Рейтинг
+3.62

kompüter və hardware

19 üzv, 36 topik

Kompyuter seçərkən nələrə diqqət etmək lazımdır?

Yeni bir kompüter almağa qərar verdiyiniz zaman çoxlu seçimlər və qabaqcıl funksiyalar səbəbindən seçim etməkdə çətinlik çəkə bilərsiniz. Hansı kompüterin sizin və ya biznesiniz üçün uyğun olduğuna qərar verərkən, bəzən hədəflərinizi və ya büdcənizi gözdən qaçırmaq da mümkündür. Noutbuk, masaüstü kompüter və ya planşet almağınızdan asılı olmayaraq satın almadan əvvəl cihazın prosessorunu, sabit diskini, RAM yaddaşını, qrafik kartını və əməliyyat sisteminin xüsusiyyətlərini yoxlamaq üçün vaxt ayırmağınız çox vacibdir. Kompüterinizin əsas strukturunu təşkil edən bu komponentlər sizin yaxşı işləyən və uzun müddət xidmət edən bir kompüterinizin olmasını təmin edə bilər. Ancaq yaxşı bir kompüter alarkən nəzərə alınması lazım olan kompüter xüsusiyyətləri dəqiq bir sıra ilə görünməyə bilər. Əksər hallarda sizin üçün ən yaxşı kompüter xüsusiyyətləri iş şəraitiniz və istifadə vərdişlərinizlə müəyyən edilir.

Bir çox istifadəçi İnternetdə gəzmək və ofis və məktəb işləri üçün istifadə etmək üçün kompüter alır. Bu tip kompüterlərə performansı vurğulayan funksiyalar daxil deyil. Ən son PC oyunlarını oynamaq və ya video redaktə işinizi yerinə yetirmək üçün yüksək performanslı kompüter seçməlisiniz. Video redaktə, oyun, 3D peşəkar iş kimi qrafika intensiv əməliyyatlar etmək istəmirsinizsə, güclü aparatlardan qaça bilərsiniz. Kompyuter almaq, xüsusilə də ehtiyaclarınıza ən uyğun modeli seçmək bəzən çətin və vaxt tələb edən bir proses ola bilər. Bu yazıda kompyuter seçimi zamanı nəzərə alınması lazım olan əsas məqamları ətraflı şəkildə təhlil edəcəyik.


Davamı →