Dərslərimizi necə hazırlayırıq?

 

1. Dərs hazırlayarkən əsas başlıqlara
a)Heç vaxt fakir vermirəm.
b)Bəzən diqqət yetirisəm də,bəzən diqqət yetirmirəm.
c)Həmişə diqqət yetirirəm.Hətta lazımim gəlsə,qeyd aparıram.

2. Bilmədiyi bir sözlə qarşılaşsam…
a)Heç vaxt lüğətə baxmıram.
b)Bəzən baxsam da,bəzən baxmıram.
c)Həmişə lüğətə baxıram.Sonra da o sözü yadımda saxlamağa çalışıram.

3. Ev tapşırıqlarımı…
a)Heç vaxt qeyd etmirəm.
b)Bəzən qeyd etsem də,bəzən qeyd etmirəm.
c)Həmişə qeyd edirəm.Hətta bunun üçün xüsusi tapşırıq dəftəri də tuturam.

4. Dərs hazırlayarkən…
a)Həmişə televizora baxıram.
b)Bəzən televizora baxsam da,bəzən baxmıram
c) Heç vaxt televizora baxmıram.Ancaq dəslərimlə məşğul oluram.

5. Ev tapşırıqlarımın…
a)Heç vaxt üzərində dayanmıram
b)Bəzən üzərində dayansam da,bəzən dayanmıram.
c)Həmişə üzərində dayanıram.Çünki ev tapşırıqlarının biliklərimizi möhkəmləndirik.

6. Yeni öyrəndiyim bir mövzunu…
a)Heç vaxt təkrar etmirəm
b)Bəzən təkrar etsem də,bezən təkrar etmirəm
c)Həmişə təkrar edirəm.Həm də,o mövzunu öyrəndiyim gün.

7. Dərs hazırlayarkən…
a)Həmişə nə isə yeyirəm.
b)Bəzən nə isə yesəm də, bəzən yemirəm
c)Heç vaxt heçnə yemirəm.Diqqətimi ancaq dərslərimə verirəm.

8. Bir imtahana hazırlaşanda…
a)Heç vaxt əvvəlcədən hazırlaşmıram.
b)Bəzən hazırlaşsam da,bəzən hazırlaşmıram.
c)Həmişə əvvəlcədən hazırlaşıram.Çünki o imtahanla bağlı mövzuları hər gün təkrar edirəm.

9. Hansı dərsi nə vaxt hazırlayacağımı…
a)Heç vaxt əvvəlcədən planlaşdırmıram.
b)Bəzən planlaşdırsam da ,bəzn planlaşdırmıram.
c) Həmişə əvvəlcədən planlaşdırıram.Beləcə vaxt itkisinə də yol vermirəm.

10. Müəlim yeni dərsi danışanda…“
a)Heç vaxt dinləmirəm.
b)Bəzən dinləsəm də,bəzən dinləmirəm.
c)Həmişə dinləyirəm.Çünki onda bu dərsi daha yaxşı öyrənirəm.

«c”bəndi çoxluq təşkil edənlər:
Cavablarınızdan da göründüyü kimi necə dərs hazırlamaq lazım olduğunu bilirsiniz. Üstəlik, bunu həyatınıza tətbiq etməkdə də çətinlik çəkmirsiniz. Əgər bu qətiyyətinizi həmişə davam etdirsəniz, gələcəkdə də böyük uğurlara imza atacaqsınız

“b” bəndi çoxluq təşkil edənlər:
Necə dərs hazırlamalı olduğunuzu bilir, ancaq bunu həyat keçirmədə çətinlik çəkirsiniz. Halbuki əgər uğur qazanmaq istəyirsinizsə, qarşınızda bir məqsəd qoymalı və sonar da bu məqsədi həyata keçirmək üçün əlinizdən gələn heç bir şeyi əsirgəməməlisiniz. Daha qətiyyətli olmağınız diləyi ilə…


“a” bəndi çoxluq təşkil edənlər:
Cavablarınızdan da məlum olur ki ,necə dərs hazırlamaq barədə o qədər də geniş biliyə malik deyilsiniz. Halbuki bir dərsdə uğur qazanmaq üçün əsas şərt bu dərsi necə hazırlayacağını bilməkdir. Ya da tərsinə əgər bir dərsi necə hazırlayacağınızı bilmirsinizsə, o dərsdə uğir qazanmaq ehtimalınız çox azdır.Ona görə də, necə dərs hazırlayacağınız barədə elə indidən düşünməyə başlayın. Hətta bu barədə sinif müəllimlərinizdən,həmçinin sinif rəhbərinizdən kömək istəməyi də unutmayın.Uğur qazanmaq dilləyi ilə.

 

4 şərh

Ramil
Sizin məktəbli olduğunuzu əsas götürərək seçdiyiniz mövzulara əhsən deyirəm. +
beautiful
təşəkkür edirəm :)… Düzü bu mövzunu özüm hazırlamamışam…
MURAD_SEYFULLAYEV
Çoxluq təşkil edən bəndlərə görə bu nəticələri çıxara bilməniz, hər məktəblinin edə bilməyəcəyi bir şeydir. Nəticələrin düzgünlüyünə də şübhə etmirəm, ümid edirəm ki, sınaqdan keçirmisiniz hamısını. :)