Рейтинг
+26.75

internet aləmi

37 üzv, 50 topik

Facebook -da rekord sayda şərh yığan millli şirkət

Bir statusda 6 mindən çox şərh yazılmağın səbəbi sən demə qeyri-adi viktorinadır. 
Yarışın qaydalarına əsasən aşağıda göstərilən ünvana daxil olub sadəcə bir şərh yazıb 3G dəstəkli müasir telefon qazanmaq mümkündür. Bircə şərt var: yazılan şərh sonuncu olmalı və ya bu şərhdən sonra 2 saat ərzində yenisi yazılmamalıdır. 
Ardı →

html şəkil kodlaşdırma (Facebook Səhifələrdə istifadə oluna bilər)

Əvvəlki yazılarımı oxumusuzsa və tətbiq etmisizsə, davam edə bilərik. Sual oluna bilər ki, hazır tətbiqetmələr (application) varkən, nəyimə lazımdı bu qatmaqarışıq kodlar/teqlər? Nəzərə alın ki, o tətbiqetmələr öz reklamlarını yerləşdirir, gec yüklənir və imkanlar məhduddur. Amma html kodlaşdırma ilə istədiyiniz şeyi istədiyiniz kimi edə bilərsiz, həm də istifadəsi rahat olar. 


Beləliklə səhifəniz üçün mətn yazmağı öyrəndikdən sonra maraqlı şəkil və ya animasiya qoymaq maraqlı olar yəqin ki.


Ardı →

html yazı kodlaşdırmaları (FB səhifələr və s. üçün)

Bu yazımın əsas mətləbinə keçməzdən öncə əvvəlki yazılarıma keçid verirəm (Onları oxumamısınızsa bu yazı faydasız ola bilər):


1.Facebook-da səhifələrin yaradılması, və tənzimləmələr: oxumaq üçün bu keçidi izləyin


2.Facebook səhifələrdə html tab (əlavə vərəq) yaradılması: oxumaq üçün bu keçidi izləyin


Bu və növbəti bir neçə yazımı isə bəzi zəruri html kodlaşdırmalara həsr etmək istəyirəm. Yazılar sırf həvəskar olduğu üçün professional olmayan hər kəs sərbəst yoxlaya bilər. Çox asandı məncə.


Beləliklə hazırlaşın “html yazı kodlaşdırmaları” barədə oxuyun və dərhal tətbiq edin ki, rahat, maraqlı və yadda qalan olsun.


Ardı →

Facebook üçün html səhifələr

Mən əsl azərbaycanlı olduğum üçün canımda bir balaca tənbəllik var. Bu yazını əvvəlki yazımdan (bu keçidi izlə) bir həftə sonra yazmaq planlaşdırırdım.

Bu yazımı əsasən facebook səhifə idarəçiləri (admin) üçün nəzərdə tutmuşam. Öz biznes və ya azarkeş səhifələri üçün primitiv «Xoş Gəlmişsiniz» səhifələri yaratmağa bir ətək pul verənlər üçün kifayət edər məncə. Beləliklə başlayaq!  


Ardı →

Feysbuk səhifə yaradılması, tənzimləmələr

Hamı bu gün daraşıb facebook-a. Bəziləri dost-tanışnan gününü keçirir, bəziləri səhifələrdə yatır, bəziləri səhifə açır, bəziləri açmaq istəyir, amma bilmir.

Mənim bu yazım axırıncı iki qrupa aiddir: səhifə necə açılır, hansı tənzimləmələri var? Əgər xüsusi bir resursunuz (maddi və qeyri maddi) bunu niyə ictimaiyyətə çatdırmayasınız (gəlir yaxud könüllülük prinsipi ilə)?

Başlayaq:

Ardı →

Internetdən video yüklə

Yəqin ki, bir çoxlarımız internetdə gördüyümüz videolardan bəzilərini öz kompüterimizə yükləmək istəmişik. Amma bəzilərimiz bunu necə etməyi bilmirik. Bu yazıda mən internetdən video yükləməyin bir neçə yolu haqda yazacam. Ümidvaram işə yarayacaq və istifadəsi asan olacaq.
Ardı →

Şəbəkə etikası

İctimai yerlərdə davranış qaydalarını uşaqlıqdan öyrədirlər. Virtual ünsiyyət gerçək həyatda baş verən ünsiyyətdən fərqlənir. Həmsöhbətləriniz sizi görmürlər, onlar nə sizin üstünlüklərinizi, nə də çatışmazlıqlarınızı bilirlər, heç kəsi sizin ictimai mövqeyiniz maraqlandırmır. Bəzən virtual ünsiyyət zamanı həmsöhbətlərdən kimsə öz davranışına görə heç bir cəza alma yacağını bilərək, başqalarını təhqir edə, özündən çıxara, yaxud, sadəcə, zəhləsini tökə bilər. Buna görə də,şəbəkədə iş zamanı ümumi qəbul olunmuş müəyyən qaydalara – ünsiyyət etikasına riayət etmək lazımdır. Hər bir şəbəkə ünsiyyət üsulunun öz etik qaydaları var. Onların bəzilərini nəzərdən keçirək.
Ardı →

Google

Google dünyanın ən böyük axtarış sistemləri və reklam sahəsində ixtisaslaşmış ABŞ-da yerləşən Transmilli şirkətidir. Google internetdə yerləşən bir çox xidmət və məhsullara sahiblik etməklə yanaşı onları inkişaf etdirir.
Stenfordda Tibb məktəbinin iki tələbəsi, Ləri Peyc və Sergey Brin, Quqlı 1998-ci ildə başlanğıc sərmayəsi 25 milyon dollar olaraq qurdular. Şirkətin GooglePlex adlanan mərkəzi işyeri Kaliforniyada yerləşir və dünyada 5000-ə yaxın işçisi var. Şirkətin sərmayə ortaqları, Kleiner Perkins Caufield & Byers və Sequoia Capitalı dırlar.

Tarixi
Google öz tarixinə 1996-cı ilin yanvar ayından başlamışdır. Həmin dövrdə Kaliforniyadakı Stenford Universitetinin doktorantura pilləsində təhsil alantələbələri Lari Peyc və Sergey Brin tərəfindən tədqiqat lahiyəsi çərçivəsində bu saytı hazırlayıblar. Ənənəvi axtarış sistemləri axtarılan sözlərin hansı saytda neçe dəfə işlədilməsini əsas götürürdüsə, yeni saytda axtarılan saytlar arasındakı əlaqəni analiz edirdi. Peyc və Brin öz saytlarını başlanğıcda «BackRub» adlandırdılar. Lakin sonralar onlar saytın adını quqol sözünə oxşar olaraq Google adlandırdılar.

URL: www.google.com
Kommersiya: Hə
Saytın tipi: Axtarış sistemi
Dil(lər)i: Çoxdillidir (180-dən yuxarı)
Sahibi: Google Inc.
İşin başlanması: 15 sentyabr 1997
Dövriyyəsi: 23.651 mlrd $ (2009)

Davamı →

YouTube

Youtube — dünyanın ən böyük video paylaşma sistemlərindən biri.
15 Fevral 2005-ci ildə 3 köhnə PayPal işçisi tərəfindən qurulmuş və oktyabr 2006-cı ildə Google tərəfindən satın alınmışdır.
«Tube» sözü Cathode Rels Tube; Televiziya tüpünden gəlmişdir. «Broadcast Yourself»; Özünü Dəyiş şüarı ilə yola çıxmışdır.

Tarixi
Əvvəllər PayPal'da işləyən Steve Chen, Chad Hurley və Jawed Karim videoların e-mail on yollanılamaması üzərinə 15 Fevral 2005-ci ildə yaradılmasına baxmayaraq monetar problemlər səbəbi ilə ilk video 23 Aprel 2005-ci ildə Jawed Karim tərəfindən yüklənmişdir.
YouTube 9 Oktyabr 2006 cı ildə Google tərəfindən 1.65 milyard dollara satın alınmışdır. Bu Google tarixindəki ən böyük alqıdır. Google-un ödədiyi 1.65 milyard dollar YouTube əməkdaşları arasında paylaşılmışdır.
Ardı →

Shift+2=@

"@" (ət) işarəsi elektron poçt simvoludur. "@" işarəsi xüsusi işarə olub, əsasən elektron ünvanlarda istifadə edilir. Kompyuter və internet istifadə edən hər kəs "@" işarəsini bir şəkildə istifadə edir.
Çində "@" heroqlifi «ay ta» kimi oxunur və mənası «onu sev» deməkdir.
"@" işarəsinin məlum olan ilk istifadəsinə 4 may 1536-cı ilə Francesco Lapi adlı florensiyalı tacirin yazdığı bir məktubda rast gəlinib. Lapi yazdığı məktubunda İspaniyadakı şərab qiymətlərindən bəhs edərkən "@" işarəsini istifadə etmişdi. O zamanlarda bir çəlləyin 1/13 hissəsinə uyğun gələn, ticarət ölçü vahidi olaraq istifadə edilən "@", daha sonra texnologiyalara da daxil oldu. Zamanla istifadəsi dəyişən işarə bir müddət sonra müəyyən bir məhsulun vahid qiymətini ifadə etmək üçün istifadə edilməyə başlandı. Yəni insanlar artıq «dənəsi 5 manatdan 10 məhsul» kimi bir tərif istifadə etmək yerinə «10 məhsul @ 5 manat» deməyə başladılar. Lakin burada da müxtəlif fikirlər var.
Ardı →