30 yaşa çatmadan bunları edin

1. Ailənizdən ayrı bir şəhərdə yaşayın.Doyunca rəqs edin

2. Bir, ya da birdən çox xarici dil öyrənin.

3. Üzgüçülük dərsi alın və dəniz dibini kəşfə çıxın.

4. Doyunca rəqs edin.

5. Məntiqinizlə ürəyiniz bir-birinə zidd olduqda, məntiqinizi boş verin, səhv belə olsa, bir dəfə ürəyinizi dinləyin.

6. Qatarla Avropanı səyahət edin.

7. Qarşılıqlı bir eşq olmasa, bir-birinizə heç bir yolla qovuşa bilməsəniz belə, bu eşqin dadını çıxarın.

8. Bəylər, ümumiləşdirmə etmək istəmirik, amma sözümüz xüsusilə sizə: Çox uzatmadan məzun olun.

9. Bir müddət öz sərhədlərinizin xaricinə çıxın və xarici bir ölkədə yaşayın.

10. Bir proyektdə, ya da bir məkanda könüllü olaraq çalışın.

11. Özünüzə tənbəllik etmək üçün bir az zaman ayırın .

12. Mümkün olduğunca çox insanla tanış olun .

13. Bir dağa çıxın və bir gecə orada qalın .

14. Bir dəfə istefa edin. Ancaq bunun filmlərdəki kimi olmadığını indidən bilmənizdə fayda var.

15. Arada bir az adrenalin yaşayın .Qatarla səyahət edin.

16. Rus ədəbiyyatından xoşlanmırsınızsa, bunun Türkü, Amerikanı, Yaponu da var. 30 olmadan əvvəl klassikləri oxuyun.

17. Bir müddət tək yaşayın, özünüzü tanımağa vaxtınız olsun.

18. Mümkünsə, bir ara izdihamlı bir mühitdə yaşayın; fərqli insanlarla eyni evi paylaşmaq sizə fərqli təcrübələr qazandıracaq .

19. Bir işinizdən qovulun. Yəni qovulmaq üçün qəsdli bir şeylər edin demirik. Qovularkən bunu çox da dərd etməyin demək istəyirik.

20. Bir şəkliniz olsun. Aristokrat bir ailə cədvəlindən söz etmirik, bu şəkil bir karikatura da ola bilər.

21. Həyatınızı fotoqraflayın, ancaq özünüzü çox aludə edib bütün həyatınızı bir obyektivin qarşısında ya da arxasında keçirməyin.

22. Məsələn hər həftə və ya hər ay eyni nöqtədə bir fotoşəkil çəkib bir neçə ilin sonunda bunlardan bir video edin. Nə qədər dəyişdiyinizi müşahidə edin .

23. Uzun-uzun səfərlər edin. Dostlarınızla bir avtomobildə həftələrcə gəzin.

24. Danışdıqca ya da xatırladıqca belə sizi güldürən hekayələriniz olsun. Bunun yolu isə, ümumiyyətlə, həyatı rəngarəng yaşamaqdan keçir.

25. Bir müddət hər şeyə “bəli” deməyi təcrübə edin. Buraxın bu cavab sizi istədiyi yerə aparsın .

26. Ağac əkməyi bir vərdiş halına gətirin; hər il nizamlı olaraq ağac əkin. 30 yaşınıza qədər kiçik bir meşəniz belə ola bilər.

27. 30 olmadan əvvəl şişirdilməyəcək dərəcədə məsuliyyətsizcə davranma hüququnuz var. Diqqətli istifadə edin.

28. Oxuyursunuzsa, ya da belə bir şansınız varsa, yuxunun dadını çıxarın.Agac əkin.

29. Çadırınızı, tulumunuzu, qabınızı-qacağınızı yığıb özünüzü təbiətə təslim edin.

30. Adı və ya içindəki nə qədər qəribə gəlirsə gəlsin, mümkün olduğunca çox ləzzətə açıq olun, dəyişik mətbəxləri dadın .

31. Yemək hazırlamağı öyrənin. Bir yeməyinizlə məşhur olun.

32. Əlinizdəki çoxsa, az olanla paylaşın.

33. Günəşin doğuşuna, batışına, tutulmalara, meteor yağışlarına şahidlik edin.

34. Hər şeylə əlaqədar xəyal qurun. Nəyi istəyirsinizsə, bunları ən incə detallarına qədər canlandırmağa çalışın. Bu reallığa gedən ilk addım ola bilər.

35. Şarla yüksəlin, vertolyota minin, təyyarə ilə səfər edin.

36. Saçınızda dəyişik modellər edin, arada bir şkafınızı dəyişdirin.

37. Ailənizlə mümkün olduğunca zaman keçirin; yalnız evdə oturmayın, birlikdə səyahət edin, fəaliyyətlərə qatılın. Böyüklərinizin xatirələrini dinləyin, hətta yazın.

38. Həqiqətən çox istəyirsinizsə, evlənin, bəzilərinin sizin evlənməli olduğunuzu söylədiyi ya da özünüzü belə bir məcburiyyətində hiss etdiyiniz üçün bunu etməyin.

39. Tac Mahalı görün, Çin Səddinə gedin, bir Buddist məbədini ziyarət edin. Uzaqlara getmək düşünüldüyü qədər çətin deyil, araşdırın.
Tac Mahalı görün
40. 30 olmadan əvvəl etmək istəyəcəklərinizi yazın və bunları reallaşdırmağa çalışın.

Həmçinin oxu: Həyatda 40 qayda
Tərcümə etdi: Zöhrə Nəsibova

8 şərh

pascal
31-də etmək olmaz? ;) :)
Apollon
30 hiss edirsə, niyə də olmasın? ;)
girl_moon
41. 30 olmadan əvvəl  mütləq  özünüzə iş tapın, əks halda iş elanlarında yalnız 30 yaşına qədər olanlar müraciət edə bilər sözləri ilə tez-tez rastlaşacaqsınız:)
name
Ela fikirlerdir
JAVIER_ZANETTI
39. Tac Mahalı görün, Çin Səddinə gedin, bir Buddist məbədini ziyarət edin. Uzaqlara getmək düşünüldüyü qədər çətin deyil, araşdırın. 
 
Soruşmaq ayıb olmasın bu 39-cu bənddə yer kürəsinin mərkəzi sayılan  Kəbəni, Məkkə və Mədinə şəhərlərini də ziyarətə gedin diyə heç olmasa sadəcə söz olsun deyə, niyə yazılmayıb?! 

bu kimin fikirləridirsə bilmirəm, Allah 40 bənddin 40-ını da həyata keçirisin amma bu 40bənddə unutduqlarını (vəya unutmayıb yazmadıqlarını) Allah heç vaxt nəsib etməsin o şəxsə ))))) 

Qarğış kimi başa düşməyin haa )))) sadəcə gördümki xoşbəxtliyi bu 40bənddə görür məndə həyata kecməsi üçün dua etməkdə şərik oldum ))) 
Rejissor-qiz
Cox gozel fikirlerdir, insan oxuduqca yerinde dura bilmir, bunlari etmek isteyir.
beautiful
31. Yemək hazırlamağı öyrənin. Bir yeməyinizlə məşhur olun.

Mən elə dünən birini öyrəndim… Maraqlıdır. Təşəkkürlər...Bacardıqlarımı etməyə çalışaram