Peşə seçimi

Özünüzə uyğun peşəni seçmək üçün necə insan olduğunuzu və maraqlarınızı müəyyən etməlisiniz. Münasib işlərin əksəriyyəti üçün təlim və təhsiliniz olmalıdır. Əksər işə götürənlər ən azı ali məktəb və ya kollec diplomu tələb edir. Baxmayaraq ki, müraciət formasını doldurduğunuzda görürsünüz ki, bir çox işlər həmin sahədə təcrübə tələb edir. Çalışın ki, özünüz üçün uyğun hesab etdiyiniz iş şəxsiyyətinizə, maraqlarınıza, biliyinizə və yaşınıza uyğun olsun. Cəsarət etməkdən və yeni şeylər etməkdən qorxmayın.

Tibbi, stomotoloji yaxud əczaçılıq sahəsində təhsiliniz və ya təcrübəniz varsa bu sahələrdə özünüzə yer tuta bilərsiniz. Katibə, kassir, ofisant və ya satıcı kimi başqa işlər də ola bilər.

Əgər tibbi sahədə çalışmağa çox həvəslisinizsə lakin təhsilsizsinizsə, bir neçə illik məktəb və yüksək təhsil haqqına hazırlıqlı olun. Əgər bunu etsəniz nə vaxt və harada istəsəniz işlə təmin olunma qarantiyanız ola bilər.

Əgər gülərüz və cazibədarsınızsa, model və ya kosmetik satıcı olmağı da nəzərdə tutun. Heç vaxt bilə-bilmərsiniz ki, bu gülümsəmə ilə necə irəliyə gedə bilərsiniz.

Əgər yenilikçi xüsusiyyətinə maliksinizsə, daha yaradıcı peşə seçin. İncəsənət, gül düzümü, daxili interyer bu kimi sənətlərdəndir. Əgər yaradıcı birisinizsə və bişirməyi sevirsinizsə, kulinariya ilə bağlı iş tam sizə görədir.

Nələrisə dizayn etməyə həvəsiniz varsa, rəssam ola bilərsiniz, yaxud mühəndis olmaq üçün məktəbə gedə bilərsiniz. Bir çox insanlar gün ərzində məşğul olduğundan axşam dərsləri verən məktəblərə gedə bilərsiniz

Utanğac və ya xasiyyətcə dəyişkən birisinizsə, yanlız ola biləcəyiniz işlər axtarın. Məsələn, yük maşını sürücülüyü, santexnika, dam ustası, ev işləri görən və s. Cəhd edə biləcəyiniz bir çox iş sahələri var.

Əgər uşaqlarla vaxt keçirməyi xoşlayırsınızsa, müəllim yaxud baxıcı olun. Adətən bu sahələrdə hər zaman vakansiya olur.

Tərcümə etdi: Nüşabə Kərimzadə
 

0 şərh