Рейтинг
+1.38

Hərb

14 üzv, 33 topik

Hərbi xidmət

  • Hərb

İlk olaraq Qədim Misirdə tətbiq olunan məcburi hərbi xidmət hələ də dünyanın bir çox ölkəsində mövcuddur. Bəzi ölkələr isə peşəkar ordu ilə kifayətlənirlər. Məcburi hərbi xidmət tədbiq edilən ölkələrdə də xidmət müddəti müxtəlifdir. Bəzi ölkələrdə ordunun müxtəlif növlərində hətta 10 illik hərbi xidmət mövcuddur.

18 aya qədər hərbi xidmət tədbiq edilən ölkələr

Almaniya: Ölkə I Dünya Müharibəsində məcburi hərbi xidmət tədbiq etdi və böyük bir ordu qurdu. Məcburi xidmət Almaniyada hələ də qüvvədədir. Hərbi xidmət kişilər üçün 6 aydır. Qadınlar da könüllü olaraq əsgərlik edə bilər.


Ardı →

Milli qəhrəmanımız Natiq Məmmədov

  • Hərb
Natiq Məmmədov.jpg Natiq Məmmədov — Azərbaycanın milli qəhrəmanı, Qarabağ müharibəsi zamanı xüsusi fəallıq göstərmiş, suverenliyimiz, dövlətçiliyimiz uğrunda şəhidlik zirvəsini fəth etmiş fateh.
Həyatı:N.Məmmədov 11 may 1975-ci ildə Zaqatala rayonunun Əli Bayramlı kəndində anadan olmuşdur.O, 1990-cı ildə kənd orta məktəbinin səkkizinci sinfini bitirdikdən sonra Qax rayonundakı 3 saylı texniki-peşə məktəbində təhsilini davam etdirir.1993-cü ildə Milli Ordu sıralarına çağrılır. Döyüşlərdə iştirakı:N.Məmmədov bir müddət təlim keçdikdən sonra döyüşlərdə iştirak edir.Natiq Füzuli, Ağdam, Tərtər cəbhələrində döyüşlərdə iştirak etmişdir.1994-cü il 4 oktyabr tarixində silahlı dəstə dövlət çevrilişinə cəhd etdi.Onlara xəbərdarlıq edilsə də, silahı yerə qoymadılar.Dəstənin zərərsizləşdirilməsi zamanı Məmmədov Natiq dövlətçiliyimiz uğrunda canını qurban verdi. Ailəsi:N.Məmmədov subay idi. Milli qəhrəman:"Qızıl Ulduz" medalı.pngAzərbaycan Respublikası prezidentinin 5 oktyabr 1994-cü il tarixli 215 saylı fərmanı ilə Məmmədov Natiq Bəşir oğlu ölümündən sonra «Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı» adına layiq görülmüşdür.O, Zaqatala rayonunun Əli Bayramlı kəndində dəfn olunmuşdur.Buradakı uşaq bağçası qəhrəmanımız Natiqin adını daşıyır.
Davamı →

SAT - dünyanın ən yaxşı xüsusi təyinatlısı

  • Hərb
İkinci Dünya Müharibəsindən sonra dünya dövlətləri xüsusi şəraitlərdə əməliyyatlar apara bilən, yüksək hazırlıqlı xüsusi təyinatlı qoşunların yaradılmasına böyük diqqət yetirilməyə başladılar. Müxtəlif əməliyyatlarda iştirak edərək özünü bu və ya digər formada göstərən xüsusi təyinatlılar demək olar ki, bütün ölkələrdə Silahlı Qüvvələrin ən etibarlı və seçmə birləşməsi sayılır.
Bu gün dünyada “Kommandos”, “Bordo Bereli”, “SAT/SAS”, “Reyncer”, “Delta Forçe”, “Alfa”, “Vımpel”, “Amor”, “Skorpion”, “Yeger”, “Group A”, və s. şərti adlarla tanınan xüsusi təyinatlı dəstələr mövcuddur.
Ardı →

Hərbi rütbələr

  • Hərb

Hər bir hərbi qulluqçuya və hərbi vəzifəliyə onun qulluq vəziyyətindən, hərbi və ya xüsusi hazırlığından, hərbi xidmət müddətindən, ehtiyatda vəziyyətindən, qoşun növünə və ya xidmətinə mənsubiyyətindən və xidmətlərindən asılı olaraq müvafiq hərbi rütbə verilir.
Aşağıdakı hərbi rütbələr müəyyən olunur:


Ardı →

Bordo beretlilər

  • Hərb
Məhşur baş geyimi beret bu gün dünyanın bütün ölkələrində istifadə olunur. Beret həm də əksər ölkələrin Silahlı Qüvvələrində istifadə olunan hərbi baş geyimidir.
İlk beretin istehsalı Fransa ilə bağlıdır. Fransanın ən totemik əşyalarından biri olan beretin tarixi kökləri Pireney sıra dağlarının ətəklərində yerləşən kiçik Nay şəhərinə gedib çıxır. Bir zamanlar beret burada kişilər üçün məcburi baş geyimi imiş və regiona məxsusluğu fəxrlə nümayiş etdirirmiş.
2-ci Dünya Müharibəsindən sonra bu şəhər və onu əhatə edən regionda beret istehsalı ilə məşğul olan 50 fabrik var idi. Sonradan beret istehsalı tədricən bütün dünyaya yayılıb.
Ardı →

Azərbaycan Silahlı Qüvvələri | Qanun

  • Hərb
Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisi qərara alır:

I. Azərbaycan Respublikasının 1994-cü il 23 sentyabr tarixli 885 saylı Qanunu (Azərbaycan Respublikası Ali Sovetinin Məlumatı, 1995-ci il, № 5-6 (əlavə), maddə 93; Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 1998-ci il, № 1, maddə 15) ilə təsdiq edilmiş «Azərbaycan Respublikası Silahlı Qüvvələrinin İntizam nizamnaməsi»nin 45-ci maddəsinin ikinci hissəsi və 46-cı maddəsi çıxarılsın.
Davamı →

Hərbi rütbələr | Quru qoşunlar

  • Hərb
Əsgər heyəti
— əsgər (kursant)
— baş əsgər
Çavuş heyəti
— kiçik çavuş
— çavuş
— baş çavuş
Gizir heyəti
Silahlı qüvvələr — kiçik gizir
— gizir
— baş gizir
Kiçik zabit heyəti
— kiçik leytenant
— leytenant
— baş leytenant
— kapitan
Baş zabit heyəti
— mayor
— polkovnik-leytenant
— polkovnik
Ali zabit heyəti
— general — mayor
— general — leytenant
— general — polkovnik
— ordu generalı (hazırda bu hərbi rütbə ilə heç kəs təltif olunmayıb)
Davamı →