Part-time işləməyin üstünlükləri nələrdir?

Həftədə 40 saatdan az tammüddətli iş part-time iş sayılır. Part-time yəni yarım gün iş sayılır. Əlbəttə ki, bu tərifin məzmunu şirkət, sektor və ya vəzifəyə görə dəyişə bilər. Bəs part time işləmək işçi və işəgötürənə hansı üstünlüklər verir?
Əmək xərcləri, dəstək qüvvəsinə ehtiyac, dövri sıxlıq və digər səbəblərə görə şirkətlərin yarım vaxt işləmək üçün işçilərinə ehtiyacı var. Ümumiyyətlə, işçilər əlavə gəlir ehtiyacına görə bu işə müsbət yanaşırlar.
Qarşılıqlı olaraq ehtiyac sahiblərini bir araya gətirən bu iş prinsipinin əlbəttə həm işçilər, həm də işəgötürənlər üçün üstünlüklər və mənfi cəhətlərə malikdir. Bugünkü məqalədə part-time işin üstünlüklərini müzakirə edəcəyik. İşçilər və işəgötürənlər üçün part-time iş sisteminin bəzi üstünlükləri part time işləməyin üstünlükləri
İşçilərin üstünlükləri
Part time iş elanları, karyeralarının başlanğıcında olan yeni məzunlar üçün xüsusilə vacibdir. Çünki bu sahədə çalışan insanlar həm peşə səlahiyyətlərinə yiyələnirlər, həm də etmək istədikləri işlə bağlı daha dəqiq bir qərar verə bilərlər. Xüsusilə, universitet tələbələri part time iş ideyasına müsbət yanaşırlar. Çünki universitetdən ayrılan vaxtda onu maddi cəhətdən rahatlaşdıracaq işlər görmək istəyir.
Bir pensiyaçı gəliri artırmaq, cansıxıcılığı asanlaşdırmaq və ya yenidən pul qazanmağa başlamaq üçün part-time işləmək istəyə bilər.
İşəgötürənlər üçün üstünlüklər
Yarımmüddətli işçilərin işə götürülməsinin üstünlüklərindən biri də tam iş günü işə götürmədən əvvəl bir işçini sınamaq şansınızın olmasıdır. Part-time işin başqa bir üstünlüyü işəgötürənlərin işçinin mədəni ahəngdarlığının, iş ahəngini, istedadlarını qiymətləndirməyə kömək etməsidir. Bütün işlərdə tam iş gününü ehtiyac olmaya bilər. Belə hallarda yarımçıq kadrlara ehtiyac var. İnsanlar eyni şəkildə əlavə gəlir, məhdud vaxt və s. bir çox səbəbdən part-time iş axtarırlar.

 

0 şərh