Hamiləlikdə orqanizmdə baş verən dəyişikliklər

Bulantı və qusma: Günün erkən saatlarında başlayır. 6-cı hamiləlik həftəsində baş verir və 6-12 həftədən sonra özbaşına itir. Həddindən artıq ürək bulanma və qusmalardan çox döllü hamiləlik, guatr və ya mol hamiləlik ağla gəlir. Bu ürək bulanma və qusmanın səbəbi sürətlə yüksələn hCG adı verilən hamiləlik hormonudur.

Sidiyə getmə pozuntuları: Birinci trimesterdə (ilk üç ayda) böyüyən uterusun (rəhm), mesane üzərinə basqı səbəbi ilə tez-tez sidiyə getmə ehtiyacına gətirib çıxarır. Hamiləlik irəlilədikcə bu şikayətlər itər ancaq hamiləliyin sonuna doğru təkrarən ortaya çıxır.

Amenore (aybaşı görə bilməmə): Hamiləliklə əlaqədar etibarlı bir tapıntı ola bilməsi üçün ən az 10 günlük bir gecikmə olmalıdır.



Döş dəyişiklikləri
a. Mastodynia (Döşdə ağrı, həssaslıq): Döş toxumasının hormonal xəbərdarlığa məruz qalması nəticəsində meydana gəlir.
b. Məmə ucu ətrafındakı bezlər hormonal xəbərdarlıqla bağlı olaraq 6-8-ci hamiləlik həftələrində böyüyərlər.
c. Döşdən süd gəlməsi: 16-cı hamiləlik həftəsindən başlaya bilər.
d. İkincil məmələr: Döş cizgisi xəttində nəzərə çarpan hala gələ bilər.

– Vagina (haznə) divarında rəng dəyişikliyi: Vaginadakı qan dövranının artması ilə bağlı olaraq meydana gələ bilər. Vagina divarı tünd mavi və ya çəhrayı-qırmızı rəng alır. (Chatwick işarəsi).

Dəri dəyişiklikləri
a. Kloasma: Hamiləlik maskası olaraq ifadə edilir. Hamiləliyin 16-cı həftəsindən sonra nəzərə çarpan üzdəki pigmentasiya ləkələrinin artması ilə bağlı dəyişikliklərdir.
b. Linea Nigra: Qarnın alt orta seqmentində cizgi tərzində müşahidə olunan dəri tündləşməsidir. Melanin xəbərdar edici hormonların artımına bağlı olaraq meydana gələr.
c. Stria Gravidarum (Hamiləlik cizgilənmələri): Hamiləlikdə cildin struktur vəziyyətini təmin edən kollagenin dağılmasına bağlı olaraq dəridə görülən cizgilənmələrdir.
d. Spider Telengiektazi: Dəridə hörümçək toru şəklində qırmızı şəkillənmələrdir. Hamiləlikdə yüksək miqdarda östrojenlə bağlı dəri səthindəki damarlanmanın artımına bağlıdır.

Qarın böyüməsi: Hamiləliyin 12-ci həftəsində rəhm qarının ön divarının ən alt bölgəsindəki simfiz pubis deyilən sümük quruluşun tam üstündədir. Daha sonrakı həftələrdə rəhmin böyüməsi ilə yüksəlməyə davam edir və 20-ci hamiləlik həftəsində göbək səviyyəsinə çatır.

Bətndəki (uşaqlıq) dəyişikliklər: Hamiləliyin ilk 12 həftəsində rəhmin ön-arxa diametri böyüyür və təxminən 8 sm-ə çatır. Daha sonra rəhmdə ümumi böyümə izlənir.

Braxton Hicks sıxılmaları: 28-ci hamiiləlik həftəsindən sonra başlayan ümumiyyətlə adətən gecələr baş verən nizamsız sıxılmalardır.
 

0 şərh