Göz yaşının səbəbi

Nə üçün insanlar emossinal hallarda ağlayır və ya digər səbəblərdən gözdən yaş gəlir?

İnsan Yaradanın şüurlu varlığı oldugundan- hiss, həyəcan,emosiyaya qapılma xüsusiyyətləri də insana xasdır.Əbəttə ki,bu zaman ruhun dincəlməsi üçün qeyri ixtiyari gözdən yaş çıxır… Məhz buna görə də bir çoxlarımız, əsasən də qadınlar istər sevincli istərsə də kədərli olduqları anlarda öz hisslərini ağlayaraq büruzə edirlər.

Mütəxəssislərin araşdırmalarına görə göz yaşının heç bir hissi davranış daşımadığı halda ifrazı, gözdə problem olmasından, ya da hər hansı göz xəstəliyindən xəbər verir deməkdir. Canlılardan sadəcə insan ruhi səbədən ağlayır. H
əkimin sözlərinə görə bunun insana həm psixoloji həm də saglamlıq cəhətdən xeyri var. Həkimin sözlərinə görə göz yaşları kimyəvi tərkib etibarilə fərqlənir.Yəni gözə əl dəydikdə, gozə muəyyen toz düşdükdə, soğan doğrayarkən ve s. hallarda gözdən axan suyun kimyəvi tərkibi ağlayarkən gələn yaşdan fərqlidir.

Ruhi səbəblərdən axan göz yaşlarının tərkibində daha çox protein və zülal vardır. Alimlər bu fərqin sebebini tam olaraq açıqlaya bilmirlər.

Əslində gözlərimizdən göz yaşi qısaca olaraq qoruma məqsədile ifraz edilir

1 şərh

azadmamedov90
Təəssüf ki, göz quruması baş verir bu ifrazat düzgün olmayanda, və insanın gözündə yaralar əmələ gəlir, nəticədə göz qızartıları artır, görmə effekti itir və s..
 Bunun qarşısı alınmır heç vəxt əgər hər gün min 5 saat komputer qarşısında əyləşirsinizsə, günəşli havada eynəkdən istifadə etmirsinizsə, hava quru olursa və s.- Quruluq effektini azaltmaq üçün isə mütləq müəyyən «Eyestil» kimi göz damlalarından istifadə etməlisiniz. ama gərəklidir ki Həkim buna nəzarət etsin.