Рейтинг
+73.18

Karyera və yüksəliş

69 üzv, 55 topik

Evlənmək karyeramız üçün niyə önəmlidir?

Texnologiya və ya digər sahələrdə güclü qadın olmaq istədiyimizdə atacağımız addımlar vardır, alacağımız biznes riskləri, yeni iş ortaqları, yeni layihələr, vəzifəmizdə yüksəlmək və ya hər hansısa inkşafımıza yönələn bir şey. Bütün bunlardan əlavə karyeramıza təsir edən başqa bir şey isə kiminlə evlənməli olmağımızdır. Ümumiyyətlə karyera istəyiriksə, evlənməlimiyik?

Varen Bafet, “Berkshire Hathaway” şirkətinin CEO-su 2009-cu ildə bir görüşdə deyib: “Doğru insanla evlənin. Mən ciddiyəm. Bu sizin həyatınızda böyük fərq yaradacaq, boşluqlarınızı dolduracaq və hər şeyi dəyişəcəkdir.
Davamı →

Gələcəkdə iş: hansı bacarıqlara yiyələnmək lazımdır?

Gələcəyin işi daha çox avtomatlaşdırma ilə bağlı olacağı artıq hər kəsə məlumdur. Hələki aktual olan monoton iş, gələcəkdə maşınların və robotların səlahiyyətinə veriləcək. Amerika futuroloqu olan Michio Kaku qeyd edib ki, yaxın gələcəkdə insanlarla ünsiyyət qurma bacarığı, inkişaf etmiş təsəvvür kimi keyfiyyətlər yüksək qiymətləndiriləcək. Eyni zamanda, aşağıda göstərilmiş bacarıqlarda önəm kəsb edəcək:

Müştəri yönümlü olmaq
Əmtəə və xidmət istehsalı günü gündən inkişaf edir, nəticədə rəqabət də intensivləşir. Bu səbəbdən, konkret bir əmtəəyə ehtiyacı olan müştərilərin axtarışı əsas istiqamətlərdən biri olacaq. İşəgötürənlər bu sahədə bacarıqlı olan işçini böyük həvəslə işə götürərlər.

Prosesləri və layihələri idarə etmək bacarığı
Yaxın gələcəkdə, proseslərin və layihələrin idarə olunması, özündə liderlik keyfiyyətlərini inkişaf etdirmiş insanlara həvalə ediləcək.
Davamı →

İş axtararkən yol verilən əsas səhvlər


Məhdud iş axtarışı çevrəsi.
İş axtaran şəxslər əsas olaraq öz dostları və tanışlarına arxalanırlar və onlarla yetinirlər. Bəziləri rezümelərini iş axtarışı üşün nəzərdə tutulmuş xüsusi saytlarda yerləşdirir və yaxud özləri vakansiyalara baxırlar. Daha az sayda insan isə işədüzəltmə agentliklərindən kömək istəyir.

İş axtarışı prosesinə elə iş kimi yanaşın. Bununla sistemli şəkildə məşğul olun və gününüzün bir neçə saatını qeydlər etməyə, kontaktlar tapmağa sərf edin. Sizi maraqlandıran şirkətlərin personal üzrə menecerlərinə özünüz zəng edin. Bunda utanılacaq bir şey yoxdur, əksinə bu bazarın təhlilidir.
Davamı →

İş görüşməsində bu cümlələri qurmayın

Məşhur «Buzzfeed» portalı iş görüşməsi zamanı qətiyyən işlədilməyəcək cümlələrdən ibarət yazı hazırlayıb.

1. Üzr istəyirəm, tıxac var idi
İş görüşməsi zamanı belə cümlə işlətmək, demək olar ki, «yox» cavabı almağa bərabərdir. Çünki sizi işə götürən şəxs ilk görüşə gecikdiyinizə görə hər gün gecikəcəyinizi düşünəcək.

2. Elə bildim ki, sizdə bunun başqa nüsxəsi var
Bəzi işə götürən şəxslər sizdən tərcümeyi-hal, ya da cv tələb edə bilər. Buna görə də özünüzlə 2 ədəd cv və ya tərcümeyi-hal aparmağınız məsləhətlidir.
Davamı →

Sevimli işinizi necə tapmalı?

Məktəb illərindən, daha dəqiq desək, ta birinci sinifdə oxuyandan özümüzü olmaq istədiyimiz sənətlərdə təsəvvür edirik. Kimimizdə bu, vaxtı gələndə real olur, kimimizdə isə dəyişmiş fikirlər olur. Bu mərhələyə gələnə qədər gah müəllimə, gah həkim, gah kosmonavt, gah stilist, gah da bank işçisi oluruq.

Bəzən isə sevimli işimizi tapa bilmirik. Buna görə də, öz sevimli işinizi tapmaq üçün sizin üçün araşdırma apardıq. Bu yazını oxumaqla siz sevimli işinizi tapmaqda bəzi hiylələri öyrənəcəksiniz.

Nədən başlamalı?

Xatırlayın
Ola bilsin ki, indi elə bir işlə məşğul olmaq istəyirsiniz ki, onunla artıq əvvəllər məşğul olmusunuz. Bəs hardan bilə bilərdiniz ki, bu iş sizin sevdiyiniz iş olacaq? Cavabı özünüzdə axtarın: yəqin ki, siz bir neçə il öncə rəfiqənizlə oturub ssenari yazırdınız ya da ki, kimya dərsində təcrübə etməyi çox sevirdiniz. Bu nüanslar sevdiyiniz işi tapmaqda ilk pillə ola bilər.
Davamı →

Mühasib nələri bilməlidir?

Azərbaycan Respublikasında iqtsadiyyatın bir sistemdən başqa bir sistemə keçməsi ilə əlaqədar ölkəmizin əhalisi bütün sahələr üçün ümumi olan qulluqçu vəzifəsində olanlarla əlaqədə olmaq məcburiyyətində qalır. Bu vəzifələri tutanlar bütün hallarda öz işlərini tələblər səviyyəsində qura bilmir və insanlarda narazılıqlar yaranmasının səbəbkarı olurlar. Hər gün rastlaşdığımız bu cür çətinlikləri öyrənmək, belə vəzifələri icra edən insanların nəyi etməyə borclu olduqlarını oxucularımızın nəzər diqqətinə çatdırmaq istəyirik. Bu cür vəzifələrdən biri böyük, yaxud kiçikliyindən asılı olmayan bütün idarə və təşkilatlarda mövcud olan mühasib vəzifəsidir.
Mühasibin vəzifə borcu mühasibat hesabının müxtəlif sahələri üzrə əməliyyatları əsas vəsaitlərin, əmtəə-maddi qiymətlərin, istehsala çəkilən xərclərin, məhsulun satılmasının,təsərrüfat-maliyyə fəaliyətinin nəticələrinin hesabının aparılması, sifarişçilərin-tədarükçülərin hesabı, eləcə də göstərilən xidmətlərə və s. hesabı yerinə yetirir.
Davamı →

İşsizəm.Nə edim?

Gənclərin iş tapmaq üçün üç yolu var:
1.dövlət qulluğunda çalışmaq üçün imtahanlara getmək. Dövlət işində işlmək üçün gərək yaxşı tanış olsun. Başlanğıc üçün maaşlar da çox aşağıdır.
2.özəl şirkətlərdə işə düzəlməyə çalışmaq. Çoxlu tələblər istəyir:ingilis dili,Excel,iqtisadiyyat sahəsində ali təhsil,iş təcrübəsi və s.
3.öz bizneslərini quraraq sahibkarlıqla məşğul olmaq. Bu zaman səfeh məmurların üzünü görmür,avaralanmırsan.Nə də özəl şirkətlərdəki kimi adamı hambal kimi işlətmirlər. Lakin öz biznesini açmaq üçün investisiya(maya) lazımdır.
Davamı →

Müsahibə zamanı buraxılan 10 səhv

Müsahibədə davranış qaydaları barədə çox kitablar və məqalələr yazılmasına baxayaraq namizəd üçün ilk müsahibə çox vaxt axırıncı olur. Bu nəticədən belə çıxır ki, namizəd 10 ən geniş yayılmış səhvlərdən birini edib. Buna görə də işaxtaran üçün «təhlükəli anları» bilmək işə götürənlə asan dil tapmağa və işi qazanmağa kömək edəcək.
İşə qəbul olmamağın səbəbləri ola bilər:
  • 15 dəqiqədən çox gecikmə olarsa;
  • Şirkətin geyim tərzinə uyğunsuzluq olarsa;
  • Tanış olmayan insanlarla yol verilməyən davranış tərzi;
  • Fikir və tələffüz qarışıqlığı: namizəd özü haqda danışmaq barədə menecerin xahişinə cavab vermək iqtidarında deyil;
  • Yersiz utancaqlıq: müsahibə iki və daha artıq insanın söhbətini tələb etməsinə baxmayaraq işaxtaran heç bir sual vermir, daha doğrusu, vakansiya və şirkət haqqında maraqlanmır.
  • Həyata pessimist baxışı: namizəd bütün uğursuzluqlarında «vəziyyəti» günahlandırır.

Davamı →

Monoton bir yazı

Firdovsinin 30 il ərzində yazıb qurtardığı Şahnamədə belə deyilir:
Burada çox qaldığım üçün dəyərsizləşdim mən,
Suyun hovuzda çox qalanda iyləndiyi kimi.
Dəyərli adamlar da bir yerdə çox qalanda qiymətləri aşağı düşür.
“Təbdili-məkan, yəni yer dəyişmək xeyirlidir”, – deyirlər. Həmişə eyni yer, eyni sifətlər, eyni iş, eyni qayğılar… Eynilik bezginliyə səbəb olur. Adam əgər bir işdən bezibsə, o işə yeni rəng, yeni motiv qatmalıdır. Yer dəyişmək hərəkət etmək deməkdir. Hərəkətdə isə bərəkət vardır. Hərəkətsiz qalmaq bərəkətsiz qalmaqdır. Bir yerdə çox qalan su iy verir. Orqanizmin çox hissəsinin sudan ibarət olduğunu nəzərə alsaq, insanın hərəkətsizliyi onun da bezməsinə, üzülməsinə və bir yerdə “kif atmasına” gətirib çıxarır. Daim hərəkətdə olan Yer kürəsinin üzərində qalmaq üçün insan da hərəkət etməlidir. Elə bütün dərdlərimizin dərmanı da ağıllı hərəkət etməkdə deyilmi?
Davamı →

Yeni işə başlayanlara bir neçə tövsiyyə

Bazar ertəsi yeni işə çıxırsınız? Həyəcan və təşviş içindəsiniz? Yeni kollektiv, yeni insanlar, yeni iş rejimi..və s. Bütün bu yeniliklərə necə uyğunlaşacağınızı düşünürsünüz? Biz sizə bununla əlaqədar bir neçə tövsiyyə təqdim edirik.

Əlbəttə ki, bu günə qədər işə gedərkən böyüklərimizdən bu tövsiyyələri eşitmişik: ”Heç kəsə baş qoşma!”; ”Qeybət eləmə!”; ”Gəzən şayiələrə qulaq vermə!”; ”Başını aşağı sal və işinlə məşğul ol!” və s… Düzdür, böyüklərimizin məsləhətlərindən daim faydalanmalıyıq. Amma biz sizə bu dəfəlik klassik etalonları bir kənara qoymağı təklif edirik. Belə ki:

1. Uzun müddət aparılan araşdırmalar onu göstərir ki, iş yerində tamamilə şayiələrə qulaq verməyib, sakitcə öz işi ilə məşğul olan insanlar, gün gəlir, özləri şayiə obyektinə çevrilir. Bu halla qarşılaşmaq istəmirsinizsə, şayiə və qeybətlərə qarşı biganə qalmayın. Yeni xəbərləri(şayiələri) eşitdikdə, ən azından gülümsəməklə öz münasibətinizi bildirin.

2. Əvvəl sizin vəzifənizdə işləyən insan haqqında məlumat toplamağa çalışın. Çünki, unutmayın ki, sizdən qabaqkı insan əgər çox yaxşı və işgüzar birisi olubsa, sizi daim onunla müqayisə edəcəklər. Yox, əgər, əksinə, pis işçi olubsa, onda sizə qarşı daha ehtiyatlı davranacaqlar. Bu səbəblə də, özünüzü aydın və şəffaf büruzə verin, kolleqalarınızın sizi, sizin daxili və xarici faktorlarınızı kənardan müşahidə etmələri üçün onlara şərait yaradın.
Ardı →