İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

Iİş axtarışı çətin bir prosesdir. Bu prosesi yaşayacaq və sona çatdıracaq yeganə şəxs insanın özüdür. Aylarla davam edən iş axtarışı prosesi əhvalının pozulmasına və imtina etməyinə səbəb ola bilər. Ancaq dediyiniz kimi, bu çətin prosesi idarə edəcək şəxs sizsiniz. İş axtarışı prosesində həyatınızı bu mərkəzdə planlaşdırmaq işinizi asanlaşdıracaq.
İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları
Hədəfini təyin et və özünüzə investisiya qoyun
Biznesdəki mövqeyiniz necədir? Güclü xüsusiyyətləriniz, ixtisaslarınız, və inkişaf etdirməyiniz üçün nələr lazımdır? Əvvəlcə özünüzü analiz edin nəticələrə görə iş axtararkən qorumağın lazım olan xüsusiyyətlərlə yanaşı, inkişaf etdirməyiniz lazım olan xüsusiyyətlər üzərində işləməlisiniz.
İş axtarışında vacib olan iş sektoru mövqeyi və şirkət kimi detalları təyin etməlisiniz. Bu detalları yaxşı müəyyənləşdirsəniz, iş axtarış prosesində hədəfinizi daha asan müəyyənləşdirə, prosesi planlaşdıra və hədəfə yönəlmiş bir yol ala bilərsiniz. İş axtarmaq ciddi bir işdir və fəaliyyət planı tələb edir.
Hazırlıqlar çox vacibdir
Məqsədlərinizlə iş planını hazırladıqdan sonra hədəflərinizə uyğun olaraq CV-ni yenidən yazmalı və nüsxəsini hazırlamalısız. Bütün sosial və iş platformalarında hesablarını yeniləməlisən.İş həyatınızla bağlı etdiyiniz hər hansı bir mənfi ifadələr sizin mənfi imicinizə səbəb ola bilər. Buna görə də bu məsələlərə də diqqət yetirməlisiniz.
Əlaqələr qur
İşinizdə və şəxsi həyatınızda bir iş tapmağınıza kömək etmək üçün tanıdığınız insanlarla əlaqə saxlayın. Yeni mütəxəssislərlə tanış ola biləcəyiniz mühitlərə qoşulun. Məqsədinizə uyğun olaraq doğru insanlarla görüşmək və əlaqə qurmaq sizə yeni imkanlar verəcəkdir. Ancaq burada vacib olan heç kimə bir məsuliyyət qoymadan, güclü cəhətlərini də dediyin professional ünsiyyət tərzindən istifadə edin.
İş axtarış prosesinə uyğun olaraq həyatınızı planlaşdırın
Həyatdakı prioritetiniz iş tapmaq istiqamətində olsun. Buna görə səhər tezdən durmalı, iş görüşlərini etməli, e-poçtanı yoxlamalı, telefonla zənglərini etməlisən. Müsahibələrdə hazırlıqlı və həvəslə iştirak etməlisiniz. Unutma ki, “sonra edəcəyəm” dediyiniz hər bir iş bir yük olacaq və rəqiblərinizin sizi qabaqlamağına səbəb olur. Təqviminizi planlaşdırarkən iş axtarış prosesiniz prioritet olmalıdır. Ancaq bütün vaxtınızı iş axtarış prosesi ilə məhdudlaşdırmamalı, şəxsi həyatınız üçün vaxt ayırmalısınız.
Pozitiv insanlarla birlikdə olun
Təfəkkürünüzü, inancınızı və gözlədiyiniz işi tapa biləcəyiniz istiqamətində yönləndirin. Düşüncələriniz pozitivdirsə, həyatınızı da pozitiv   bir şəkildə yaşamağa başlayarsan. Mümkün qədər enerjinizi cəlb edən hər şeydən uzaq durmağa çalışın. Əhvalınızı korlayacaq sözlər olduqda ya nəzakətli olun, ya da o insanlardan uzaq durun. Belə vəziyyətlərdə işə başladığınız günü düşünün və bu yüksək enerji səviyyəsində qalmağa çalışın.
Özünüzə investisiya qoyun
Hazırda işsiz ola bilərsiniz. Bu  proses ərzində  əylənmək hüququnuzu unutmayın. Şəxsi inkişafınız üçün də yolverilməz bir müddətdir. Sizi inkişaf etdirəcək və ya idmanla məşğul olacaq təlim proqramlarında iştirak edin. Bir sözlə, bu dövrdə sizin üçün yaxşı olanı edin və həyatdan zövq almağı unutmayın. İşsizlik dövrünün bir müddət olduğunu və bu günlərin hamısının bir gün geridə qalacağını heç vaxt unutmayın.ş axtarmaq çox çətin bir prosesdir. Bu çətin prosesdən keçərkən motivasiyamızı yüksək tutmağımız da vacibdir. İşsizlik dövründə motivasiyanı yüksək tutmaq üçün nə etməlisən?


Mənbə: topic.az
 

0 şərh