Рейтинг
+70.55

ginekologiya

56 üzv, 230 topik

Çatlamış süd vəzi gilələri – Əmizdirən qadınların problemi

Süd vəzi uclarının çatlaması çox vaxt ana südü ilə qidalanan zaman ən çox rast gəlinən ümumi problemdir.

Süd verən anaların və ya hamilə qadınların 80-90%-də məmə uclarında ağrılı çatlar olur. Simptomlar çox vaxt körpə doğulduqdan sonrakı ikinci və ya üçüncü həftədə görünür.

Çatlamış gilələr o qədər ağrılı ola bilər ki, hətta əmizdirməyə mane ola bilər. Lakin həm ev şəraitində, həm tibbi müalicə ilə onu aradan qaldırmaq olar.


Davamı →

Menstrual tsikl pozulmasının səbəbləri

Menstruasiya dövrü qadın reproduktiv sistemində hamiləliyi mümkün edən müntəzəm bir prosesdir.

Menstrual sikl dövründə uşaqlıq embrionun mümkün «yerləşməsinə» hazırlaşır, hormonal fonda dəyişikliklər yumurtlamaya və «luteal faza» nın başlamasına səbəb olur. Bu dövrdə hamiləlik baş verməzsə, menstruasiya başlayacaq və bədən yeni bir dairəyə girəcəkdir. Orta dövr uzunluğu həftədə 28 gün təşkil edir.
Hamiləlik baş verərsə, bədəndə progesteron hormonunun səviyyəsi yüksəlir və bu vəziyyətdə menstruasiya baş vermir.
Normalda hər bir qadın ildə 1-2 dəfə menstruasiya zamanı pozulmalarla qarşılaşa bilər.


Davamı →

Abort sonrası nələr edilməlidir?

Lakin bəzi hallarda ananın bətnində olan dölün inkişafı müxtəlif səbəblərə görə dayanır və bu halda qadın aborta getməyə məcbur olur. Yalnız bu hal abort üçün bəraət kimi qəbul oluna bilər.

Abort (mini-cərrahiyyə, dərmanların vasitəsi ilə aparılan abort) və həmçinin özbaşına dölsalma müxtəlif ağırlaşmalara səbəb ola bilər. Bu ağırlaşmaları minimuma endirmək üçün qadın müəyyən qaydalara riayət etməlidir. 
Davamı →

Qadınlarda sonsuzluq əlamətləri

Əgər kişi və qadın 1-2 il mütəmadi qaydada cinsi əlaqədə olursa və bu zaman hamiləliyə qarşı heç bir vasitədən istifadə olunmursa, lakin hamiləlik baş vermirsə, bu cür cütlük sonsuz hesab olunur. Sonsuzluğun səbəbkarı hər iki tərəf ola bilər. Bəs qadının sonsuz olduğunu necə müəyyən etmək olar?

Türkiyəli ginekoloq, süni mayalanma üzrə mütəxəssis Betül Görgen qadınlara nə zaman həkimə müraciət etməli olmaları mövzusunda önəmli məlumatlar verib.
Davamı →

Menstrual ağrılardan necə qurtulmaq olar?

Ağrılı menstruasiya nədir?
Menstrual qanaxma, bədənin əsas cinsi hormonlarından biri olan progesteronun səviyyəsinin azalması ilə yanaşı, reproduktiv sistemdə progesteronun təsirinin zəifləməsi səbəbindən uterusun daxili divarının toxumalarının rədd edilməsidir. qadın fiziologiyasının bir hissəsi olan menstrual dövrü. Bəzi insanlarda bu proses menstrual qanaxmadan bir neçə gün əvvəl və ya qarın altındakı ağrı şikayətləri ilə qanaxma dövründə baş verə bilər. Bu hal ağrılı menstruasiya və ya dismenoreya adlanır. Aybaşı qanaxmalarının müəyyən dövrlərində dismenoreya təkrarlanan şəkildə meydana gəldiyi üçün xəstələrin gündəlik həyat keyfiyyətinə ciddi təsir edir.
Davamı →

Amniosentez nədir?

Daun sindromlu xəstələrdə xromosom dəstinin sayı 46 deyil, 47 olur. Artıq olan 1 xromosom qeyri-cinsi xromosomdur.
Bu xromosom dəsti ilə doğulanların psixi inkişafı kəskin zəif olur. Ananın yaşının çox olması Daun sindromlu uşaqların doğulması ehtimalını artırır. Yaşı 35-dən artıq olan qadınlarda körpələrin bu sindromla doğulma ehtimalı 10 dəfə, yaşı 40-dan artıq olan qadınlarda isə 25 dəfə artıqdır.
Müasir tibdə hamiləlik zamanı döldə Daun sindromunun olub-olmadığını təyin etmək üçün xüsusi «amniosentez» müayinəsi tətbiq olunur. Adətən bu müayinə «yaşlı» hamilə qadınlarda (35 yaşdan yuxarı) tətbiq olunur.

Davamı →

Hamiləlik zamanı qadınlarda psixoloji dəyişikliklər

Hamiləlik insanların nəsil artırmasında vacib və təbii prosesdir. Normal olaraq hamiləlik 40 həftə davam edir və bu müddət öz arasında 3 aylıq olaraq 3 hissəyə ayrılır.
Hər bir hamilə xanım, bu dönəmdə həm bioloji, həm fizioloji həm də ruhi (psixoloji) dəyişikliklərlə rastlaşır.
Hamiləliyin ilk 3 ayında baş verən ruhi dəyişikliklər
İlk 3 ayda qadın bəlkə özü də anlamadan bir sıra dəyişikliklər yaşayır. Bunlardan ən çox müşahidə olunanı ilk 3 ayda körpəni itirmək qorxusudur. Bundan başqa bətnində olan yeni balaca insana qarşı məsuliyyət, narahatlıq hissləri keçirir. Xüsusilə gənc analarda və ya gözlənilməz hamiləliklərdə bu narahatlıq hissi daha da çox olur.

Davamı →

Hamiləlik zamanı vərəm aşkarlanarsa

Vərəm ağır xəstəlik olsa da, müalicə olunur. Bəzən isə hamiləlik zamanı qadınların vərəm olduğu aşkarlanır. Belə düşüncələr də səslənir ki, vərəm olan qadınlar hamilə qala bilməz. Halbuki, hamiləlik aktiv vərəmin və erkən müalicə olunan qadınların risk dərəcəsini artırmır. Bunu Azərbaycan Tibb Universitetinin II mamalıq-ginekologiya kafedrası Ağciyər vərəmi və hamiləlik tibb üzrə fəlsəfə doktoru Səbinə Babayeva deyir.

Davamı →

Hamilə qalmaq üçün hansı yaş idealdır?

21 və 30 yaşlı qadınların hamilə qalmaq ehtimalı çox yüksəkdir. 35 yaşdan sonra isə adətən hamilə qalma şansı azalır. 40 yaşından sonra hamilə qalmaq şansını itirir. 30 ilə 34 yaş arasında hər 7 qadından biri hamilə qalmama problemi ilə qarşı-qarşıya qala bilər. 35 yaşında isə hər 5 qadından biri hamilə qalmamaq durumu ilə qarşılaşır.

Davamı →