Рейтинг
+23.61

Heyvanlar aləmi

42 üzv, 162 topik

Bu keçi növü özünü necə müalicə edəcəyini bilir

«Bezuar» Farsca dərman deməkdir. Bezuar keçisini ilan sancarsa heç vaxt itirmədən, yaşadığı ətrafda yetişən sütleğen bitkisi növlərindən yeməyə başlar. Bezuar keçisinin bu davranışı bizi çox maraqlı bir gerçəyə aparır. Sütleğen bitkisinin içindəki mayedə olan "Öforbon" maddəsi, qana qarışmış olan ilan zəhərini tamamilə təsirsiz hala gətirər. Yəni bu keçi növü, öz özünü necə müalicə edəcəyini bilir. Ən qəribəsi isə odur ki, gündəlik otlamaları əsnasında əsla sütleğen yeməyən Bezuar keçiləri bu bitkini yalnız müalicə məqsədli olaraq istifadə etmələridir. 

 


Davamı →

Maraqlı məlumatlar

Snayper sözü ilk dəfə ovçular tərəfindən işlədilmişdir. Səbəbi isə şəkildə gördüyünüz quşdur. Onun adı snipe-dır. Ovçuların onu nadir hallarda ovlaya bildiyi üçün snayp quşunu ovlayan ovçular snayper adlandırılmışdır.


Ardı →

Heyvanlarda albinizim

Albinizm (latınca albus- ağ, beyaz)
Albino ya da albinizm, soydan keçən bir maddələr mübadiləsi xəstəliyidir. Bu xəstəliyi daşıyanlara albinizm ya da albino deyilir.
Minlərlə insanı ya da heyvanı təsir edən genetik bir pozuqluq olan albinoluk rənglənmələrə təmin edən melanin piqment yoxluğu ya da azlığından qaynaqlanar. Gözlər, dəri, saçlar və bədənin o biri hissələrini təsir edə bilər. Akvarium balıqlarında da sıx olaraq görülməkdədir.
Albinolarda ( gərək insan, gərək heyvan ) dəri çox incə və ağımtıl ( ya da yüngülcə çəhrayı), etlər (və ya tüklər ) ağdır. Gözlərin gözbebekleri çəhrayı, şəbəkə təbəqədən əks olunan işıq qırmızıdır. Gözlər işığa həssasdır və ümumiyyətlə astigmattır. Albinoluk nadir də olsa, zəka geriliyi və ya fiziki gerilikle birlikdə olabilir.Derilerinde rəng piqmentləri olmadığı ya da az olduğu üçün günəşdən gələn zərərli şüalar bədənə girər və çox günəş altında olmaları ölümlərinə belə yol aça bilər.
Tam albinoluk, çöl heyvanlarında çox nadir görülər, çünki məhsuldar yaşa qədər bu heyvanların çox azı həyatda qala bilər. Tamamilə əksinədir çöl heyvanları, yırtıcılara qarşı qoruyucu rənglərindən məhrumdurlar; bu görə uzaqtan asanca görünərlər.
Qismən albinoluk, çox daha az zərərlidir və dəridə ağ nöqtələr ya da qollarda ağ perçemler halında görülər. Bədənin yalnız bəzi sahələrində melanin piqment olmaması " vitiligo " deyilir.


Ardı →

Pişiklər sahiblərinin aynasıdır

Bəlkə də siz sevimli ev heyvanınızın sizə və yaxud da ailənin digər üzvlərinə bənzədiyinə diqqət yetirmisiniz. Messina Universitetinin tibbi baytarlıq araşdırmaları göstərir ki, pişik və onun sahibinin oxşarlığı sadəcə xoş bir təsadüf deyil: pişiklər tədricən bizim alışqanlıqlarımızı mənimsəyirlər.

Tədqiqatçılar ev pişiklərinin iki növünü araşdırıblar. Birinci qrup ev pişiklərinin sahibləri öz sevimlilərini kiçik evlərdə, özlərinə daha yaxın saxlayıb, demək olar ki, onları küçəyə çıxarmırdılar. İkinci qrup pişiklərin sahibləri isə, böyük və təmiz evlərdə yaşayıb, pişiklərinə hətta gecə belə küçəyə çıxmağa icazə verənlər olub.

Birinci qrup pişiklərin həyat tərzi, hətta yuxu vaxtı sahiblərinin həyat tərzinə oxşayır. Bundan başqa, öz yemək vaxtlarının nə vaxt olduğunu bilərək mətbəxə qaçır, tualetin yerini yaxşı bilir və dolabların qapısını asanlıqla aça bilirlər.

Aktiv həyat tərzi keçirən, idmanla məşğul olan insanların pişikləri daha aktiv, oynağan, passiv həyat sürən insanların pişikləri isə kökəlməyə yönümlü olur. Sakit insanların pişikləri əsasən sakit, aqressiv insanların isə aqressiv  olur.
Davamı →

Yırtıcı quş- Qartal

Quşlar bədənlərindəki bütün xüsusiyyətlərin uçuş üçün xüsusi dizayn edilib. Göy üzündə ən yaxşı hərəkət etmə qabiliyyətinə malik quşlar olan qartalların da bədən quruluşları hər cəhətdən qüsursuzdur

Qartal (lat. Aquila) – qızılquşkimilər dəstəsinin qırğılar fəsiləsinə aid quş cinsi.
Bədəninin uzunluğu 75-88 sm, quyruğu isə qısadır. Geniş qanadları var və açılan halda2,4 m civarında olur. Ayaqları barmaqlarına qədər tüklə örtülü olur. 2-3 yaşlarında yetişkənliyə çatırlar.
Meşə və dağlarda yaşayırlar. Erkəklər həyatları boyu bir dişi ilə cütləşir və eyni yuvadan istifadə edirlər. Yuvaları əlçatmaz yerdə olur. Qartalların bəzi növləri 100 kq-a qədər yükü qaldıra bilirlər.


Ardı →

Kobradan daha zəhərli balıq

zəhərli balıq
Dünyanın ən zəhərli heyvanları arasında ilk 5-likdə yer alan daş balığı İstanbul akvariumunda nümayiş etdirilir.

Kral kobradan, sarı əqrəbdən daha zəhərli olan bu balığın belindəki 13 zəhərli tikana dəyən canlılar iflic olurlar. Qayaya bənzəyən daş balıq Hind və Sakit okeanında yaşayır.


Ardı →

Alimlərin heyvanlar aləmi ilə bağlı daha bir sübutu

Alimlər yeni bir faktla heyvanlar aləmi üzrə aparılan araşdırmalarda indiyə qədər elmdə mübahisəlı bir mövzunu sübüta yetiriblər. Bələ ki, alimlər sübut ediblər ki, hətta 300 milyon il əvvəl də həşəratlar mövcud olub.

Fransa, Almaniya, Çexiya, ABŞ və Rusiyadan olan bir qrup alim 300 milyon il əvvəl həşəratların olduğunu sübuta yetiriblər.

Rusiya mətbuatına istinadən, bu barədə «Nature» jurnalı məlumat yayıb.
Alimlər daşların muzey kolleksiyalarını araşdırdıqdan sonra bu faktı sübut edə biliblər.

Fransa və Almaniya ərazisindən götürülmüş daşlara mikroskop altında baxdıqda kiçik həşəratları görə biliblər. Bu həşəratlar çox kiçik olublar. Qanadları tam açıldıqda isə 4 mm-dən 14 mm-ə qədər olub.


Davamı →

Sorrayya atları və Cücə meymun haqda

Dünyada ən nadir cins atlar Sorrayya adlanır. Hazırda bu atlardan təxminən 200 baş mövcuddur. Bu cins atlar öz adını Sorrayya çayının adından alıb. Məşhur portuqaliyalı ippoloq, zooloq və paleontoloq Ruy d'Andrade 1920-ci ildə bu atları ilk dəfə Sorraya cayın kənarında görüb.


Ardı →

Qeyri- adi heyvan növləri

1.Kit baş və ya kral hacıleylək — Китоглав иле королевская цапля.
Bu qəribə quş Şərqi Afrikanın tropik bataqlıqda yaşayır. Bu quş heç də balaca deyil, onun hündürlüyü 110-152 sm. ə qədər çata bilər.


Ardı →

ARILARIN ELM ADAMLARINA QƏLƏBƏSİ

ARILARIN ELM ADAMLARINA QƏLƏBƏSİ

Arılar pətəklərini ikitərəfli tikirlər. Altıbucaqlı prizma formasındakı pətək yuvaları dibdə digər tərəfin yuvaları ilə birləşir. Arıların inşa etdiyi pətəklər hər cəhətdən qüsursuz dizayna malikdir. Ancaq pətək yuvalarının birləşmə hissələrində başqa bir dizayn möcüzəsi var.

Arı pətəyinin quruluşunu tədqiq edən elm adamları ağlasığmaz riyazi hesablamalara heyran qalırlar. Çünki bu həddindən artıq mürəkkəb riyazi əməliyyatlar tələb edən bir dizayndır. Koniqin apardığı hesablamaya əsasən ən qüsursuz pətək üçün dibdəki bucaqlar 109 dərəcə 26 dəqiqə və 70 dərəcə 34 dəqiqəlik olmalıdır.

Bəs arılar pətəklərini hansı bucaq altında hörürlər? 
Ardı →