Рейтинг
+73.18

Karyera və yüksəliş

69 üzv, 89 topik

İşlərimizi qısa zamanda effektiv həll etməyin yolları

Biz elə bir həyatda yaşayırıq ki,  bir anda milyonlarla hadisə baş verir. Əksəriyyətimiz üçün  bir neçə işi eyni anda həll etməyə çalışmaq, zamanla ayaqlaşmağımızı düşünməyə və hiss etməyə vadar edir.
Amma bir problem var: yalnız insanların 2%-i eyni anda bir neçə tapşırığı həll etməyə qadirdir. Bu o deməkdir ki, insanların  98% -i  öz işlərini vaxtında həll etmək üçün yalnız təlaş içində olurlar.
Aşkardır ki, bizim beynimiz bir neçə işi eyni anda həll etmək üçün yetərli deyil. Beyin bir neçə tapşırıqla eyni anda qarşılaşdıqda “dona” bilər. Araşdırmalar göstərir ki,  biz çox tapşırıqlı rejimdə işlədikdə beynimiz onları həll etmək əvəzinə diqqətimizi tez bir şəkildə bir tapşırıqdan digərinə yönləndirir.

Davamı →

Xarici görünüşün şəxsi həyatda və iş karyerasında rolu

Heç şübhəsiz ki, fiziki xüsusiyyətləri yüksək olan insanlar həyata 1:0 öndə başlayırlar. İnsanlar sözdə yüksək mənəvi dəyərlərin əsas olduğunu desə də, beynimiz insanlara öncə onun yaraşıqlı, gözəl, yoxsa çirkin, kök, yoxsa arıq, alçaq boylu, yaxud hündürboy olmasına görə davranır.
Məsələn, bir kollektivə yeni daxil olduğunuzu düşünün. Bu, bir dost mühiti və ya yeni iş yeri ola bilər. Yeni iş yerinizə ilk dəfə getdiyiniz zaman insanlarda fiziki görünüşünüz və geyiminizlə təəssürat yaratmış olursunuz. Əgər yeni tanıdığınız əks cins sizdən daha yaxşı geyimli və daha yaxşı fiziki xüsusiyyətlərə (məsələn, daha hündür və ya fit bədənə) sahibdirsə, o sizə seks partnyoru kimi baxmayacaq.
Davamı →

Yay tətilini məhsuldar etmək üçün 5 tövsiyə

Məktəb və universitetlər bağlandı. Gərgin bir tədris ilini geridə buraxan bir çox tələbə üçün bu, tətil və istirahət deməkdir. Əlbəttə tətil etmək önəmli və gərəklidir. Ancaq, yeni tələbəlik dönəmi başlayana qədər təxminən 2 aylıq bir zaman var və bunun tamamını tətil edərək keçirmək çox da məhsuldar bir qərar deyil.


Hətta yeni tədris ilinə daha çox adaptasiya ola bilməməkdə, motivasiya itkisi kimi bəzi əskikləri də var. Uğurlu bir karyera hədəfləyən gənc istedadlara yay tətilində səmərəli vaxt keçirmək üçün tövsiyələrimiz: könüllü işlərə qatılmaları, zehinlərini qidalandırmaları, səyahət, idman etmələridir.
Davamı →

İş intervüsuna çağrılmanıza kömək edəcək 5 önəmli məqam

Xəyalınızdakı işlə məşğul olmaq istəyirsinizsə kəskin rəqabətlə qarşılaşacaqsınız. Hətta bir çox rəqiblərinizlə oxşar biliklərə, təhsilə və təcrübəyə sahib ola da bilərsiniz.

Belə olduğu halda böyüyən rəqabətdə önə keçmək üçün size gücləndirəcək tək şey işə müraciət zamanı təqdim etdiyiniz ön yazı (cover letter)-niz olacaq. İnsan resursları (HR) sahəsində çalışanların çoxunun sadəcə ön yazı olan müraciətləri diqqətə aldığını bilirməkdə də fayda var.
Bəs necə təsirli ön yazı hazırlaya bilərsiniz?
Davamı →

Evlənmək karyeramız üçün niyə önəmlidir?

Texnologiya və ya digər sahələrdə güclü qadın olmaq istədiyimizdə atacağımız addımlar vardır, alacağımız biznes riskləri, yeni iş ortaqları, yeni layihələr, vəzifəmizdə yüksəlmək və ya hər hansısa inkşafımıza yönələn bir şey. Bütün bunlardan əlavə karyeramıza təsir edən başqa bir şey isə kiminlə evlənməli olmağımızdır. Ümumiyyətlə karyera istəyiriksə, evlənməlimiyik?

Varen Bafet, “Berkshire Hathaway” şirkətinin CEO-su 2009-cu ildə bir görüşdə deyib: “Doğru insanla evlənin. Mən ciddiyəm. Bu sizin həyatınızda böyük fərq yaradacaq, boşluqlarınızı dolduracaq və hər şeyi dəyişəcəkdir.
Davamı →

Gələcəkdə iş: hansı bacarıqlara yiyələnmək lazımdır?

Gələcəyin işi daha çox avtomatlaşdırma ilə bağlı olacağı artıq hər kəsə məlumdur. Hələki aktual olan monoton iş, gələcəkdə maşınların və robotların səlahiyyətinə veriləcək. Amerika futuroloqu olan Michio Kaku qeyd edib ki, yaxın gələcəkdə insanlarla ünsiyyət qurma bacarığı, inkişaf etmiş təsəvvür kimi keyfiyyətlər yüksək qiymətləndiriləcək. Eyni zamanda, aşağıda göstərilmiş bacarıqlarda önəm kəsb edəcək:

Müştəri yönümlü olmaq
Əmtəə və xidmət istehsalı günü gündən inkişaf edir, nəticədə rəqabət də intensivləşir. Bu səbəbdən, konkret bir əmtəəyə ehtiyacı olan müştərilərin axtarışı əsas istiqamətlərdən biri olacaq. İşəgötürənlər bu sahədə bacarıqlı olan işçini böyük həvəslə işə götürərlər.

Prosesləri və layihələri idarə etmək bacarığı
Yaxın gələcəkdə, proseslərin və layihələrin idarə olunması, özündə liderlik keyfiyyətlərini inkişaf etdirmiş insanlara həvalə ediləcək.
Davamı →

İş axtararkən yol verilən əsas səhvlər


Məhdud iş axtarışı çevrəsi.
İş axtaran şəxslər əsas olaraq öz dostları və tanışlarına arxalanırlar və onlarla yetinirlər. Bəziləri rezümelərini iş axtarışı üşün nəzərdə tutulmuş xüsusi saytlarda yerləşdirir və yaxud özləri vakansiyalara baxırlar. Daha az sayda insan isə işədüzəltmə agentliklərindən kömək istəyir.

İş axtarışı prosesinə elə iş kimi yanaşın. Bununla sistemli şəkildə məşğul olun və gününüzün bir neçə saatını qeydlər etməyə, kontaktlar tapmağa sərf edin. Sizi maraqlandıran şirkətlərin personal üzrə menecerlərinə özünüz zəng edin. Bunda utanılacaq bir şey yoxdur, əksinə bu bazarın təhlilidir.
Davamı →

İş görüşməsində bu cümlələri qurmayın

Məşhur «Buzzfeed» portalı iş görüşməsi zamanı qətiyyən işlədilməyəcək cümlələrdən ibarət yazı hazırlayıb.

1. Üzr istəyirəm, tıxac var idi
İş görüşməsi zamanı belə cümlə işlətmək, demək olar ki, «yox» cavabı almağa bərabərdir. Çünki sizi işə götürən şəxs ilk görüşə gecikdiyinizə görə hər gün gecikəcəyinizi düşünəcək.

2. Elə bildim ki, sizdə bunun başqa nüsxəsi var
Bəzi işə götürən şəxslər sizdən tərcümeyi-hal, ya da cv tələb edə bilər. Buna görə də özünüzlə 2 ədəd cv və ya tərcümeyi-hal aparmağınız məsləhətlidir.
Davamı →

Sevimli işinizi necə tapmalı?

Məktəb illərindən, daha dəqiq desək, ta birinci sinifdə oxuyandan özümüzü olmaq istədiyimiz sənətlərdə təsəvvür edirik. Kimimizdə bu, vaxtı gələndə real olur, kimimizdə isə dəyişmiş fikirlər olur. Bu mərhələyə gələnə qədər gah müəllimə, gah həkim, gah kosmonavt, gah stilist, gah da bank işçisi oluruq.

Bəzən isə sevimli işimizi tapa bilmirik. Buna görə də, öz sevimli işinizi tapmaq üçün sizin üçün araşdırma apardıq. Bu yazını oxumaqla siz sevimli işinizi tapmaqda bəzi hiylələri öyrənəcəksiniz.

Nədən başlamalı?

Xatırlayın
Ola bilsin ki, indi elə bir işlə məşğul olmaq istəyirsiniz ki, onunla artıq əvvəllər məşğul olmusunuz. Bəs hardan bilə bilərdiniz ki, bu iş sizin sevdiyiniz iş olacaq? Cavabı özünüzdə axtarın: yəqin ki, siz bir neçə il öncə rəfiqənizlə oturub ssenari yazırdınız ya da ki, kimya dərsində təcrübə etməyi çox sevirdiniz. Bu nüanslar sevdiyiniz işi tapmaqda ilk pillə ola bilər.
Davamı →

Mühasib nələri bilməlidir?

Azərbaycan Respublikasında iqtsadiyyatın bir sistemdən başqa bir sistemə keçməsi ilə əlaqədar ölkəmizin əhalisi bütün sahələr üçün ümumi olan qulluqçu vəzifəsində olanlarla əlaqədə olmaq məcburiyyətində qalır. Bu vəzifələri tutanlar bütün hallarda öz işlərini tələblər səviyyəsində qura bilmir və insanlarda narazılıqlar yaranmasının səbəbkarı olurlar. Hər gün rastlaşdığımız bu cür çətinlikləri öyrənmək, belə vəzifələri icra edən insanların nəyi etməyə borclu olduqlarını oxucularımızın nəzər diqqətinə çatdırmaq istəyirik. Bu cür vəzifələrdən biri böyük, yaxud kiçikliyindən asılı olmayan bütün idarə və təşkilatlarda mövcud olan mühasib vəzifəsidir.
Mühasibin vəzifə borcu mühasibat hesabının müxtəlif sahələri üzrə əməliyyatları əsas vəsaitlərin, əmtəə-maddi qiymətlərin, istehsala çəkilən xərclərin, məhsulun satılmasının,təsərrüfat-maliyyə fəaliyətinin nəticələrinin hesabının aparılması, sifarişçilərin-tədarükçülərin hesabı, eləcə də göstərilən xidmətlərə və s. hesabı yerinə yetirir.
Davamı →