YouTube

Youtube — dünyanın ən böyük video paylaşma sistemlərindən biri.
15 Fevral 2005-ci ildə 3 köhnə PayPal işçisi tərəfindən qurulmuş və oktyabr 2006-cı ildə Google tərəfindən satın alınmışdır.
"Tube" sözü Cathode Rels Tube; Televiziya tüpünden gəlmişdir. "Broadcast Yourself"; Özünü Dəyiş şüarı ilə yola çıxmışdır.

Tarixi
Əvvəllər PayPal'da işləyən Steve Chen, Chad Hurley və Jawed Karim videoların e-mail on yollanılamaması üzərinə 15 Fevral 2005-ci ildə yaradılmasına baxmayaraq monetar problemlər səbəbi ilə ilk video 23 Aprel 2005-ci ildə Jawed Karim tərəfindən yüklənmişdir.
YouTube 9 Oktyabr 2006 cı ildə Google tərəfindən 1.65 milyard dollara satın alınmışdır. Bu Google tarixindəki ən böyük alqıdır. Google-un ödədiyi 1.65 milyard dollar YouTube əməkdaşları arasında paylaşılmışdır.Youtube-broadcast yourself

İş sistemi
YouTube video formatı olaraq Flash Video Formatı (*. flv) istifadə edir. İnternet saytında istənilən video kliplər Flash Video olaraq izlənəbilir və ya kompüterə *. flv formatında fayl olaraq endirilə bilər.Video klipləri izləmək üçün Adobe Flash plug-ini kompüterdə qurulu olmalıdır. Saytda qoyulan video kliplər YouTube tərəfindən avtomatik olaraq 320x240 pixel'ə küçüldülür və Flash Video Format'a (. Flv) çevrilməkdədir.Mart 2008-ci ildə yüksək keyfiyyət olaraq 480x360 pixels variantı əlavə olunmuşdur.
AVI, MPEG və ya Quicktime vs. video formatına sahib videolar istifadəçi tərəfindən YouTubeyə ən çox 1 GB tutumunda yüklənəbilir.
YouTube platformasında istifadəçilər var olan video kliplər. baxabilməkdə ayrıca istənildiyində öz video klipini YouTubeyə yükləyəbilirlər.
Bu platformada iştirak edən istifadəçinin inkişaf etdirdiyi fayllar, fərdi həvəskar klipler, video klipler film, TV proqramları parçacıqları və musiqi videoları'ndan ibarətdir. İstifadəçilər tərəfindən YouTubeyə gündəlik təxminən 65.000 ədəd yeni klip yerləşdirməkdə və 100 milyona yaxın video klip izlənilməkdədir.
İstifadə şərtlərinə uyğun gəlməyən video klipler istifadəçilərin bildirişləri ilə YouTube səlahiyyətliləri tərəfindən araşdırılaraq silinir.
YouTube üzvləri izlədikləri video klipləri dəyərləndirib bal verəbilərlər ayrıca izlədikləri video klip haqqında şərhlər də yazabilərlər.

Kanal növləri
YouTube üzvləri'nin kanallarını daha uyğun hala gətirə bilməsi üçün "kanal növləri" vardır.
YouTuber (YouTube'çu): Standart YouTube hesabı'dır.
Director (Rejissor): Təcrübəli film prodüserləri üçün nizamlanmışdır.
Musiqiçi (Musiqiçi): Musiqi əsərləri olanlar üçündür.
Comedian (Komediyaçı): Mizahi video prodüserləri üçündür.
Guru (Mütəxəssis): Maraq sahəsinə bağlı video çekənlər üçündür.
Reporter (Bildirişci):
Bunların xaricində saytdan pul qazana bilmək üçün Partner proqramı mevcut'dur. May 2007-ci ildə YouTube, tanınmış üzvlərini YouTube işbirliyinə dəvət etmiş,sonradan üzvlərin istifadəsinə açmışdır. Bu proqrama üzv olanların videoların öz əsəri olması və minlərlə dəfə izlənilməsi lazımdır. Proqram ABŞ, Kanada, İngiltərə, Avstraliya, Almaniya, Hollandiya və Braziliyada yaşayan üzvlərə açıqdır. Gələcəkdə başqa ölkələrə imkan verilməsi düşünülməkdədir.

İstifadə şərtləri
YouTubenin istifadə şərtləri gərəyi istifadəçilər təlif haqqı icazəsi alınmış videolar yükləyə bilərlər. Pornoqrafiya, şiddət, şantaj, reklam və cinayət sayılan fayllar YouTubeyə yüklənə bilməz.Paent haqqını əldə edən şirkətlər əlavə olunan videoları sildirmə haqqına sahibdirlər. Bu hüquq film və musiqi videolarında tez-tez həyata keçirilir.

Tənqid
Youtube hörmətsizliyin yer aldığı bəzi materialların yığışdırılmamasına görə dəfələrlə bir cox ölkələrin hökuməti (İran, Pakistan, Tayvan, Türkiyə) tərəfindən qapadılıb

İctimaiyyətə təsiri
YouTube nin məşhurluğu çox YouTube istifadəçisinin İnternetdə məşhur olmağına səbəb olmuşdur.YouTube nin ən çox təqib edilən üzvü Smosh'dur. Bir başqa YouTube istifadəçisi Massachusettsli köhnə resepsiyonist Brooke Brodack, NBC ilə bir proqrama 18 aylıq müqavilə imzalamışdır. YouTube nin ən çox təqib edilən istifadəçisi lonelygirl15'in də həqiqətdə Yeni Zellandiyalı bir aktrisa olan Jessica Lee Rose olduğu və videolarını bir neçə film rejissoru ilə çekdiyi açıqlanmışdır. Chris Crocker, 11 Sentyabr 2007-ci ildə Britney Spears ilə əlaqədar nümayiş etdirdiyi videosu ilə qısa müddətdə diqqət çəkmişdir.

YouTube'daki videoları sayəsində internetdə tanınmış olan şəxslər də vardır. Bu kəslərə "YouTube məşhurları" də demək olar. Bunlardan bəziləri;
Brooke Brodack (Brookers)
Erik mongra
Ian Hecox və Anthony Padilla (Smosh)
Jessica Lee Rose (lonelygirl15 xarakterini oynamaqdadır)
Judson Laipply
Peter Oakley (geriatric1927)
Gurman Qardaşlar
Brooke Brodack İyun 2006-cı ildə Carson Dalya prodüseri olduğu proqramlar ilə 18 aylıq müqavilə imzalayaraq YouTubedən medya'ya keçən ilk intifadəçidir.31 yanvar 2007-ci ildə, Lisa Donovan'ın (LisaNova) Fox'un komediya proqramı MADtv'nin 12.ci mövsüm bölümlərinə qatıldığı açıqlanmışdır.
 

0 şərh