Рейтинг
+15.36

infeksion xəstəliklər

29 üzv, 72 topik

Qızılca xəstəliyinin müalicəsi necədir?

Qızılca, adətən uşaqlarda görülən, lakin bütün yaş qruplarına təsir edə bilən virusa bağlı bir xəstəlikdir. Xüsusilə, immun sistemi zəif olan şəxslərdə daha ciddi simptomlar yarada bilər. Bu yazıda qızılcanın müalicəsi haqqında ətraflı məlumat verəcəyik, həmçinin qızılcanın qarşısını almaq və xəstəliyi daha yüngül keçirmək üçün nələr edilə biləcəyini öyrənəcəyik.


Davamı →

Çiçək xəstəliyi nədir, necə yayılır?

Tarixdə dünyada epidemiyalara səbəb olan bir çox xəstəlik var. Lakin tətbiq edilən peyvəndlər sayəsində onların əksəriyyətinin yalnız adları yadda qalıb. Onlardan biri də çiçək xəstəliyidir.
Çiçək xəstəliyi hər yaşda olan insana təsir edə bilən bir xəstəlikdir, lakin daha çox uşaqlarda rast gəlinir. Xəstəlik dəridə ciddi yaralara səbəb olur. Qulaq, burun və ağızda belə əmələ gələn bu yaralar xəstənin həyat keyfiyyətinə çox ciddi şəkildə təsir edir.

Davamı →

Hamiləliklə birgə koronavirus: Yenidoğulmuşlara yanaşma, ana südü, peyvəndlər haqda

Pandemiya dövründə əsas məqamlardan biri də hamilələr, yenidoğulmuşlar, süd verən analar, körpələrin virusdan qorunması, yoluxma riskinin minimuma endirilməsi ilə bağlıdır. Bununla bağlı günümüzdə bir çox suallar səslənir. Hamilələr virusa yoluxarsa, nə etmək lazımdır? COVİD-19-a yoluxmuş hamilə qadından doğulacaq körpənin infeksiyalaşma riski varmı? Virusa yoluxan qadın körpəyə süd verə bilərmi? Südlə körpəyə virusun keçməsi mümkündürmü? Pandemiya dövründə peyvəndlər edilməlidirmi?

Davamı →

Qıl qurdu

Bu qurd ümumi tualet istifadəsində ailə üzvləri arasında asanlıqla yayılır. Bu səbəbdən müalicəsi ailəliklə aparılmalı, müalicədən sonra yataq dəstləri və alt paltarları qaynadılıb, ütülənməlidir.Yaranma səbəbi daha çox şərti gigiyena qaydalarına riayet edilməməsi, əl yumaq vərdişlərinin olmaması, parazitin yumurtası ilə bulaşmış, yaxşı yuyulmamış meyvə tərəvəz, çirkli su istifadəsidir. Qıl qurdundan autoinvaziya deyilən, uşağın özü özünü yoluxdurması halı görülür.

Davamı →

Qarşısı alınmış yoluxucu xəstəliklər

Hal-hazırda alimlər hər gün bütün dünya üzrə çox sayda insanın həyatını alan koronavirusun müalicəsinin axtarışındadırlar.
Bu çətin dövrdə çoxları koronavirusun ilk epidemiya olmadığını və bəşəriyyətin əvvəllər də müalicə olunmayan xəstəliklərlə mübarizə apardığını xatırlayır. İnsanların indiyədək məğlub etdiyi yoluxucu xəstəliklər haqqında danışacağıq.

Davamı →

Qeyri-infeksion hepatitlər

Hepatit qaraciyərin iltihabi xəstəliyidir. İltihabi prosesin müddəti 6 aydan azdırsa kəskin, 6 aydan çoxdursa buna xroniki hepatit deyilir.
Adətən kəskin hepatitlər tam sağalma ilə nəticələnir. Bəzi hallarda isə xəstəlik xronik formaya keçir və illərlə davam edir nəticədə qaraciyər sirrozu və xərçəngi ilə nəticələnir.

Davamı →

COVID-19-un son mutasiyası

Bir müddətdir ki, dünya COVİD-19 adlı virusla mübarizə şəraitində yaşayır. Alimlər virusu daha dərindən öyrənmək və vaksinini tapmaq üçün elmi araşdırmalar aparırlar. Bu yaxınlarda yayılan məlumata görə, Çin tədqiqatçıları koronavirusun mutasiyaya uğradığını açıqlayıblar. Pekin Universitetinin həyat elmləri fakültəsi və Çin Elmlər Akademiyasının nəzdindəki Şanxay İnstitutunun tədqiqatçıları bildiriblər ki, virusun insanlara keçdikdən sonra «L” və „S” tipləri olmaqla, 2 alt-tipə mutasiya edərək yayılır. Tədqiqatçılara görə, iki alt-tipdən daha təhlükəli və yoluxucu olanı “L” tipidir. Bununla belə, 3-cü alt-tipin də istisna olmadığı və virusun təkamülünün öyrənilməsi üçün daha çox tədqiqata ehtiyac olduğu vurğulanıb.

Davamı →

Koronavirusdan sonra

Tarixdə baş verən bütün böyük rezonanslı hadisələr yaradıcı adamları həyatın sosial gerçəklikləri ilə məşğul edir. Öz təxəyyülündə «gizlənən” yaradıcılar real proseslərin „qurbanı olur”. Tarixi deformasiya dövrlərində nə qədər ciddi sənət cərəyanları yaransa da, eyni zamanda bəs qədər bayağı, bəsit və universal, sənət yükü daşımayan nümunələr də meydana çıxır. Bu isə özündən sonra yüngül estetik dəyərləri “miras saxlayır”. İnkişafda olan cəmiyyətlər üçün mədəni proseslərin bu cür təsirlənməsi daha təhlükəli olur.

Davamı →

İnsanlar bakteriyalardan necə asılı qalır?

İnsan orqanizmində çoxlu sayda mikroblar mövcuddur. Biz onları görməsək də, heyvanlar daxil olmaqla bütün insanlar bakteriyalardan çox asılıdır. Bəzi mikroorqanizmlərin insanı öldürdüyü ki, digərləri olmadan insan yaşaya bilməz. Bakteriyalar hətta bəzi heyvanları idarə edir. Bu necə olur?
Ilk olaraq, orta yaşlı bir insanda olan bütün mikrobları toplayıb bir bir parçaya bürüdüyünüz təqdirdə, iki kiloqrama yaxın bakteriya əldə etmiş olarıq. Bu, haradasa beyinin kütləsiylə eyni ola bilər. Mikrobları görmürük, lakin buna baxmayaraq onlar insan dərisində və insanın daxili orqanlarda mövcuddur.

Davamı →