Рейтинг
+15.36

infeksion xəstəliklər

29 üzv, 72 topik

Bəşəriyyəti süqutun astanasına yaxınlaşdıran viruslar

Dünya yaranandan bu yana insanların törətdiyi saysz-hesabsız dəhşətli müharibələrə şahidlik edib. Ancaq dünyanı qana çalxalayan insan oğlu bu aləmdəki ali qüdrətin özü olmadığını unutmuş və nəticədə bunun cəzasını hələ də çəkməkdədir.
Canlı təbiətin ayrılmaz hissəsi olan viruslar müxtəlif dönəmlərdə planetdəki həyatı süqutun bir addımlığına gətiriblər. İnsanlar qədim dövrlərdən bu yana daim “gözəgörünməz düşmənlər”in hücumuna məruz qalaraq onlara qarşı mübarizədə aciz duruma düşüblər və yüz milyonlarla itki veriblər.

Davamı →

Koronavirus xəstəliyi evdə müalicə oluna bilərmi?

Dünya Tibbi Hüquq Assosiasiyasının birinci vitse-prezidenti Vüqar Məmmədovun sözlərinə görə xəstəliyin birbaşa müalicəsi yoxdur:
“Çünki yeni bir virusdur, hələ öyrənilməyib. Hələ ki, xəstəliyi aşkar edilmiş şəxs digərlərindən təcrid edilməlidir. Karantin rejimi məhz bu səbəbdən tətbiq edilir. Bu zaman xəstənin vəziyyətinə, simptomlarına görə tədbirlər görülür. Məsələn, öskürəyi varsa, burun axırsa bu istiqamətdə dərman verilir və ya tənəffüsdə çətinlik varsa buna görə müalicə tətbiq edilir. Xoşbəxtlikdən xəstələnmiş insanların əksəriyyəti bu xəstəliyi yüngül keçirir. Hətta bəzi xəstələrdə test müsbət çıxır amma simptomları olmur”.
Davamı →

Epidemiyalar

Dekabr ayında Çinin Uhan şəhərində ortaya çıxan koronavirus artıq dünyada 132 nəfərin həyatına son qoyub. Sürətlə yayılan bu epidemiya sətəlcəm xəstəliyinə səbəb olur və qısa zaman ərzində ölümlə nəticələnir.
Bəşəriyyət hər nə qədər inkişaf etsə də bəzən bu tip virusların qarşısında aciz qalırıq. Maraqlıdır, indiyədək kütləvi ölümə səbəb olan xəstəliklər hansılardır? Bu viruslar harada və necə müşahidə olunub?
İndiyədək qarşılaşanı və ağır nəticələrə səbəb olan epidemiyalar barədə araşdırmanı təqdim edirik:
Davamı →

Cinsi orqanlarda göbələk xəstəliyi, kandidoz

Cinsi yolla da yoluxa bilən xəstəlik olub törədicisi kandida cinsindən olan göbələklər, 80 – 90 % – ə qədər hallarda candida albikans göbələyidir. Xəstəlik kişilərə nisbətən qadınlarda 10 dəfə çox rast gəlinir. ( Cinsi orqanlarda göbələk xəstəliyi, kandidoz )
Xəstəliyin yaranma səbəbi və yoluxma yolları
kandidozlu xəstə ilə qoruyucusuz cinsi əlaqədə olmaq – uzun müddət geniş təsir spektirli antibiotiklərdən istifadə etmək – immunitetin zəifləməsi – şəkərli diabet – C, B2, B6 vitamin çatışmazlığı – vaginal ( uşaqlıq yoluna ) qoyulan müxtəlif tərkibli şamlar – hamiləlikdən qorunmaq üçün istifadə olunan preparatlar ( kontraseptivlər ) – kontakt – məişət yolu ( xəstə insanın çirklənmiş paltarları, əşyaları ilə kontakt zamanı da yoluxma mümkündür ).
Davamı →

Çin virusu Koronavirus nədir və nə dərəcədə narahat olmalı?

Son zamanlaradək elm üçün naməlum qalan virus Çində kəskin ağciyər xəstəliklərinə səbəb olur. Onu artıq digər ölkələrdə də aşkar ediblər.
İlk olaraq dekabr ayında Çinin Uhan şəhərində ortaya çıxan koronavirus ən azı 17 nəfərin həyatına son qoyub. Yüzlərlə xəstəlik halı təsdiqlənib və onların sayının artacağı gözlənilir.
Yeni aşkar olunan virus sətəlcəm xəstəliyinə səbəb olur. Bu daima narahatlıq doğuran haldır və səhiyyə işçiləri hazırlıq tədbirlərinə başlayıblar.
Bəs görəsən yeni virusun yayılması müvəqqəti alovlanmadır, yoxsa bu, daha ciddi təhlükənin ilk təzahürüdür?

Davamı →

Cinsi yolla keçən xəstəlik

Qonoreya (süzənək), sifilis və xlamidiya cinsi yolla yoluxan xəstəliklərdir. Və bunlardan bir çox insan xəbərdardır. Lakin ictimai sağlamlıq rəsmilərinin bildirdiklərinə görə, inkişaf etməkdə olan bir sıra yeni və güclü xəstəliklər mövcuddur.
Həmişə yeni xəstəliklər yaranır və cinsi yolla keçən xəstəliklər də istisna deyil.
Bu yazıda sizə ictimai sağlamlıq üçün ciddi təhlükə sayılacaq dörd bakteriya haqqında məlumat verəcəyik.

Davamı →

İnfeksion proseslərin gedişində mikroorqanizmlərin rolu

Sahib orqanizm kimi çıxış edən bitki, heyvan və insan orqanizmləri mikroorqanizmlərin yaşaması üçün əlverişli mühit rolunu oynayır. Onlar arasında qarşılıqlı münasibətlər mutualizm* və parazitizmlə özünü göstərir.
Canlıların qarşılıqlı təsirlərindən hər iki canlı üçün faydalı olan mutualizmdən fərqli olaraq parazitizm zamanı mikroorqanizm sahib orqanizmdə yaşayaraq ondan qida mənbəyi kimi istifadə edir və ona ziyan vurur.
Parazit həyat tərzinə keçmə uzun sürən təkamül prosesi nəticəsində mikroorqanizmlərdə bir çox dəyişikliklərə səbəb olmuşdur. Mikroorqanizmlərin sahib orqanizmdə yaşamağa uyğunlaşmasında təbii seçmə mühüm rol oynamışdır.
Davamı →

Qızılça virusu immuniteti sıfıra endirir

QİÇS virusu kimi qızılca virusu da öncə insanın immunitetinə hücum edib, onu çökdürür. İnsanın orqanizmi zəifləyir və xəstəliklərə tab gətirə bilmir.
Əlbəttə, qızılcaya qarşı peyvəndlər uşaq ölümlərinin sayını azdıb. Lakin həkimlər bunun biloji mexanizmlərindən əmin deyildilər.
Məhz buna görə ki, Hollandiyada Mişel Mina,Stefen Ellej qızlacaya yoluxan 77 uşaq arasında alanaliz aparıblar.                                                                                                                                                               
Davamı →

Virus xəstəlikləri

Epidemioloji xarakteristikasına görə virus xəstəlikləri 2 yerə bölünür: antroponoz — yalnız insanın tutula biləcəyi xəstəlik (poliomielit), zooantroponoz — heyvanlardan insana keçə biləcək xəstəlik (quduzluq).
Yayılma xarakterinə görə virus xəstəlikləri hava-damcı yolu ilə, təmas zamanı, o cümlədən cinsi əlaqələr, əşyalardan ümumi istifadə, qida və su vasitəsilə yoluxa bilər.
Viruslar müxtəlif orqanların hüceyrələrini zədələdiyinə görə onları: dəri, cinsi (zöhrəvi xəstəliklər), tənəffüs yolları, tənəffüs orqanları (respirator xəstəlikləri), qaraciyər, göz, bağırsaq viruslarına ayırırlar.
Davamı →

Birhüceyrəli (ibtidai) heyvanların törətdiyi xəstəliklər

Birhüceyrəli heyvanlar müxtəlif üzvlərdə parazitlik edir. Buna müvafiq olaraq onları bəzən aşağıdakı kimi qruplaşdırırlar.
1.Müxtəlif toxumalarda və qanda parazitlik edənlər
2.Bağırsaqda parazitlik edənlər
3.Ağız boşluğunda parazitlik edənlər
4.Sidik-cinsiyyət orqanlarında parazitlik edənlər
Birhüceyrəlilərin törətdiyi xəstəliklər protozooz adlanır.
İnsan üçün səciyyəvi olan protozoozlar: amöbiaz, lyamblioz, malyariya, toksoplazmoz, tripanosomoz, leyşmanioz.
Davamı →