Рейтинг
+48.30

Xoşbəxtlik üçün

59 üzv, 82 topik

"Xoşbəxtlik" və "həyatın mənası"

«İnsan həyatda nə üçün yaşayır?», «Onun dünyada mövqeyi nədən ibarətdir?», «İnsanın xoşbəxtliyi nədədir?» kimi suallar hər bir ağıllı insanı narahat etməyə bilməz.
Xoşbəxtlik – etikanın digər kateqoriyalarından fərqli olaraq daha konkret məzmuna malik olsa da onlarla sıx əlaqədardır, xüsusən borc, vicdan, şərəf və s. ilə. İnsan mənəviyyatının dərinlikləri iləəlaqədar olan xoşbəxtlik– əxlaqi şüurun əsas anlayışlarından olub, insanın daxilən razı qalmasına uyğun bir haldır. Arzu kimi xoşbəxtlik də insanın idealının hissi-emosional formasıdır, lakin fərq bundadır ki, o, yalnız məqsəddən, cəhddən ibarət olmayıb, bunların həm də həyata keçirilməsi ilə bağlıdır. Xoşbəxtlik yalnız insanın müəyyən konkret obyektiv mövqeyini və ya subyektiv vəziyyətini xarakterizə etmir, o, insanın həyatının necə olması vəəsil səadətin nədən ibarət olması barədə təsəvvürləri ifadə edir. Xoşbəxtlik ruhun daimi rahatlığıdır. O, fasiləsiz sevinc deyil, əksinə, ruhun xüsusi emosional yüksəliş məqamıdır. Buna görə də xoşbəxt həyata qəmli-qüssəli, dərdli məqamlar da aid ola bilər. Xoşbəxtliyə həm də həyatın bir çox sevinclərindən imtina etmə daxildir.
Ardı →

Bir gün yuxudan oyanacaqsan ki, 75 yaşın var...

Komfort zonana sığınıb sevdiyin işlə məşğul olmağa cəsarət etmədiyini,

— Həyatının sevgisini qüruruna qurban verdiyini,

— Yağış altında heç vaxt tanqo oynamadığını anlayacaqsan.

***

Başqalarının xoşuna gəlmək üçün heç vaxt özün olmadığını,

— Binanın başına çıxıb səsin gəldiyi qədər qışqırmadığını,

— Səni vaxtilə üzən böyük problemlərin əslində nə qədər kiçik olduğunu,

— Sevdiyin insanlara onları nə qədər çox sevdiyini yetərincə demədiyini başa düşəcəksən.


Ardı →

Xoşbəxt olmağın 4 yolu

Sağlamlıq
Çoxlu miqdarda su için. Müəssisələrdə hazırlanan qidalardansa təbii qidalara üstünlük verin. Daha çox oyun oynayın. Ötən il ilə müqayisədə daha çox kitab oxuyun. Hər gün ən azı 10 dəqiqə sakit mühittə vaxt keçirin. 7-8 saat yatın. Gündəlik olaraq 10-30 dəqiqə gəzintiyə ayırın. Gəzinti zamanı gülümsəyin.

Şəxsiyyət
Həyatınızı başqalarının həyatı ilə müqayisə etməyin. Başqalarının həyatının nədən ibarət olduğunu bilə bilmərsiniz. Neqativlikdən uzaq durun. Əvəzinə enerjinizi pozitiv anlara sərf edin. Üzərinizə artıq yük yükləməyin. Sərhədlərinizi aşmayın. Dəyərli enerjinizi qeybətə sərf etməyin. Xəyal gücünüzü artırın. Paxıllıq zaman itkisidir.

Ehtiyacınız olan hər şeyə artıq sahibsiniz. Keçmiş problemləri unudun. Yaxınlarınıza etdikləri səhvləri xatırlatmayın. Bu sizin hazırki xoşbəxtliyinizi məhv edə bilər. Həyat nifrət etmək üçün çox qısadır. Ətrafdakılara nifrət bəsləməyin. Hirs və qəzəbdən azad olun. Sizin özünüzdən başqa heçkim xoşbəxtliyinizə görə məsuliyyət daşımır. Həyatın bir məktəb olduğunu və sizin öyrənmək üçün burada olduğunuzu dərk edin. Daha çox gülümsəyin. Hər mübahisədə qalib gəlməyə məcbur deyilsiniz.
Ardı →

Buddadan10 dərs

1. Azdan başlamaq. 
Bu çox normaldır. Kuzə belə birdən-birə dolmur. Hər şey damla-damla çoxalır. Əgər səbrlisinizsə, hər şey sizdə çox uğurlu alınacaq. Yadınızda saxlayın, uğur onu gözləyənə gəlir. Zəhmət çəkənləri tapır.


2. Düşüncə. 
Düşüncəmiz, hər şeyimizdir. Əgər insan beyni, neqativlə, mənfi işlər və hərəkətlər haqqında düşünməklə yüklənibsə, onu həyatı boyu mənfiliklər müşaiyət edəcək. Qarşımıza çıxanlar, yaşantılarımızın, düşüncələrimizin məhsuludur. Doğru yaşamaq üçün, doğru düşünməlisən!


3. Bağışlamaq. 
Nə qədər hiddətli olsanız belə, bağışlamağı bacarın. Kini, nifrəti daxilinizdə boğun. Bu, sizi başqalarından fərqləndirər, içinizə rahatlıq gətirər.

4. Etdiklərinizin səbəbi var. 
İnkişaf etmək üçün hərəkət etməlisiniz. Şöhrət, uğur, gözəl həyat tərzi, inkişaf, zəhmət çəkənlərin yanına gəlir.

Ardı →

Yaxşı dost

Xoşbəxtliyiniz üçün yaxşı bir dostunuzun olması vacib amillərdəndir. Yaxşı bir dost, dostunun nəyə ehtiyacı olduğunu daha o demədən bilir.
Nəyə görə dostlar həyatımızda bu qədər önəmli yer tutur? Bir çox tədqiqatçılar illərdir dostluğun faydaları haqqında araşdırmalar aparırlar.

Ardı →

İmtina ediləsi 30 vərdiş

1. Sevmədiyin şeyə dözmək.

2. Özgüvənini azaldan insanlarla söhbət etmək.

3. Başqa insanların nə deyəcəyini düşünmək.

4. Hər şeyi nəzarət altında saxlamağa çalışmaq.

5. Çayın axarı ilə üzmək və ən az müqavimət olacaq yolu seçmək

6. Fikirləri və hissləri içində saxlamaq.

7. Risk etməkdən qorxmaq.

8. Özünü yox, başqalarını düşünmək.

9. Hər kəsə bəyənilməyə çalışmaq.

10. Tanışları və ailəni unutmaq.
Ardı →

1 saniyə

Bir saniyə. Həyatınızı yaxşılaşdırıb, xoşbəxt olmağınız üçün sizə məhz bu qədər vaxt lazımdır. İnanmırsınız? O zaman aşağıda sadalanan addımlardan heç olmasa, birini tətbiq edin, özünüz bunun şahidi olacaqsınız.

Gülümsəyin
Bu, xoşbəxt olmağın ən sadə yoludur. Bizim ölkəmizdə insanlar nədənsə bu haqda bilmirlər və ya bilmək istəmirlər. Çünki əksəriyyət qəmgin və fikirli simada gəzir. Özünüzə bu qəmgin obrazdan çıxmağa kömək edin. Bir dəfə gülmsəməklə hal-hazırda belə özünüzü yaxşı hiss edə bilərsiniz. Həm də unutmayın ki, gülümsəmək yoluxucudur.

Dərindən nəfəs alın
Dərindən nəfəs almaq stresdən azad olmağın və normal həyata qayıtmanızın ən yaxşı metodudur. Bunun üçün sizə sadəcə bir dəqiqə lazımdır. Hər gün qısa fasilə edərək çalışın diqqətinizi nəfəsinizdə cəmləşdirin. Siz hiss edəcəksiniz ki, həyatınız gərginlikdən azad olur.

Telefonu söndürün
Biz tamamilə telefondan, kompüterdən, planşetdən, televizordan və başqa texnikalardan asılı olan insanların arasındayıq. Burada iki hal ola bilər; siz texnikadan hansısa məqsəd üçün istifadə edirsiniz, ya da texnika sizin həyatınızı idarə etməyə başlayır. Bütün texnikanı söndürün və təklikdə özünüzlə qalın. Nəticə sizi təəccübləndirəcək.
Ardı →

Xoşbəxtliyin sirri

Sosial şəbəkələrdə yayılan bu video insanlar tərəfindən böyük maraqla qarşılanıb. Kadrlarda ata və oğuldan ibarət bir ailə təsvir olunur. Filmin birinci hissəsində oğulun ataya qarşı olan hissləri əks olunub: O, atasını sevmir, kasıb olduqları üçün ondan utanır. Bir dəfə atasından soruşur ki, niyə biz də zəngin deyilik. Atası deyir ki, insan aldıqları ilə deyil, verdikləri ilə xoşbəxt olar. Bunu unutma.

Gənc bu sözlərin mənasını illər sonra anlayır. Artıq atası yoxdur. Evə gəldikdə öz adına gələn çoxlu təşəkkür məktubları görür. Orada əlil uşaqlara pul köçürdüyü üçün minnətdarlıq sözləri əks olunmuşdu. Gənc burada yanlışlıq olduğunu düşünür və həmin ünvana yollanır. O zaman  əlil insanlarla qarşılaşır. Öyrənir ki, illər uzunu kasıb olduğunu düşündüyü atası, istəsəydi zəngin həyat sürə bilərmiş. Lakin o, bunun yerinə insanlara xeyir verməyi seçib. Sən demə, o, uzun illər «yoruldum» demədən işləyərək, aldığı məvaciblə kasıblara, möhtaclara maddi dəstək göstərməklə kifayətlənməmiş, hətta əlil və dünyadan küsmüş uşaqlar üçün tamaşalar göstərərək, onları həyata qaytarırmış.


Ardı →

Az gözlənti, çox sürpriz

Evinizdən, ağlınızdan, həyatınızdan- artıqları atmağı unutmayın!

Həyatda ən yaxşı müəllim- təcrübə. Həyatı mükəmməl başa salar, amma çox şey alar.

İşləriniz pis gedəndə- onlarla getməyin.

Əgər səhvini düzəldə bilirsənsə, demək- sən hələ də səhv eləməmisən.

O adamlara təşəkkür edirəm ki, həyatıma daxil olub ona rəng qatıblar, o adamlara çox sağol deyirəm ki, həyatımdan çıxmaqla onu daha yaxşı ediblər.

Həmişə sənin işini bəyənməyən olacaq. Bu normaldır. 

Əgər kimsə sizi acılayırsa, dalaşır və küsürsə- ona qarşılıq mülayim və pozitiv olun.

Həyat səni öz axarına salana kimi sən həyatını qaydasına sal.

Nə qədər az gözləntin olsa, o qədər çox surprizlərlə qarşılaşarsan.
Ardı →

Kitabxanaya getmək də insanları xoşbəxt edir

Kitabxana insanı xoşbəxt edən bir vasitədirKitab insan həyatının bələdçisidir. Kitab insanların maarifləndirilməsində xüsusi rol oynayır.

İngiltərədə aparılan bir araşdırmada ilk dəfə xoşbəxtliyin maddi dəyəri ölçülüb. London İqtisad Məktəbinin tədqiqatçıları insanları daha çox hansı növ fəaliyyətin xoşbəxt etdiyini araşdırıblar.

Hesablamalara görə sənət və mədəniyyətlə bağlı fəaliyyətlərlə yanaşı idman da insanlara illik gəlirlərində 5 min sterlinq (təxminən 5600 manat) qədər artım olması dəyərində xoşbəxtlik verir.

40 min ingilis ailəsində aparılan araşdırma “The Daily Telegraph” qəzetində dərc olunub. Yaş, səhhət və təhsil səviyyəsi kimi xoşbəxtliyə təsirli olan faktorlar xaric hansı fəaliyyət növünün insanları daha çox xoşbəxt etdiyi araşdırılıb.


Ardı →