Mədədə kəskin ağrı

Mədədəki kəskin ağrı, xüsusilə də zaman və ya zaman zaman hiss edilirsə, fiziki və psixoloji narahatlığın səbəbidir. Ekspertlər xəbərdarlıq edirlər ki, bu vəziyyətdə özünəməxsus dərman vasitəsi ilə məşğul olmaq, sadəcə faydasız deyil, hətta təhlükəli deyil, çünki müxtəlif ağrılardakı bənzər ağrı təzahürləri qeyd edilə bilər.
Mədədə kəskin ağrıların səbəbləri
  • Mədədə kəskin ağrı ilə xarakterizə olan xəstəliklər, bir neçə. Bunlar arasında:
  • Xroniki qastrit. Bu xəstəliklə mədədə kəskin ağrı, xüsusilə də bir qaynaşma zövqü və ya qatı bir qaynaşma olan qidalar istehlak edildikdən dərhal sonra yeyir. Həmçinin xəstəlik epigastrik bölgədə ağırlıq hissi ilə xarakterizə olunur.
  • Bir peptik ülser. Onun səbəbi, qidalanma, pəhrizin sabit pozulması, hidroklor turşusunun həddindən artıq istehsalıdır.
  • Şəfalı şişlər. Bu formasiyalar mədə-bağırsaq traktının iltihablı proseslərindən yaranır. Xüsusilə də təhlükəli bir xərçəngli şiş əleyhinə şişkinliyin pozulması mümkündür.
mədə ağrısı
Həmçinin, ağrı yarana bilər:
malign şişlər;
diaphragmanın özofagial açılışının hernisi;
kəskin və xroniki pankreatit ;
bağırsaq damarlarının trombozu;
çöküntü xəstəlikləri, əsasən kabızlık;
qida zəhərlənməsi ;
infeksion xəstəliklər;
psixoloji qeyri-sabitlik (stress, yorğunluq, qorxu təcrübəsi);
həzm sisteminə travma;
Əlavənin iltihabı;
Qida allergiyası.
Mədədə kəskin ağrı ilə nə etmək lazımdır?
  1. Mədədə kəskin ağrının ilk yardımı belədir:
  2. Xəstə üfüqi bir vəziyyətdə qoyulur, kəmər, kəmər, sinə və qarındakı bağlayıcıları rahatlaşdırır.
  3. Qeyri-qazlı mineral su verin.
  4. Mədə spazmına antatsidny dərman (Tagamet və Famotidine) verilməlidir. Ağır hisləri də No-shpa, Almagel, Ranitidine və s.
  5. Ağrı keçməzsə, bir təcili komanda çağırmalısınız.
Hər halda, mədə ağrısı yaşadıqdan sonra bir neçə gündür bir pəhrizin saxlanılması məsləhət görülür. Zərif qidalanma mədə mukozasının irritasiyası və iltihabını aradan qaldıracaq.
Mədə ağrısının müalicəsi diaqnozla başlayır.
yoxlama aparacaq;
Anamnez toplamaq;
sidik, qan, mədə suyu testlərini təyin edəcəyik.
Lazım gələrsə, bir donanma müayinəsi planlaşdırıla bilər:
X-ray;
tomoqrafiya;
Ultrason;
laparoskopiya və s.


Mənbə: az.everaoh.com
 

0 şərh