Dünyada inqilabi dəyişiklik yaradan ixtiralar

Dünyanı dəyişdirən bu ixtiraların necə edildiyini oxuduqda çox təəccüblənəcəksiniz. Hər ixtiranın altında böyük səy və əziyyət dayanır. Həmin böyük ixtiraları sizə təqdim edirik.

1. Təkər
İnsanlar təkərin ixtirasına qədər daşınma və köçlə bağlı böyük çətinlik çəkiblər. Günümüzdə də təkərlər və çarxlar bir çox texnologiyanın əsasını təşkil edir.
Təkər

2. Daxili yanma mühərriki
Daxili yanma mühərrikləri yüksək istilikdəki yanacağın piston içində yandırılması ilə hərəkəti təmin edir. Bu kimyəvi enerjinin mexaniki enerjiyə çevrilməsinin təmin edən mühərriklərin yerini müasir mühərriklər alıb.
Daxili yanma mühərriki

3. Penisilin
Vacib ixtiralardan biri olan penisilin şotland alim Alexander Fleming tərəfindən hazırlanıb. Bu icad
sayəsində milyonlarla insanın həyatı xilas olunub.
Penisilin

4. Telefon
Bir çox mütəxəssisin üzərində çalışmalar apardığı telefonun patentini ilk dəfə Alexander Graham Bell 1876-cı ildə alıb. Texnologiya inkişaf etdikdə telefonlar da dəyişib.
Telefon
 
5. İnternet
İnternet 1960-cı ildə kompüter tərəfindən icad edilib. Bu ixtira ABŞ Müdafiə Sənayesi üçün hazırlanıb. Bu ixtira ABŞ Kəşfiyyat İdarəsinin (CIA) məşhurlaşmasını təmin edib.
İnternet
 
6. Kompas
Qədim yunanlar e. ə. VI əsrdə maqniti kəşf etmişdilər. Məşhur filosof Thales maqnit daşında bir ruhun olduğunu və bunun sayəsində çəkmə və itələmə xüsusiyyətlərinə malik olduğunu bildirib. Maqnitlə şimal istiqamətini təyin etməyi isə ilk dəfə I əsrdə çinli dənizçilər bacarıblar.
Kompas
 
7. İşıq
Bildiyimiz kimi, işığı Thomas Edison ixtira edib. O, elektrikin hansısa formada lampanı işıqlandırmaq üçün istifadə edilməsi fikri üzərində çalışıb. Kömürləşdirilmiş ünsürlərin iplik formasına gətirilərək havası boşaldılmış lampanın içinə yerləşdirilməsi ilə işıq meydana gəlib.
İşıq
 
8. Mətbəə
Mətbəə ilk dəfə Johann Gutenberg tərəfindən icad olunub. Mətbəənin istifadəsinə ilk dəfə Uzaq Şərqdə başlanılıb.
Mətbəə
 
9. Mikroprosessor
İnteqrasiya edilmiş sxemlərin kiçik ölçülərinin proqramlaşdırıla bilən kompüterlərin gücü ilə birləşdirilməsi mükəmməl bir fikir idi. Ted Hoff bir çox əməliyyat edəcək vahid inteqrasiya sxemi hazırlayıb. Mühəndis dostlarının köməyi ilə bunu həyata keçirib.
Mikroprosessor
 
10. Kamera
Kameranı bir nəfər ixtira etməyib. Müxtəlif mütəxəssislər kamera ixtirası üçün çalışmalar həyata keçiriblər.
Kamera
 
 
Mənbə: ilk.az

0 şərh