qüdrət üçün müvəffəqiyyətin oluşunu göstərər.

7 şərh

Xrizoberil
«kral klubu» və «zadəganlar»… çox sevirəm bu iki klubu. məlumat üçün təşəkkülər.
məryam

Bəs  Manchester United yoxdu?

Responsible
Elə mən də onu soruşacaqdım :)
puma
Futbolu çox sevirəm, başqa məlumatlar da gələcəkdə gözləyirəm, hökmən yaz.
Samir012
bu il fənərbaxça üçün heç düşərli olmadı. Bu günlərdə böyük fənərbaxça mitinqi keçirir azarkeşləri. 2012 düşərli olar inşAllah.
məryam
İNŞALLAH! Bu il Galatasaray üçün böyük uğur gətirər və düşərli olar. AMİN!
Shabnam_Ilham
Beşiktaş və Çelsi klublarını çox sevirəm… :)