Рейтинг
+73.18

Karyera və yüksəliş

69 üzv, 89 topik

İstefa məktubunu necə yazmaq lazımdır?

Uğurun ən böyük sirlərindən biri nə vaxt tərk etməli olduğunu bilməyindir. Düzgün istefa məktubu ilə bunu məmnuniyyətlə edəcəksən və müdürünlə də əlaqələrin yaxşı olaraq qalacaq.

Düzgün şəkildə xəbər edin. Yerinizi doldurmaq üçün müdürünüzə müvafiq zaman vermək sadə nəzakət qaydasıdır. Əgər işiniz mürəkkəbdirsə müdürünüzün dəyişikliyi yerbəyer etmək üçün vaxta ehtiyacı olacaq. Ən azı 2 həftədən öncə xəbərdar edin.

Təşəkkür edin. Nankor biri olaraq xatırlanmaq istəmirsinizsə bunu edin. İş zamanı olan xoş xatirələrinizi yazın. Bu işin sizin karyeranıza necə gözəl təsir etdiyini vurğulayın.

Peşəkar olun. Hörmətli və nəzakətli olun. Məktubunuzda hissi və mübahisəli sözlərdən istifadə etməyin. Peşəkarsınız, buna görə də peşəkar kimi tərk edin.

«Sendviç texnikası»nda istifadə edin. Gediş xəbərinizi yumşaltmaq üçün müsbət şərhlər yazın.

Nümunə:
Hörmətli ***
Son 3 il ərzində *** şirkətində işləmək mənim üçün üstünlük idi. Bu məktub 2 həftə sonra üçün bildirişdir. Mənim son iş günüm 28 fevral 2014-cü il olacaq. Burada işlədiyim müddətdə qazandığım dəyərli təcrübə və praktik dərslər üçün sizə minnətdaram.

Hörmətlə: *** Ad Soyad: ***
Davamı →

Əla komanda yaratmağın 5 qızıl qaydası

Biznes və ya idman dünyasında olmasından asılı olmayaraq,ümumi məqsədlərə istiqamətlənmiş və birlikdə effektiv şəkildə işləməyi bacaran böyük komandaya malik olmaq çox əhəmiyyətlidir.

Komanda yaratmaq vaxt tələb edir.Biznesiniz üçün uğurlu komanda yaratmaq istəyirsinizsə, aşağıdakı 5 qızıl qayda sizə kömək ola bilər.

1. Aydın gözləntilər : Əmin olun ki, gözləntilərinizi aydın ifadə etməyi bacarmısınız və hər kəs öz rolunu, komandanın ümumi məqsədlərini başa düşüb.Komanda öz işini sizin şəxsi biznesinizin məqsəd, dəyər və baxışlarına  necə uyğunlaşdırmalı olduğunu anlayıb mı?

2. Rollar və öhdəliklər : Biznesdə sizin rolunuzun nə olduğu barədə şəffaf olun.Əgər biznesinizin müvəffəqiyyət qazanması üçün vacib olan müəyyən məsələlərə dair bacarığınız  yoxdursa, onda onları daha tez və effektiv həyata keçirmək üçün bu işi bilən və təcrübəsi olan insanlara tapşırın.Bu sizə daha çox vaxt qazandıracaq, biznesdə gəlirinizi artıracaq və həmçinin məqsədlərinizə daha tez çatmağa kömək olacaq.


Ardı →

İşdə 14 çətin insan tipi və onları idarə etmə üsulları

Hər iş yeri bir-birindən fərqlidir.Amma çətin insan tipləri bütün iş yerlərində eynidir. Bunları sizə təqdim edirik:

1. Lokomotivlər: Bu insanlar öz bədbəxtliklərini başqalarından çıxarmağa alışıblar. Adətən, əsəbi olurlar və insanlarla düşməncə davranırlar. Avtoritar mövqeyə malik olan bu insanlar digər insanlarla daim diktator kimi davranırlar. Ən sevdikləri cümlə: ”ya mənim dediyim kimi olacaq, ya da heç olmayacaq.”

Davranış forması: Qəbul etməyin. Müdirinizə bu cür davranış formasının işinizi mənfi dəyişikliyə sövq edəcəyini deyin. Lokomotiflərə qarşı israrçı olun.

2. Mükəmməliyyətçilər: Əgər bir şey mükəmməl deyilsə, bu insanlar əsəbiləşir, neqativ təpkilər göstərirlər. Onların standartları real deyil. Başqalarının təriflədiyi bir iş bu insanlar tərəfindən qəbul edilən belə sayılmır. Onlar tez-tez “daha yaxşı ola bilərdi” cümləsini işlədirlər.
Ardı →

İş otağı

Harda işləmənizdən, hansı işlə məşğul olmanızdan asılı olmayaraq, ofisinizin bəzədilməsi üçün vaxt ayırın. Bir çox insan həftənin 40 saatını iş otağında keçirir, odur ki, daha məhsuldar olacağınız və işinizə müəyyən dərəcədə rəng qatacaq məkanın yaradılması olduqca vacibdir.

İş otağınız kimliyiniz haqda bir çox şey deyir, buna görə də ofisinizin bir qədər sadə, mütəşəkkil, rahat olmasına, ən önəmlisi isə peşəkarlığınızı əks etdirməsinə diqqət yetirin.

1. Nəyi təccəssüm etdiyinizi nəzərə alın. Mühasib,hüquqşünas və ya şirkət rəhbərisinizsə, ofisiniz özündə peşəkarlıq və qayda-qanun əks etdirməlidir. Yox əgər qrafik dizayner, fotoqrafsınızsa, iş otağınız daha rəngarəng və dəbdəbəli ola bilər.

2. İşə düzgün rəngləri seçməklə başlayın. Ağ, bej, sarı-şabalıdı kimi neytral rənglər daha peşəkar məkanlar üçün əla seçimdir.

3. Ofisiniz üçün mebel seçməmişdən əvvəl bir qədər araşdırma aparın. Paslanmayan polad, şam və ya ağcaqayın sinif və ya qəbul otağı üçün uyğun gəldiyi halda, qırmızı ağac peşəkarlığı təcəssüm etdirir.

4. Kiçik konfrans masası, kitab şkafı almağı unutmayın. Kitabları saxlamaq və nümayiş etdirmək üçün əlverlişli yerin olması vacibdir.
Ardı →

Kiçik biznes qurmağın yolları

Məqsədli şəkildə bir işə başlamaq sizin həyatınızı dəyişəcək bir qərara çevrilə bilər. Ancaq düşünməli olduğunuz bəzi məqamlar da var.

Beləliklə, sizi uğurlu işə aparacaq 10 addım:

1. İlham alın.
Bütün işlər kiçik ideyaların böyüməsi nəticəsində həyata keçir. Sizin illərlə arzuladığınız bir işi həyata keçirmək üçün xəyallarınız ola bilər. Mənbəyindən asılı olmayaraq, quracağınız iş biznes ideyası ilə yaranır.

2. Araşdırma aparın.
Böyük ideyalarınızı müəyyənləşdirin və onları reallaşdırmağa çalışın. Siz, həqiqətən də, biznesə qoşulmağa hazırsınızmı? Özünüzü hazır hiss etdiyinizi təsdiqləmək üçün kiçik bir test etməkdən çəkinməyin. Quracağınız işi öncədən araşdırmaq, onun haqqında məlumat toplamaq, növbəti uğurlarınızın təminatına çevriləcəkdir.

3. Plan qurun.
Sizin biznes ideyanızı reallaşdırmaq üçün bir plana ehtiyacınız var. Əgər bir investor və ya maliyyə dəstəyi axtarırsınızsa, yazılı və rəsmi iş planı məcburidir. Ümumilikdə, sizin biznes planınız sizin hədəflərinizi və onların arxasındakı motivasiyanızı, marketinq və maliyyə baxımından məqsədlərinizə çatmağınızın yollarını özündə əks etdirməlidir.
Ardı →

Ofisdə günortadan sonra yaranan yorğunluq və halsızlıqdan nəcə xilas olmalı?

Nahar yeməyi vaxtı gümrah olsanız da günortadan sonra gözlərinizi açamaqda çətinlik çəkirsiniz? Sizin üçün ofisdə enerjinizi bərpa edəcək tövsiyyələr !

Ara verin:

Yemək yedikdən sonra dərhal kompüterin qarışısında oturmayın. Ətrafda bir az hərəkət edin və mümkünsə çölə çıxın. Bir az yaşıllıq görmək sizi rahatlaşdıracaq.

Üzünüzü yuyun:

Oyanmağınıza kömək etməyi və sizi gümrahlaşdırmağı üçün üzünüzü yumağı sınaqdan keçirə bilərsiniz. Və ya nəm bir dəsmal ilə boyun və başınızı isladın.


Ardı →

Biznesi necə qurmaq olar?

Öz şəxsi biznesini qurmaq, əlbəttə ki, hər bir kəsin arzusudur. Ancaq bunu sadəcə arzulamaqla reallaşdırmaq olmaz. Bəs bu çətin işdirmi? -Əlbəttə çətindir. Və təbii ki, hər kəs özünə bu sualı verir-Mən bunu edə bilərəmmi? -Əlbəttə edə bilərsiniz! Təcrübədən keçmiş və doğru yollardan istifadə etməklə siz də öz biznesinizi qura bilərsiniz. Hələ də gec deyil, elə indidən başlayın. Aşağıda göstərilən yollar sizə öz biznesinizi qurmaqda əminliklə deyə bilərik ki, köməklik edəcək:

— İlk növbədə ideyanız olsun. Bu ideya hazırlamaq istədiyiniz hər hansı bir məhsul və ya insanların ehtiyacı olduğunu düşündüyünüz xidmət ola bilər. Yaxud, bu elə bir şey ola bilər ki, insanlar hələ də ona ehtiyacları olduğundan xəbərsizdirlər, çünki belə bir şey hələ kəşf edilməyib.


Ardı →

İş xanımlarının nəzərinə

Uğurlu iş xanımı olmaq üçün aşağıda sadalanan məsləhətlərə əməl etsəniz uğurlu nəticə əldə ede bilərsiniz.

1. Rəqibinizi özünüz olaraq görün.
2. Özünüzü davamlı olaraq inkişaf etdirin və yeniləyin.
3. Qarşınıza çıxacaq olan çətinliklərlə bəs etmədən savaşın.
4. Planlı hərəkət edin.
5. Gərəyindən çox tələsgən olmayın, səbirli olmağı bacarın.
6. Məsuliyyət sahibi olun.
7. Özünüzü və ətrafınızdakıları bağışlamağı bilin.
8. Zamanı doğru istifadə etməni öyrənin.
9. Hədəflərinizi düşünün və nə etmək istədiyinizə qərar verin.
10. Ünsiyyətinizi güclü tutun.
11. Sistemli bir iş proqramı hazırlayın.
12. Digər işlyənlərlə uyğunlaşma içində olun.
13. Qərarlı olun.
14. Özünüzə güvənin.
15. Müdirinizlə ünsiyyətinizi yaxşı saxlayın.
16. Fikirlərinizi başqalarıyla paylaşın


Davamı →

Daha uğurlu komanda işi üçün 10 məsləhət

Aşağıdakı 10 məsləhət daha müvəffəqiyyətli komanda işinin baş tutması üçün komanda daxilində mövcud olmalı olan mühiti təsvir edir.Uğurlu komanda işi daha yaxşı fəaliyyət üçün təməl daşıdır.

1. Komanda məqsədləri yaxşı anlayır və onlara çatmaq üçün özünü həsr edir.Bu aydın istiqamət və missiya yaxud məqsəd üçün razılıq effektiv komanda işi üçün əsasdır.Təşkilat komandanın işi,məqsədləri,məsuliyyəti və nəticələri haqda aydın gözləntilərə malik olduqda komanda daha möhkəm olur.

2. Komanda insanların kommunikasiya yaradarkən,mövqeləri müdafiə edərkən və fəaliyyət göstərərkən rahat hiss edəcəyi mühit yaratmalıdır.Komanda üzvləri bir-birinə inanmalıdır, aralarında razılıq olmadığı zaman onlar cəzalandırılmamalıdırlar.


Ardı →

İş yerində utancaqlıq və komplekslərinizdən necə xilas olmalı

Utancaqlıq, özünə inamı baltalar və insanlarla əlaqənin iflasa uğramasına səbəb olur. Çox yaradıcı fikirləriniz olsa belə dilə gətirə bilmədiyinizdən iş yoldaşlarınızdan geri qala bilərsiniz.

Özünə inam çox əhəmiyyətlidir.
Utancaqlıq, özünüzə güvəninizin aşağı olduğunu göstərir. Səhv etməkdən qorxduğunuz üçün  irəliyə doğru addım atmırsınız. Niyə? Ətrafınızdakı insanlar səhv etmir mi?  Yenə də səhv etmək, fikir bəyan etməməkdən çox vaxt daha yaxşıdır. Özünüzə güvənin və fikrinizi rahatlıqla söyləyin. Ancaq fikirlərinizi bəyan etməklə önə gedə bilərsiz.


Ardı →