Рейтинг
+23.61

Heyvanlar aləmi

42 üzv, 162 topik

Heyvanlar da yuxu görür?

Heyvanların yuxu görüb-görmədiklərini bilmirik. Lakin tədqiqatçıların onların yuxu görüb-görmədikləri ilə bağlı məlumatları var.

İlk növbədə onu bildirək ki, pişiklər, itlər və təbiətdə yaşayan varlıqlar hər zaman tədqiqatçılar tərəfindən araşdırılıb. Mütəxəssislər bunu araşdırarkən iki fərqli yola müraciət edirlər. Birincisi, yuxunun mərhələlərində heyvanların davranışlarını araşdırmaq, ikincisi isə yuxu əsnasında göstərdikləri beyin fəaliyyətlərinin insan beyninə bənzəyib-bənzəmədiyini anlamaq. 1960-cı illərdə insanların REM yuxusu mərhələsində maraqlı hərəkətlər etdikləri təsbit olunub. Bu hərəkətlər yuxu əsnasında əzələlərin iflic olduğu sanıldığına istiqamətli bir tapıntı kimi dəyərləndirilib.
Davamı →

Pişik cinsləri

Bəlkə də çoxunuzun evində pişik var. Bəs onun hansı cinsdən olduğunu bilirsinizmi?

Abyssinian
Bir az inadkar xüsusiyyəti ilə tanınan bu pişiklər sahibinə qarşı olduqca nəzakətlidir. Qısa tükləri olan Abyssinian cinsli pişiklərin ovçuluq xüsusiyyəti var.

Davamı →

Dünyanın ən tənbəl heyvanları

Tənbəl heyvanlar Orta və Cənubi Amerikada yaşayan Meqaloniçidae, Bredipodidae nəslinə aid 6 növə məxsus orta böyüklükdəki məməlilərdir. Bu məməlilər bütün məməlilər arasında ən yavaş hərəkət edən heyvanlar olaraq bilinir. Dəqiqədə ən çox yarım metrə qədər hərəkət etdiyi hesablanıb.

Tənbəl heyvanlar gündə 15-18 saat yatır. Qalan vaxtlarda yemək yeyir, yatdıqları ağacları dəyişirlər. Bu məməlilər çox yemək yemədikləri və su içmədikləri üçün təbiətə zərəri olmayan heyvanlar kimi tanınır. Tənbəl heyvanlar kəskin pəncələri sayəsində ağac budaqlarından tərs istiqamətdə sallanmış vəziyyətdə yaşayarlar. Yerə ancaq yatdıqları ağacı dəyişdirmək və təbii ehtiyacını ödəmək üçün düşərlər.
Davamı →

İti insandan üstün edən 13 fərq

Heyvanlar arasında it insana ən sadiq canlıdır. Üstəlik, insanlardan fərqli və üstün xüsusiyyətlərə malikdir.

1. İnsan ona edilən pisliyi unutmur və intiqam alır. İt də unutmur, amma nə intiqam planları cızır, nə də intiqam alır.

2. İnsan həmişə daha çoxunu istəyir. İt bir parça sümük, yatacaq yer və bir az şəfqətlə kifayətlənir.

3. İt durduğu yerdə heç kimi öldürməz, yalnız özünü qorumaq və aclıqdan ölməmək, yəni həyatda qalmaq üçün bir cana qıya bilər. İnsan isə səbəbsiz belə, insan öldürə bilər.
Davamı →

Evdə pişik saxlamaq

Evdə pişik saxlamağın psixologiyamıza müsbət təsir etdiyi hamıya məlumdur. Belə ki, pişiyi olan insanlar digərlərinə nisbətən daha xoşbəxtdirlər. Amma bununla belə, bu kiçik dostlarımızı evdə saxlayarkən bəzi problemlər də qaçınılmazdır. Əgər siz də evdə pişik saxlayırsınızsa verəcəyimiz məsləhətlər işinizə yarayacaq.

Təmizliyi unutmayın
Evdə pişik saxlayırsınızsa daha çox təmizlik məsələsinə diqqət etməlisiniz. Çünki pişik olan ev tez-tez kirlənir və mikrobları özünə cəlb edir. Xüsusilə də, onların tükləri evin hər yerinə tökülür. Lakin bununla belə, gözünüz qorxmasın. Hər gün evinizi təmizləyib, tozsoranlayıb, silsəniz heç bir problem olmaz.
Davamı →

Təbiət özü-özünü tənzimləyir

Keçən əsrin 20-ci illərdində Yellowstone Parkından bütün canavarları yox etmişdilər, səbəb sadə idi — canavarlar yırtıcıdırlar, maral, ceyran və.s kimi canlıları məhv edirlər. 1995-ci ildə canavarlar həmin parka yenidən qaytarıldı.

Bu 70 ildə nə baş vermişdi?
1. Maralların sayı həddən çox artmışdı. İnsanlar nə qədər də bu artımı nizamlamaq istəsələr də uğurlu olmamışdılar.
2. Marallar yamaclardakı otları və cavan ağacları elə gəmirirdilər ki, park səhraya dönmə təhlükəsi ilə üz üzəydi.
Davamı →

İnsanlara şəfa verən beş heyvan

Bioloqlar müəyyən ediblər ki, bəzi heyvanlar həqiqətən də insanları müalicə etməyə qadirdir. Şəfa verən beş heyvan sırasına at, pişik, it, ilan və arı daxildir. Tədqiqatçılar heyvanat aləminin bu nümayəndələrinin hansı sahədə daha bacarıqlı olduğunu aydınlaşdıra biliblər.

Məsələn, atlar dayaq-hərəkət aparatı xəstəliklərini müalicə edir, travma və yaralanmadan sonra bərpa prosesinə yardımçı olur. Atlar alkoqol və narkotik asılılığına qarşı mübarizə aparanlar üçün də ideal seçimdir.
Davamı →

Bakı Komendantlıq dövründə

Azərbaycan Rusiyanın tərkibinə keçəndən sonra xanlıqların əvəzinə əyalət və dairələr təşkil olundu və bu əyalətlərdə çarizmin hərbi-inzibati sistemi yaradıldı. Bu sistem komendant və idarə sistemi adlanırdı. Azərbaycanda altı əyalət: Bakı, Quba, Şəki, Şirvan, Qarabağ və Talış əyalətləri, Yelizavetpol və Car-Balakən dairələri, bunlardan başqa Qazax və Şəmşəddin distansiyaları təşkil olunmuşdu. Hər əyalətin başında komendant dururdu. Komendantlar Qafqazın baş komandanı tərəfindən etibarlı zabitlərdən təyin olunurdu. Komendant əyalətdə külli-ixtiyar sahibi idi. Onlar vəzifələrə məmurlar təyin edir, bəylərə torpaq sahəsi ayırır, lazım bildikləri zaman torpağı geri alır, vergilərin toplanması barədə sərəncamlar verirdi. Bakı komendantı neft və duz yataqlarını, balıq ovunu və s. iltizama (icarəyə) vermək hüququna da malik idi.
Davamı →

Buzlaq quşları

'''Buzlaq quşları''' (Spheniscidae) — '''Buzlaq quşukimilər''' (''Sphenisciformes'') dəstəsinə aid quş fəsiləsi.

Cənub Qütbü, Yeni Zelandiya, Avstraliya, Cənubi Amerika, Cənubi Afrika və hətta Qalapaqos sahillərində yaşayırlar. Böyüklük baxımından 30 — 105 sm olurlar. 17-yə qədər növü bilinir. ən iriləri olan İmperator buzlaq quşları təxminən 45 kq ağırlığda olurlar. İsti bölgələrə doğru gedildikcə boyları kiçilər. Dənizlərdəki balıq və mürəkkəbböcəyi ilə qidalanarlar. Tükləri quş tüklərinə heç bənzəmir. Kürəkləri qara və ya boz, qarın hissələri ağ nazik tüklərlə örtülüdür. Növlər bir-birindən, başlarındakı rəngli tükləriylə seçilir. Quyruqları qısa və ayaqları bədənlərinin arxasında olduğundan asanlıqla ayaq üstə dayana bilərlər. Dənizdə, saatda 10 dəniz mili sürətlə üzə bilərlər. Hətta lazım olduğunda bu sürətlərini iki qat artıra bilirlər.
Ardı →

Milçəklər əllərini niyə ovuşdurur?

Ayağınıza qonan bir milçəyi qovarsız qovarsız yenə gəlib ayağınıza qonar. Və yenə eyni hərəkətləri edərlər, ya qanadlarını təmizlərlər yada ayaqlarını bir birinə sürtərlər. Bəzən də başlarını təmizlərlər. Əlbəttə milçəklərin bu hərəkətlərinin elmi açiqlaması vardır.

Öncə onu vurğulayaq ki, milçəklər hər hansı bir səthdə istədiyi şəkildə gəzə bilirlər. Bunu ayaqlarındakı yapışqan bir maddə çıxaran tüklər təmin edir. Bu tüklər sayəsində milçək tərs ya da düz səthlərdən rahatlıqla tuta bilir.

Bu tüklər davamlı olaraq milçəyin yapışmasına maneə törətmək üçün qıçlarındakı yapışqan maddəni təmizləyir. Bu xüsusiyyət yalnız milçəklərə aid sanmayın yer üzündə təxminən 1 milyon böcək növü bu şəkildə yapışmağı təmin edir.

Gələk milçəklərin başlarını təmizləməsinə. Bu hərəkətin altında yatan təməl səbəb milçəklərin göz qapaqlarının olmamasıdır.
Davamı →