Рейтинг
+73.18

Karyera və yüksəliş

68 üzv, 77 topik

Müsahibədə ən çox rastlanan səhvlər

Müsahibədə səhvlər, uğursuzluqlar və tənqid barədə suallar birmənali verilmir. Bu suallardan düzgün və həssaslıqla istifadə edən işəgötürən sizin iş üçün əsas olan bir çox keyfiyyətlərinizi üzə çıxarmağa çalışacaq.
Müsahibədə səhvlər, uğursuzluqlar və tənqid barədə suallar birmənali verilmir. Bu suallardan düzgün və həssaslıqla istifadə edən işəgötürən sizin iş üçün əsas olan bir çox keyfiyyətlərinizi üzə çıxarmağa çalışacaq. Məsələn, heç səhv etmədiyini, uğursuzluğu olmadığını deyən namizəd ya yalan danışır, ya da indiyədək heç bir ciddi işlə məşğul olmayıb. Bu səbəbdən sizdə aşağıda verilən suallara və onların münasib cavablarına diqqət yetirsəniz, yeni işinizə bir addım daha da yaxınlaşarsınız:

Davamı →

Karyera yolunuzu seçməkdə çətinlik çəkirsinizsə

İnsanın keçəcəyi karyera yolu nadir hallarda proqnozlaşdırıla və ya düz yöndə olur. Əslində mütəxəssislərin 40%-i karyera həyatında dönüş etməyi düşünürlər.
Siz seçdiyiniz karyera yolunuzun düz və ya səhv olduğunu başa düşməlisiniz. İstəklərinizin dəyişib-dəyişmədiyini və kursunuzu dəyişdirmək üçün nə edə biləcəyinizi tapmaq üçün özünüzə düzgün suallar verməlisiniz.
Nə istədiyiniz bildikdə, sizi buna aparacaq qərarlar qəbul etmək daha asan olur. Karyeranızın düzgün istiqamətdə yönəldildiyinə əmin olmaq üçün bu beş sualdan istifadə edin.

Davamı →

İş həyatında sizə uğur qazandıracaq vərdişlər

1. İdeyalarınız üçün inbox sistemindən istifadə edin. Çox vacibdir ki, sizə hər hansı ideya gəldikcə onları harasa qeyd edəsiniz. Bunun üçün hər hansı proqram təminatı (misal üçün Evernote) və ya e-mail ünvanından və ya lap sadə Word faylından istifadə edə bilərsiniz.
2. Prioritetlərinizi müəyyən edin. Çalışın, hər dəfə işə başlamazdan əvvəl işləri prioritet və vaciblik əmsalına görə düzənləyəsiniz.
Davamı →

Köhnə iş yerinə qayıtmağın üstünlükləri

Yeni bir işin köhnəsi ilə dəyişdirilməsi elə də pis fikir deyil. Nə vaxtsa öz istəyinizlə tərk etdiyiniz ofisdə sizi, bəlkə də, xoş sürprizlər gözləyir.
Təsəvvür edin ki, günlərin bir günü cəsarətinizi toplayıb müdirə işdən ayrıldığınızı söyləmisiniz. İki həftə o qədər də intensiv olmayan, lakin əmək qanunvericiliyində nəzərdə tutulmuş işlərdən sonra çoxdan gözlədiyiniz azadlığa qovuşmusunuz. Daha sonra yenidən iş tapmısınız. Sonra o işi də başqasına dəyişmisiniz, vəzifədə yüksəlib stresə və gündəlik işlərə qərq olmusunuz. Və nəhayət, bir gün illər əvvəl tərk etdiyiniz iş yeri yadınıza düşüb və onu tərk etdiyiniz üçün peşman olmusunuz.

Davamı →

Biznesdə balans və emosional zəka çox önəmlidir

Yeni nəsil uğurlu biznes təsisçilərinin bir çoxu sağlam həyat tərzinə böyük əhəmiyyət verir. Sağlam həyat tərzinin iş adamlarında və dolayısı ilə bizneslərdə yaratdığı dəyişikliklərin bir hissəsi komanda üçün də keçərlidir.
Bəs sağlam həyat tərzi iş adamlarının biznesə yanaşmasını necə dəyişir? Bu dəyişikliklər biznesə necə təsir edir? Biznes və sağlam həyat tərzi arasında vaxt necə idarə olunur?
Davamı →

Sahiblik hissi verdiyimiz dəyəri artırır

İnsanlar kifayət qədər lazımi informasiyaya sahib olduqda adətən rasional qərarlar verir. Bəs informasiya az olduqda? Lazımi informasiyanı toplayıb sonra qərar veririk, yoxsa necə?
Əhatəsində yaşadığımız mühit və təbiət bizi qərar verməyə öyrəşdirib, yəni hər bir halda qərar verməyə meyilliyik, daha dəqiq desək, bu, bizim üçün bir ehtiyacdır. Elə bu səbəbdən də lazımi informasiyamız olmadıqda belə çox şey haqqında qərar vermiş oluruq.

Davamı →

Xəyallarınızdakı işi necə tapa bilərsiniz?

«Ürəyinizcə olan işi tapın, onda siz həyatınız boyu işləməli olmayacaqsınız»— Konfutsinin aforizmi günümüzün devizinə çevrilib. Bəs hansı işi sevəcəyimiz barədə zərrə qədər təsəvvürümüz yoxdursa, nə edək? Biznes-jurnalist Rebekka Bern-Kallander uğurlu insanların tətbiq edərək bəhrəsini gördüyü 7 bəsit məşğələni təqdim edir.
Bu problemlə universiteti yeni bitirmiş və öz yolunu seçmək istəyən gənclər də rastlaşır, karyerası durğunluq dövrünü keçirən mütəxəsssislər də.
Davamı →

Tənbəl olduğunuzu gizlətmək istəyirsinizsə bu suallara cavab verərkən diqqət yetirin

İş müsahibəsində tənbəl işaxtaranı dərhal tanımaq və ona zaman sərf etməmək üçün 3 sual mövcuddur.
1. Keçmiş işinizdə sizə nə üçün maaş ödəyirdilər?
Şirkətin hər hansı bir işçisi, istər adi bir mütəxəssis olsun, istərsə də baş icraçı direktor “məhsul”, yəni müəyyən dəyər yaradır: sənəd, metal konstruksiya və s. Fərq etməz.
Şirkət üçün fayda əldə etmək üçün məhsulu dəyərli bir şeyə dəyişdirmək lazımdır. O vaxt iş bitmiş hesab olunur. Və bütün “dövrü” başdan sona qədər dərk edən əməkdaşlar yüksək qiymətləndirilir.

Davamı →

İşdə yüksələ bilməməyinizin səbəbləri nələrdir?

Ara-sıra şirkətinizdə və ya təşkilatınızda boş vakansiyalar olur. Sizin vəzifənizdən daha maraqlı və daha sərfəli olan bu vakansiyaların niyə sizə yox, bir başqasına nəsib olduğunu heç düşünmüsünüzmü? “Work.ua”nın bu ədalətsizliyin niyə baş verdiyinə dair bir neçə versiyası var.
Karyera artımınızı müzakirə etmirsiniz
İşçilərin istər vəzifələrdə, istərsə də maaşlarda irəli çəkilməmələrinin ən yayılmış səbəblərindən biri sadəcə bunu dilə gətirməmələridir. Rəhbərliklə bu cür söhbətlər çoxlarını qorxudur. Bəzi işçilər bununla çox iddialı, acgöz və qeyri-adekvat görünməkdən çəkinirlər. Rədd cavabı və ya hər hansı digər mənfi reaksiya irəliləmə barədə danışmaq niyyətini əvvəlcədən öldürür.
Davamı →

CV-də yazmayacağınız 6 şey

Hədəflədiyiniz işi almaq üçün CV-dəki məlumatlar çox vacibdir. CV-yə daxil edilməməsi lazım olan məlumatlar iş axtarışı prosesinə birbaşa təsir edə bilər. CV hazırlamaq karyeranız üçün atacağınız ilk və ən vacib addımlardan biridir. Düzgün hazırlanmış CV bir çox qapını aça bilər. Ancaq hazırlıqsızlıq, səhvlər və lazımsız məlumatlar iş tapmaq prosesini uzadır və istənilən mövqeyə çatmağının qarşısını alır.

Davamı →