Рейтинг
+48.30

Xoşbəxtlik üçün

59 üzv, 82 topik

Yaşanan həyat & Seyr edilən həyat

Axşamlar evdə nə edirsiniz?

Divana uzanıb, heç tanımadığınız amerikalı detektivlərlə heç tanımadığınız amerikalı quldurlarımı qovursunuz, yoxsa yerli seriallara qapanıb heç bilmədiyiniz evlərdə yaşanan həyatlarımı seyr edirsiniz?
 Dörd saat televizor seyr etmənin səkkiz saat işləmək qədər beyni yorduğunu bilirsinizmi ?
İki cür həyat var:
1. Yaşanan həyat.
2. Seyr edilən həyat.

Axşamlarınız televiziyaya kilidlidirsə, bilin ki, həyatı yalnız seyr edirsiniz !
Axşamları evdə nə edirsiniz? Axşamlarınızı necə keçirirsiniz? «Bir çoxu kimi biz də semiçka çırtlayıb saatlarla televiziya izləyirik» deyirsinizsə, dayanıb bir düşünün; Dünyaya bir neçə dəfə daha gələcəyinizəmi inanırsınız?!
Belə bir şans olsaydı, hal-hazırkı həyatımızın bir hissəsini ziyan etmək indiki qədər acı nəticələr doğurmazdı  bəlkə də...
Reallıq budu ki, yalnız bir həyatımız var. Və bu həyat da təəssüf ki, çox qısadır...
Təxminən, altmış illik ömrün  iyirmi ili yuxuda keçir. Qalan qırx ilin iyirmi ili uşaqlıq, təhsil, və s. Son iyirmi ili də ziyan etsək, bizə yaşanacaq bir şey qalmaz.
Axşamlarınızı yalnız televiziyaya verirsinizsə, saylı nəfəslərinizin bir hissəsini «zibil qabına» atırsınız deməkdir! Çünki televiziya izləyən adam həyatda deyil, çünki heç bir şey etməməkdə davam edir, heç nə əldə etmir, heç nə öyrənmir; bu da dolayısı ilə yaşamamağa bərabərdir.


Ardı →

86.400 Saniyə

Bankda bir hesab sahibi olduğunu düşün, hesabına hər səhər 86.400 dollar pul yüklənir, lakin bu pulun hamısını axşama qədər xərcləmək məcburiyyətindəsən. Pulu istifadə etsən də istifadə etməsən da hesab hər axşam sıfırlanır.
Nə edərsən? Təbii ki hamısını xərcləməyə çalışarsan. Hamımız, Zaman adlı bu bankın müştəriləriyik.
  Hər səhər 86.400 saniyəyə sahib oluruq. Hər səhər hesabımız dolar, hər axşam boşalar. Geri dönüş yox, saniyələrini bu anı yaşayaraq xərclə, ən yaxşısı bunlara sərmayə qoy: Xoşbəxtlik, sağlamlıqmüvəffəqiyyət üçün Zaman qaçır. Hər gün üçün ən yaxşısını et.
  Bir ilin dəyərini anlamaq üçün onu  sinifdə qalmış bir şagirddən soruş.
  Bir ayın dəyərini anlamaq üçün, onu 8 aylıq bir körpə dünyaya gətirən anadan soruş.
  Bir həftənin dəyərini anlamaq üçün, onu həftəlik jurnal dərc edən bir zəhmətkeşdən soruş.
  Bir saatın dəyərini anlamaq üçün, onu qovuşmağı gözləyən sevgililərdən soruş.
  Bir dəqiqənin dəyərini anlamaq üçün, onu qatarın qaçıran sərnişindən soruş.
  Bir saniyənin dəyərini anlamaq üçün, onu bir qəzanın qarşısını ala bilməyən sürücüdən soruş.
  Bir saniyənin yüzdə birinin dəyərini anlamaq üçün, onu olimpiadalarda qaçış üzrə gümüş medal qazanan idmançıdan soruş.
  Hər anını qiymətləndir, hər dəqiqəni çox xüsusi biriylə paylaş. Zamanına ortaq edə biləcəyin qədər xüsusi biriylə.
  Unutma! Zaman heç kim üçün dayanmaz. Keçmiş zaman tarixdir. Gələcək zaman sirlər, məchullarla dolu.
  Yalnız bu an sənə verilən gerçək bir hədiyyədir! 
Davamı →

Şəms Təbrizidən həyata dair bir öyüd



Həyata təpədən baxsan, insanların yalnız təpəsini görərsən.
Həyata daim insanlarla eyni məsafədən bax, o zaman insanların həm üzünü, həm ürəyini görərsən. 
Mühüm olan yüksəklərə çıxıb həyata təpədən baxmaq deyil, mühüm olan nə qədər yüksəlsən də hər şeyə EYNİ məsafədən baxa bilməkdir.

Həyatda hər şey ola bilərsən… Lakin mühüm olan həyatın içində "İNSAN" ola bilməkdir!
 
Gözəl bir gülü, gözəl bir gecəni, gözəl bir dostu hər kəs istər. Əhəmiyyətli olan gülü tikanıyla, gecəni sirriylə, dostu bütün dərdləriylə sevə bilməkdir. 
Davamı →

Oğullarınızı yaxşı yetişdirin / A. Enşteyn


— Qarşı cinsə hörmət etməyi öyrədin.

— Onu dünyaya gətirənin də, bir qadın olduğunu öyrədin.

— Bir qadının çiyininə dost olaraq da sarıla biləcəyini öyrədin.

— Sevməyin dəyər vermək olduğunu öyrədin.

— Sahib çıxmaqla, sahib olmağın fərqli olduğunu öyrədin.

— Heç kimi kiçik görməməyi öyrədin.

— Amma bunları ondan əvvəl öz içinizdəki uşağa öyrədin.



Davamı →

Xoşbəxtlik harda gizlənib?

Bir gün mələklər, xoşbəxtliyi gizlətməyə qərar verirlər. «Gizlədək, çətin tapsınlar.Çətin tapdıqları üçün bəlkə qiymətini bilərlər» deyərək başlayırlar müzakirəyə...
Problem böyük imiş. Xoşbəxtliyi gizlətmək asan deyilmiş çünki...
kimisi: «Everestin ən yuxarısında gizlədək» deyir, kimisi «Sakit okeanının dibinə» deyir.
Tac mahal, Məkkə küçələri, italyan süfrəsi...
Bir xəstəxananın doğuş otağı, bir dondurma qabı...
Siqaret paketi, gül bağçası, bağçalı evlər...
Bir çox yerlər düşünürlər, amma heç biri kifayət qədər çətin olmur.
Bu zaman mələklərdən biri;
«Bəlkə öz içlərində gizlədək?»-deyir-«Heç kimin ağılına gəlməz ki, öz içinə baxmaq!!!»
Bax, o gün bu gündür, xoşbəxtlik insanın içində gizlənir...
Heç bir xoşbəxtlik asan tapılmır. Asan asan gülmür insanın üzü...
İnsanın içində gizlidir xoşbəxtlik...

Davamı →

Yaşamaq gözəldir

İnsanın bir ömür yorğunluğu onun həyatının hər saniyəsinə xüsusi xidmət etməsi anlamındadır. Ölümdən danışmaq insanlar üçün asandır. Amma ölümü yaşamağı heç kəs istəmir. Ölümə qədər yaşamaq çox gözəldir. Həyata daha rəngli baxmaq, daha fərqli yanaşmaq, standartlardan qaçmaq kimi tərzlər isə maraqlı körpülər yaradır...

Başlanğıc...

Dünyaya göz açmış körpənin yaşamaq üçün gəldiyini onun ağlamasından anlamaq olur. İnsan doğulanda artıq başa düşmədən yaşamağa meyillidir. İlk addım atdıqda onun üzündəki təbəssüm bunun əyani sübutudur.
Ardı →

İnsanı xoşbəxt edən 5 faktor

Alimlər insanı xoşbəxt edə biləcək faktorlar üzərində çalışmaları davam etdirir. Alimlərin son araşdırmaları deməyə əsas verir ki, insanlar öz xoşbəxtliklərinə nəzarət edə və müəyyən hərəkətlər vasitəsi ilə xoşbəxt situsiyanı dəstəkləyə bilərlər. Əvvəllər isə alimlər hesab edirdi ki,  xoşbəxtlik digər insani keyfiyyətlər kimi insana genetik olaraq keçir və bu, insanın nəzarət edə bilməyəcəyi faktorlardan asılıdır.    
Kaliforniya Universitetinin psixologiya professoru Soni Lyubomirski öz həmkarları ilə birlikdə insanı xoşbəxt edən 5 faktorü ayırd ediblər.

Ardı →

Həyatda gözəl yaşamaq istəyənlər üçün

Birinci qayda həyatı gözəl yaşamaq istəyirsənsə keçmişə qayıtmamalı,həmişə qabağa getməli və səbirli olmalısan.
İkinci qayda hər nə olsada yaşamağa dəyər.Unutma heçnə daimi olmur nə olursada yaxşılığa doğru olur.
Ən böyük səhv keçmişə qayıtmaqdı.O bizi hər zaman izliyir,amma unutmuyun keçmiş yaxşı olsaydı keçmişdə qalmazdı.
Ardı →

Həyatın 40 vacib qaydası

1. Ucuz avtomobildən istifadə et, amma ala biləcəyin ən gözəl evi al.
2. Maraqlı üç lətifə öyrən.
3. Sevinclərini heç vaxt təxirə salma.
4. Həyat yoldaşını çox yaxşı seç. Çünki bu seçim xoşbəxtliyinin və ya bədbəxtliyinin 90 faizini meydana gətirər.
5. Hər gün 30 dəqiqə piyada gəz.
6. Hər yeməkdən əvvəl şükr et.


Ardı →

Xoşbəxtliyin Sirri

Dünyadakı bütün insanlar xoşbəxt olmağa çalışır. Ancaq insanların ümid etdikləri xoşbəxtlik dünyəvi şərtlərə bağlı olan, tamamilə müvəqqəti xoşbəxtlikdir. Davamlı olan həqiqi xoşbəxtliyi isə tam olaraq iman edənlər yaşaya bilərlər. Çünki həqiqi xoşbəxtlik nə insanlara, nə hadisələrə, nə mallara, nə də mövqeyə bağlıdır. Xoşbəxtliyin bir sirri var; o da coşğulu Allah sevgisi və Allaha olan təvəkküldür.

Ardı →