Рейтинг
+70.55

ginekologiya

56 üzv, 230 topik

Menstrual siklin pozulması

Ağrılı menstruasiya alqomenoreya adlanır, onun requlyarlığının pozulması isə dismenoreya kimi terminləşdirilmişdir.Bu hallar tibbi təcrübədə daha çox gənc yaşlarda rast gəlinir.Menstruasiya zamanı əzələvi orqan olan uşaqlıq yığılır.Bütün bu orqanik prosesə prostoqlandinlər nəzarət edir.


Ardı →

Süni mayalandırma metodu

Süni mayalanma sonsuzluğun xüsusi formalarının müalicə metodlarından biridir.Bu prosedur zamanı spermatozoidlər xüsusi üsullarla birbaşa qadın bədəninə yeridilir ki, bu da özlüyündə onun qət edəcəyi məsafəni azaltmaqla bərabər yumurtahüceyrə ilə  “görüş”  şansını və dolayısıyla mayalanma prosesini sürətləndirir.Bu üsuldan istifadə edən qadınlar kifayət qədər az olsalar belə süni mayalandırmanın bir forması kimi bu prosedur daha əziyyətsiz, əksgöstərişsiz bir tibbi hadisədir.Geniş istifadə olunmamasına baxmayaraq tibb mütəxəssisləri tərəfindən sonsuzluğun bir çox formalarının ilkin müalicəsi kimi rahatlıqla təyin olunur.


Ardı →

Adət ağrısı

Adət ağrıları psixoloji bir haldırmı?

Xeyr,bu sırf fizioloji bir haldır.Uşaqlıq əzələlərinin hərəkətliliyi səbəbindən yaranan ağrılara qadınlar individual olaraq reaksiya edirlər.Bu ağrıların qarşısı adi ağrıkəsici preparatların köməkliyi ilə alına bilər.Əgər ağrılar daimi,intensiv və şiddətli xarakter daşıyırsa həkimə müraciət etməyiniz məsləhətdir.Çünki,bu endometriozun xəbərdarı ola bilər.


Ardı →

Menopauza tarixdə qalacaq

Mütəxəssislərə görə doğuşla nəticələnən uğurlu yumurtalıq nəqlləri ilə qadınların yaşdan asılı olmayaraq ana ola bilinməsinin mümkünlüyü əldə olunub.Yumurtalıqdan alınan parçaların dondurulub yenidən nəql olunması ilə qadınlarda menapauza illərcə ertələnə bilər.
Ardı →

Sidikqaçırma

Menopauza zamanı hər 3 qadından biri,sonrakı dönəmdə isə hər 2 qadından biri bu vəziyyətdən əziyyət çəkir.Bu şikayətlə həkimə müraciət etmə sayı  isə olduqca azdır.Bu qadınların həyat keyfiyyətini aşağı salmaqla bərabər onların gündəlik həyatında da özlərini sağlam və gümrah hiss etmələrinin qarşısını alır.
Ardı →

40 həftəlik möcüzə

Hamiləlik böyük sevinc və təkrarolunmaz hissiyyatlarla dolu uzun və məsuliyyətli bir yolçuluqdu.Bu yolun sonunda səni böyük sevinc gətirən kiçik möcüzə gözləyir.Hamiləlik orta hesabla 280 gün və ya 10 qəmər ayı və ya 40 həftə çəkir.Bu müddət ərzində 2 kiçik hüceyrədən körpə bir orqanizm qurulur.Bəs bu müddəti necə təhlükəsiz və zövqlə keçirməli..?
4-cü həftə=1ay.
Embrionun uzunluğu 6mm təşkil edir.
Beyin,onurğa,mərkəzi sinir sistemi formalaşır.Başda 4 çuxur yaranır-bunların ikisi qulaq,ikisi göz yuvalaridir.Bu periodun axırında ürək döyünməyə başlayır…
Davamı →

Qeysər kəsiyi

Amerikada aparılmış tədqiqat göstərib ki, qeysər kəsiyi vasitəsilə doğulan körpələrdə həyatlarının birinci ayı ərzində ölmək təhlükəsi az qala 3 dəfə çox olur.


5.7 milyon doğuş hallarının təhlilinə əsaslanan araşdırmanın nəticələri ələxüsus qeysər kəsiyilə doğmağa meylin artması şəraitində narahatedicidir. Məsələn, Britaniyada hər beş körpədən biri bu metodla dünyaya gəlir. Birth jurnalında dərc edilmiş tədqiqata səhhətlərində hər hansı ciddi nöqsan olmayan qadınıar daxil edilib.


Ardı →

Hamilə qadınların bilməsi vacib olan məlumatlar

Diabet və hamiləlik — Hamiləlik zamanı enerjiyə olan təlabat karbohidrat mübadiləsinin dəyişməsinə səbəb olur. Mama – ginekoloqlar hamiləliyi diabet xəstəliyinin yaranması üçn risk faktoru hesab edirlər. Ona görə də bütün hamilə qadınlarda müntəzəm olaraq qan və sidik şəkərə görə yoxlanılır.
Əgər hamilə qadın şəkərli diabet xəstəliyi ilə xəstədirsə, hamiləlik zamanı onu toksikoz, damar ağırlaşmaları və böyrək infeksiyaları narahat edə bilər. Belə qadınlarda bəzən  uşaqlıq – cift qan dövranının pozulması nəticəsində düşük baş verə bilər.
Davamı →

Hamiləliyin ağırlaşmaları

Hamiləliyin erkən toksikozu — Bu hal qadın orqanizminin hamiləliyə öyrəşmə mexanizmi  pozulduqda yaranır. Maddələr mübadiləsində, daxili sekresiya vəzlərinin funksiyasında, ürək-damar sistemi, böyrəklərdə, digər orqan və sistemlərdə, elektrolit və hormonal tərkibində nəzərə çarpacaq dəyişikliklər baş verir.
Həmçinin mədə-bağırsaq xəstəlikləri, infantilizm, süni abortlar, astenik tipli konstitusiya, qalxanabənzər vəzin xəstəliyi, qeyri-düzgün qidalanma, sinir gərginliyi toksikozun yaranmasına şərait yaradır.
Toksikozları 2 böyük qrupa bölürlər: erkən (hamiləliyin I yarısında) və gecikmiş (hamiləliyin II yarısında).
Erkən toksikozun ən geniş yayılmış forması qusmadır.
Davamı →