Bəzi heyvanların maraqlı özəllikləri.

 Kəpənəklər zəlzələ vaxtı uça bilmir.

 

Yeganə canlı Qartaldir ki, Günəşə gözlərini qərpmadan baxa bilər.

 

Meduzalar başqa bir canlı tərəfindən  yeyilməyəcəyi halda sonsuza qədər yaşaya bilər.

 

Dəniz altındakı bu sənət əssrini müəllifi 8 sm olan bu kiçik balıqdir. O bunu dişini diqqətini cəlb etməy ücün edir.

 

 

6 şərh

Consuelo
Maraqlıdı. Sağ olun. Balığın əsəri lap əladı. Sevgi insana nələr etdirirmiş. :)
Shabnam_Ilham
Bundan sonra su qədər ömrün olsundan əlavə Meduza qədər ömrün olsun da demək lazımdı ;) 
Sonuncu balığın adı yoxdursa mütləq Romantik balıq qoymaq lazımdır :D
pascal
Son şəkildəki erkək balığa demək lazımdır ki, "Ə, kişi ol! Bu qədər hoqqa çıxarmaqdansa, get, qıza birdəfəlik açıl, açıq-açıq öz fikrini bildir!" ;) :)

Zarafat bir yana, balıqda fərasətə baxe… Bapbalaca boyunla belə "əsər" yaradasan..?
Sevgi canlılara nələr etdirmir, ilahi!.. ;) :) 
Ferbara
Söz danışmayan adama deyilər ki «nə balıq kimi ağzına su alıb dayanmısan?». İndi, ay Pascal, dili olsaydı gedib birbaşa sözünü deyərdi. :)) Əvəzində əməliylə başa salmağa çalışır vəziyyəti. :)
Bir də ki, bilmək olmaz bu balıq bunu ürəyində olan bir balığə üçün eliyir, yoxsa ordan keçən hər hansı balığə üçün düzəldib. :) 
pascal
Dili yoxdu, ama əməlləri özündən böyükdü. ;) :)
Ferbara balıqların da özünəməxsus ünsiyyət forması var. Ötürücü siqnallarla, titrəşim və səslərlə bir-birləriylə «söhbətləşirlər», bir-birini «anlayırlar».
Haqqında danışdığımız balıqsa, sən demiş, deyəsən xanım balıqlara öz «məharətin» göstərib, hər hansı birini «toruna» salmaq istəyir. Bir nevi çapkınlık. ;)