Рейтинг
+3.62

kompüter və hardware

19 üzv, 35 topik

Samsung Galaxy S24 ilə mobil süni zəkanın yeni dövrünə daxil olun

Samsung Electronics Galaxy S24 Ultra, Galaxy S24+ və Galaxy S24-ü təqdim edərək, AI (süni zəka) əsaslı mobil təcrübənin əsasını qoydu.

Mobil cihazların istifadəçilərə verdiyi imkanları kökündən dəyişməklə Galaxy S seriyası yeni dövrə yol açır. Süni zəka mətnin və zənglərin ağıllı tərcüməsi ilə maneəsiz ünsiyyətdən tutmuş Galaxy ProVisual Engine ilə maksimum yaradıcılıq azadlığına və yeni axtarış standartlarına qədər Galaxy istifadəçilərinin demək olar ki, dünyaya baxışlarını dəyişərək, Galaxy S24 seriyasını hər tərəfdən gücləndirir.


Davamı →

Samsungdan sual və təəccüb dolu 2024

2024 gələr-gəlməz Samsung texnoloji yenilikləri ilə bazara yeni nəfəs verməyə başlayıb. Görünür, texnonəhəngin dərinliklərində qlobal çağırışlara cavab çoxdan hazırlanır.

İnternet və çöl reklamlarında “AI gəlir” deyə ismarış verən Samsung deyəsən smartfon anlayışını yeni mərhələyə çıxarmağa hazırlaşır. Belə olarsa, əvvəlcə telefon, ardınca təkamül edərək smartfon adlandırılan cihaz Samsungun yüngül əli ilə yeni dövrün, yeni anlayışın, yeni yanaşmanın əsasını qoyacaq.


Davamı →

Kompüter təhlükəsizliyi

Kompüter təhlükəsizliyi, kompüter istifadə etdiyiniz zaman ortaya çıxa biləcək risklərin idarə edilməsi ilə maraqlanan kompüter elmi sahəsidir. Çox təəssüf ki kompüterlərin məlumatsız və diqqətsiz istifadəsi maddi və mənəvi zərərlərlə nəticələnir. Bu zərərlərdən qaçmaq üçün bəzi təməl mövzuları bilmək və bəzi təhlükəsizlik tədbirlərini almaq lazımdır. Bu yazıda, bu əsas məlumat və tədbirlərə toxunacağıq.

 

Risklər Hardan Gələbilər?


Davamı →

Можно ли покупать ли профессиональный металлоискатель новичку?

Поиск кладов, старинных и драгоценных вещей — увлекательное занятие, которое кроме азарта, приносит еще и прибыль. Однако многим кладоискателям больше нравится сам процесс «выслеживания» клада, чем возможность продать свою находку. Так или иначе, без подходящего оборудования в этом деле не обойтись.


Davamı →

Hər şey ən xırda detalına qədər görünür. Neo QLED 8K haqqında bir neçə söz

Samsung Neo QLED 8K televizorları artıq hər ev üçün bu əvəzolunmaz məhsulun xüsusiyyətlərini yenidən müəyyənləşdirib.

Neo QLED 8K televizorları şirkətin patentləşdirilmiş Quantum Mini LED mikroskopik LED texnologiyasından istifadə edərək dəqiq yerli parlaqlıq nəzarəti ilə arxa işıqlandırma təmin edir. Bu texnologiya sayəsində tamaşaçı ən qaranlıq və ən parlaq səhnələrdə görüntünün ən xırda detallarını ayırd edə biləcək. İndi standart Quantum Matrix Technology ilə müqayisədə yerli işıqlandırmanın dəqiq idarə edilməsi üçün arxa işıq zonaları 1,5 dəfə çoxdur.


Davamı →

"Samsung Azerbaijan"dan aksiya: köhnə televizoru gətir və yenisini endirimlə əldə et

Böyük turnirləri qaçırmayan hər bir azarkeş üçün təkcə sevimli komandasının nəticələri deyil, həm də görüntü və səs keyfiyyəti önəmlidir. Hər birimizin Dünya Çempionatına səfər etmək imkanı yoxdur, xüsusən də qışda, iş ilini yekunlaşdırmalı olduğunda. Bu, tətil üçün ən əlverişli vaxt deyil. Qətər isə istiqamətlər arasında ən populyarı deyil.


Davamı →

Samsung Neo QLED 8K ilə evinizə böyük futbolu gətirin

Dünya çempionatı adlanan böyük futbol bayramı davam edir. Dünyanın ən populyar oyununun yüz milyonlarla pərəstişkarı hər axşam televiziya ekranlarında dünyanın ən yaxşı 32 komandasının növbəti dörd il ərzində ən güclülər adı uğrunda mübarizəsini izləməkdədir. Daha şanslı olanlar bunu Qətərdə olarkən edirlər, lakin bir çox amilləri (bahalı biletlər, otellərin məhdud sayı, turnir üçün qeyri-ənənəvi mövsüm) nəzərə alaraq, əksəriyyəti futbolu evdən izləyir.


Davamı →

Роботы на страже порядка: на что способны электронные проходные

Электронные проходные — это турникеты. Но не просто турникеты, а целые системы, созданные для организации контроля доступа в здание. Каждый такой турникет (один или несколько) имеет специальное ПО, а также встроенные контроллер и считыватели. Такая система контроля доступа может применяться как самостоятельная, а может быть частью более масштабной системы. 


Davamı →

Əlavə heç bir şey. Galaxy Z Fold4 həyatımızı necə asanlaşdırır (və rəngarəng edir)?

Samsung-dan yeni qatlanan smartfon — Galaxy Z Fold4-ün buraxılması bir daha sübut etdi ki, qatlanan telefonlar erası heç yerə getməyib. Əksinə: bu cür cihazların pərəstişkarları üçün «ikinci gənclik» gəldi — klassik dizayna əlavə olaraq, smartfonlarda işləməyi, məzmuna baxmağı və oyun oynamağı sevənlər tərəfindən yüksək qiymətləndiriləcək çoxfunksiyalılıq əlavə edildi.


Davamı →

Gözəllik və güc. Galaxy Z Flip4 və Galaxy Z Fold4 haqqında növbəti qeydlər

Samsung-un qatlanan smartfonları — Galaxy Z Flip4 və Galaxy Z Fold4 — 2022-ci ilin texnoloji yenilikləri arasında öz xüsusi yerini artıq qazanıb. Təxminən bir ay əvvəl satışa çıxarılan bu qurğular bir daha təsdiqlədi ki, hər şeyin təzəsi dostun köhnəsidir. Buna görə də qatlanan telefonlar erası nəinki dayanmayıb, tamamilə yeni səviyyəyə çatıb. Məsələn, Galaxy Z Flip4 və Galaxy Z Fold4 üçün sifarişlərin sayı sələfləri ilə müqayisədə 20% artıb.

Bu təəccüblü deyil: Galaxy Z Flip4 özünü ifadə etmək üçün ideal platformadır. Nəfis dizayn, unikal funksionallıq, istifadə rahatlığı — Galaxy Z Flip4-ün üstünlükləri haqqında danışmaq çox olar, lakin istifadəçilərin fikrincə, onun əsas fərqlərindən biri FlexCam-dir.


Davamı →