Tanyanın tanışı
Hər şey isə deyilənə və bilinənə görə tanışlıqdan başlayır. Öncə «privet», «merhaba», «hi», «salam» sözləri tanış olmaq istədiyin insana deyilir, sonra isə başqa sözlər.
Ardı →
İnkişaf etmək istəyənlər üçün maraqlı məlumatlar olan kollektiv bloq servisi
Peşəkar axtarış həyata keçirmək üçün 16 tovsiyyə
Hansısa sözün, simvolun və ya ifadənin axtarış tapşırığından istisna edilməsi üçün, onun qarşısında "-” (minus) işarəsi qoymaq kifayətdir. Məsələn, mən axtarış xanasında «Bloomberg -com» frazasını daxil etdim və axtarış səhifəsində ödənilmiş reklam elanları istisna olmaqla heç bir Azərbaycan saytı (.com) çıxmadı. Halbuki website özü *.com domain-nindədir.
Axtardığınız sözə yaxın mənalı sözlər tapmaq istəyirsinizsə "~” simvolundan istifadə edin. Məsələn siz axtarış xanasında "ən ~yaxşı filmlər -yaxşı" ifadəsini daxil etsəniz, onda səhifədə sizə təqdim olunan keçidlərin hamısının məzmunundakı sözlərin «yaxşı»-nın sinonimləri olduğunu görəcəksiniz. Amma keçidlərin heç birində yaxşı sözünün özü olmayacaqdır.
Əgər siz axtarış üçün konkret açar sözünü müəyyən etməmisinizsə onda sizə "*” operatoru kömək edəcək. Məsələn «yaxşı*təsvir redaktoru» frazasını daxil etsəniz, sayt sizin üçün bütün növ təsvir redaktorlarını seçəcək, istər rəqəmsal, istər rastr və ya vektor qrafikalı təsvirlər və s.
"|” operatorunu istifadə edərək, Google-da eyni zamanda bir neçə ifadə qrupları üzrə axtarış etmək olar. Bu sizə bir neçə sözü müxtəlif yerlərdə əvəz etmək imkanı verəcəkdir.
Məsələn, «qələm | ədyal almaq ifadəsini» axtarış xanasında daxil etsəniz, sizə təqdim edilən saytlarda ya «qələm almaq», ya da "ədyal almaqdan" söhbət açılacaq.
Bu və ya digər sözün mənasını bilmək üçün, axtarış xanasına «define:” kəlməsini və iki nöqtədən sonra isə mənasını axtardığınız sözü daxil etmək kifayətdir.
Əgər məhz axtarışa yazdığınız cümlənin və ya ifadənin eynisini tapmaq istəyirsinizsə, daxil etdiyiniz açar sözləri dırnaq işarəsi daxilində yazmaq bunun üçün yetərlidir.
Açar sözlərin axtarışını yalnız bir sayt üzrə həyata keçirmək üçün axtarılan frazaya »site:” formulunu əlavə etmək kifayətdir.
Sizi maraqlandıran saytla bağlı keçidlərin yerlərini öyrənmək üçün, növbəti formulu - «links:” və onun ardınca isə sizi maraqlandıran saytın adını daxil etmək yetərlidir.
Google axtarış saytı həmçinin istifadəçinin sorğusu əsasında ölçülərin konvertasiyasını həyata keçirə bilər. Məsələn siz bir kiloqramın neçə funt etdiyini bilmək istəyirsiniz. Onda müvafiq sorğunu daxil etmək kifayət edir: „1kq funtlarla“(1 kg in pounds).
Rəsmi məzənnəyə əsasən valyuta kursunu öyrənmək üçün, axtarış xanasında növbəti sorğu formulunu yığırıq: „1 [valyuta] in [valyuta]”
Əgər hansısa şəhərdə indi saat neçə olduğunu öyrənmək istəyirsinizsə, onda “time” formulundan istifadə edin və ardınca şəhərin adını yazın (bunu digər əcnəbi dillərdə də etmək olur).
Google onlayn hesablama aparmağı da bacarır. Nümunəni axtarış xanasında daxil etmək kifayətdir və o, sizə cavabı hesablayaraq verəcəkdir.
Əgər sizə nəyisə məhz konkret fayl növü üzrə axtarmaq lazım gələrsə, onda Google-un xüsusi „filetype:” operatoru vardır bu faylın məhz həmin genişlənmə üzrə axtarışını təmin edir.
Google-un özünün serverləri vardır ki, burda o keş yaddaşına salınmış səhifələri saxlayır. Əgər sizə məhz bu lazımdırsa, “cached:” operatorundan istifadə edə bilərsiniz.
Google axtarış saytının təqdim etdiyi xidmətlərdən daha biri isə hava operatorudur. „weather” sözünü və həmin şəhərin adını daxil etmək kifayətdir ki, bu gün yağış yağmayacağından xəbər tutasınız.
Sözü dərhal, axtarış saytından uzaqlaşmadan tərcümə etmək olar. Tərcüməyə görə aşağıdakı formula cavabdehdir: “translate [söz] into [dil]”
Mənbə: banker.az
eGo
Bu yazımın əsas mətləbinə keçməzdən öncə əvvəlki yazılarıma keçid verirəm (Onları oxumamısınızsa bu yazı faydasız ola bilər):
1.Facebook-da səhifələrin yaradılması, və tənzimləmələr: oxumaq üçün bu keçidi izləyin
2.Facebook səhifələrdə html tab (əlavə vərəq) yaradılması: oxumaq üçün bu keçidi izləyin
Bu və növbəti bir neçə yazımı isə bəzi zəruri html kodlaşdırmalara həsr etmək istəyirəm. Yazılar sırf həvəskar olduğu üçün professional olmayan hər kəs sərbəst yoxlaya bilər. Çox asandı məncə.
Beləliklə hazırlaşın “html yazı kodlaşdırmaları” barədə oxuyun və dərhal tətbiq edin ki, rahat, maraqlı və yadda qalan olsun.
Əvvəlki yazılarımı oxumusuzsa və tətbiq etmisizsə, davam edə bilərik. Sual oluna bilər ki, hazır tətbiqetmələr (application) varkən, nəyimə lazımdı bu qatmaqarışıq kodlar/teqlər? Nəzərə alın ki, o tətbiqetmələr öz reklamlarını yerləşdirir, gec yüklənir və imkanlar məhduddur. Amma html kodlaşdırma ilə istədiyiniz şeyi istədiyiniz kimi edə bilərsiz, həm də istifadəsi rahat olar.
Beləliklə səhifəniz üçün mətn yazmağı öyrəndikdən sonra maraqlı şəkil və ya animasiya qoymaq maraqlı olar yəqin ki.
Dizayner və proqramçı İtan Zukerman 1990-cı illərin ortalarında reklam pəncərələri yaratdığına görə internet istifadəçilərindən üzr istəyib. Zukermanın məqaləsi "İnternetin ilkin günahı" başlığı altında «The Atlantic» nəşrində dərc edilib.
«ICTnews» elektron xəbər xidməti «hitech.vesti.ru» saytına istinadən bildirir ki, 20 il bundan əvvəl Zukerman «Tripod» şirkətində işləyib. Bu şirkət istifadəçi səhifələrinin təhlili ilə məşğul olaraq hədəflənmiş reklam sahəsində pioner olub. Bu fəaliyyət nəticəsində bu günədək istifadəçilərin narahatçılığına səbəb olan reklam pəncərələri yaradılıb. «Bu, reklamın bilavasitə səhifədə yerləşdirmədən reklam xəbərinin tərkibini istifadəçi səhifəsi ilə əlaqələndirmək üsulu idi. Çünki reklam brendi və səhifənin məzmunu arasında arzuolunmaz uyğunluq elan verənləri narahat edirdi. Mən ayrıca pəncərənin işə salınması və ora reklam bannerinin yüklənməsi üçün kod yazdım. Mən üzr istəyirəm. Bizim niyyətimiz xeyirxah olub», – Zukerman yazıb.
İki həftə sonra rəqib «Geocities» saytı Zukermanın proqram kodundan istifadə edərək üzə çıxan pəncərə kodunu kopyalayıb. İndiyədək mövcud olan reklam biznes modeli beləcə yaranıb.
mənbə: 365.Az
Sizin bu məqaləni oxuduğunuz zaman ərzində dünyanın müxtəlif yerlərində olan təxminən 300.000 insan öz sevimli sosial şəbəkəsində statusunu yeniləyəcək. Bu çox qəribədir. Bundan da qəribə olan isə, bu vaxt ərzində 8 milyona yaxın insanın bu statusları oxumasıdır. Biz 96% ehtimalla güman edirik ki, siz də hansısa sosial şəbəkədən istifadə edirsiniz. O zaman, sizi təbrik etmək olar, çünki bu sizi savadlandırır. Necə? Bu üsullarla:
1. Çox dost – çox ağıl
Beləliklə, nə qədər çox dostunuz varsa, siz o qədər ağıllısınız. Əsasən, sosial şəbəkələrdə çox dostu olan insanların beyin hissələri daha aktiv olur və onların ad və üzü yadda saxlamaq qabiliyyəti daha çox inkişaf edir.
Lakin alimlər hələ də bunun səbəbini dəqiq müəyyən edə bilməyiblər. Onların bəziləri Facebookda dostlarla ünsiyyətin beyin hissəciklərini inkişaf etdirdiyini, digərləri isə beyinlərinin bu hissəcikləri inkişaf etmiş insanların daha çox sosial olduğunu düşünür. Bunun üçün alimlər bir qrup Facebook istifadçisini uzun müddət ərzində izləyərək, onların beyinlərində olan dəyişiklikləri tədqiq edəcəklər.