Рейтинг
+73.18

Karyera və yüksəliş

68 üzv, 82 topik

LivePlan

Online biznes planlaşdırma proqramı biznes planı hazırlamağı, tərəfdaşlarla əməkdaşlığı və sizin biznesiniz üçün lazımi maliyyələşdirməni əldə etmənizi asanlaşdırır. Siz görəcəksiniz ki, LivePlan biznes plan proqramını istifadə etmək çox asandır. Bu sizə ekspert məsləhəti verir, professional və tam planlar yaradır. Ən yaxşısı isə, bu sizə üç ümumi biznes planlaşdırma maneələrinin asanlıqla öhdəsindən gəlməkdə kömək edəcək. Və bununla yanaşı, heç bir əlavə məvacib ödəmədən davamlı olaraq yeni funksiyalar əldə edirsiniz. Bu ümumi maneələrə göz ataq və LivePlan biznes plan proqramının sizin biznesinizi inkişaf etdirmək üçün sizə necə kömək edəcəyini nəzərdən keçirək:

1. Biznes planınızın strukturunun yaradılması. Biznes sahibləri kimi siz, yəqin ki, əvvəllər biznes planı yazmamısınız. Amma əgər borc verən və ya sərmayəçi bunu sizdən istəsə, o zaman siz bunu doğru şəkildə etməyi bilməlisiniz. Bu, dəqiq, peşəkar olmalıdır və oxucunun gözlədiyi bütün məlumatlar ora daxil olmalıdır. Plana nələrin aid olduğunu, hansı qaydada və formatda olduğunu bilmək kimi məsuliyyətdən LivePlan sizi azad edir.

2. Maliyyəni təsvir etmək. Nömrələrdən qaçış yoxdur,amma LivePlan onları siz düşündüyünüzdən də yüngül edir. Hər hansı bir elektron tablo düsturlarını bilmək və ya hadisələrin necə getməsindən narahat olmağa ehtiyac yoxdur. Biznes planlanmasında səlahiyyətli şəxs olan Tim Berrynin video məsləhətləri ilə adım-adım nömrələri daxil etmək mümkündür. Bu proqram hesablamaları edir. Balans hesab əldə etdikdən sonra işin bitdiyindən xəbərdar edir. Lazım olan bütün məlumatlar artıq əvvəlcədən daxil etdiyiniz məlumata əlavə edilir. Bu sizin vaxtınıza qənaət edər.
Ardı →

Uğurlu iş

Uğurlu iş 3 elementdən asılıdır:
1. Hal -hazırda olan işlərin ümumi vəziyyətinin anlaşılması
2. Şirkətin lazımi səviyyədə təmsil edilməsi
3. Prosesin bir vəziyyətdən digərinə keçidinin planlaşdırılması

Bir şirkəti açmazdan əvvəl siz aşagıdakıları yazıb və 100% cavablamalısınız :

Şirkət ->təşkil olunmuş forma ->vergilər ->əhatə dairəsi ->buraxılan məhsul,işlərin xarakteri ->rəqabət analizi ->fondlar və onların strukturu (işçilərin) ->satış strategiyası ->marketing->risklər->hədəf->təşkilatın güclü və zəif tərəfləri->lazımlı sərmayələr.

Unutmayın ki, siz işə yeni başlayırsınız, yaxşı olar ki, siz yeni məhsul və ya xidmət yaradasınız, ancaq əgər bu an üçün bunu etmək mümkün deyilsə, onda siz qiymət siyasəti haqqında hərtərəfli düşünməlisiniz.

Siz informasiya ilə doymalısınız, sizə işinizdə kömək edəcək məlumat toplayın. Siz öz yolunuzu seçməli, unikal məhsul və xidmət yaratmaq üçün çalışmalısız.
Ardı →

Uğurlu qadının sirləri

1. Öz yaşınızı gizlətmək lazım deyil. Məşhur mahnıda deyildiyi kimi: “mənim illərim mənim sərvətimdirlər”!

2. Uğurlu hesab edilən qadın özü öz qarşısına məqsədlər qoyur və onlara nail olur. Kiçik şeylərdən də başlamaq olar. Məsələn, özünüzü hər səhər idman hərkətləri etməyə öyrəşdirmək.

3. “Yox” deməyi öyrənin. Bu çox mühim bir bacarıqdır. Rəfiqəniz sizdən onun uşağına baxmasını xahiş etdiyi üçün öz planlarınızdan imtina etməyə dəyməz.

4. Hər bir uğurlu qadının bir xobbisi var. Bu rəqslər, yoqa, üzgüçüülk və s. ola bilər.

5. Qaydaları pozmaqdan daha maraqlı nə ola bilər? Xüsusilə də bu sizin tərtib etdiyiniz qaydalardırsa.

6. Valideynlərinizə kömək etmək özünüzü sevməyiniz qədər vacibdir.

7. Uğurlu qadın istənilən vəziyyətə uyğunlaşmağı bacarmalıdır.

8. İş qadını olmağınıza və boş vaxtınızın olmamasına baxmayaraq özünüzə, öz xarici görkəminizə diqqət yetirin. Beləliklə, siz özünüzü daha yaxşı hiss edəcəksiniz.
Ardı →

İstefa məktubunu necə yazmaq lazımdır?

Uğurun ən böyük sirlərindən biri nə vaxt tərk etməli olduğunu bilməyindir. Düzgün istefa məktubu ilə bunu məmnuniyyətlə edəcəksən və müdürünlə də əlaqələrin yaxşı olaraq qalacaq.

Düzgün şəkildə xəbər edin. Yerinizi doldurmaq üçün müdürünüzə müvafiq zaman vermək sadə nəzakət qaydasıdır. Əgər işiniz mürəkkəbdirsə müdürünüzün dəyişikliyi yerbəyer etmək üçün vaxta ehtiyacı olacaq. Ən azı 2 həftədən öncə xəbərdar edin.

Təşəkkür edin. Nankor biri olaraq xatırlanmaq istəmirsinizsə bunu edin. İş zamanı olan xoş xatirələrinizi yazın. Bu işin sizin karyeranıza necə gözəl təsir etdiyini vurğulayın.

Peşəkar olun. Hörmətli və nəzakətli olun. Məktubunuzda hissi və mübahisəli sözlərdən istifadə etməyin. Peşəkarsınız, buna görə də peşəkar kimi tərk edin.

«Sendviç texnikası»nda istifadə edin. Gediş xəbərinizi yumşaltmaq üçün müsbət şərhlər yazın.

Nümunə:
Hörmətli ***
Son 3 il ərzində *** şirkətində işləmək mənim üçün üstünlük idi. Bu məktub 2 həftə sonra üçün bildirişdir. Mənim son iş günüm 28 fevral 2014-cü il olacaq. Burada işlədiyim müddətdə qazandığım dəyərli təcrübə və praktik dərslər üçün sizə minnətdaram.

Hörmətlə: *** Ad Soyad: ***
Davamı →

Əla komanda yaratmağın 5 qızıl qaydası

Biznes və ya idman dünyasında olmasından asılı olmayaraq,ümumi məqsədlərə istiqamətlənmiş və birlikdə effektiv şəkildə işləməyi bacaran böyük komandaya malik olmaq çox əhəmiyyətlidir.

Komanda yaratmaq vaxt tələb edir.Biznesiniz üçün uğurlu komanda yaratmaq istəyirsinizsə, aşağıdakı 5 qızıl qayda sizə kömək ola bilər.

1. Aydın gözləntilər : Əmin olun ki, gözləntilərinizi aydın ifadə etməyi bacarmısınız və hər kəs öz rolunu, komandanın ümumi məqsədlərini başa düşüb.Komanda öz işini sizin şəxsi biznesinizin məqsəd, dəyər və baxışlarına  necə uyğunlaşdırmalı olduğunu anlayıb mı?

2. Rollar və öhdəliklər : Biznesdə sizin rolunuzun nə olduğu barədə şəffaf olun.Əgər biznesinizin müvəffəqiyyət qazanması üçün vacib olan müəyyən məsələlərə dair bacarığınız  yoxdursa, onda onları daha tez və effektiv həyata keçirmək üçün bu işi bilən və təcrübəsi olan insanlara tapşırın.Bu sizə daha çox vaxt qazandıracaq, biznesdə gəlirinizi artıracaq və həmçinin məqsədlərinizə daha tez çatmağa kömək olacaq.


Ardı →

İşdə 14 çətin insan tipi və onları idarə etmə üsulları

Hər iş yeri bir-birindən fərqlidir.Amma çətin insan tipləri bütün iş yerlərində eynidir. Bunları sizə təqdim edirik:

1. Lokomotivlər: Bu insanlar öz bədbəxtliklərini başqalarından çıxarmağa alışıblar. Adətən, əsəbi olurlar və insanlarla düşməncə davranırlar. Avtoritar mövqeyə malik olan bu insanlar digər insanlarla daim diktator kimi davranırlar. Ən sevdikləri cümlə: ”ya mənim dediyim kimi olacaq, ya da heç olmayacaq.”

Davranış forması: Qəbul etməyin. Müdirinizə bu cür davranış formasının işinizi mənfi dəyişikliyə sövq edəcəyini deyin. Lokomotiflərə qarşı israrçı olun.

2. Mükəmməliyyətçilər: Əgər bir şey mükəmməl deyilsə, bu insanlar əsəbiləşir, neqativ təpkilər göstərirlər. Onların standartları real deyil. Başqalarının təriflədiyi bir iş bu insanlar tərəfindən qəbul edilən belə sayılmır. Onlar tez-tez “daha yaxşı ola bilərdi” cümləsini işlədirlər.
Ardı →

İş otağı

Harda işləmənizdən, hansı işlə məşğul olmanızdan asılı olmayaraq, ofisinizin bəzədilməsi üçün vaxt ayırın. Bir çox insan həftənin 40 saatını iş otağında keçirir, odur ki, daha məhsuldar olacağınız və işinizə müəyyən dərəcədə rəng qatacaq məkanın yaradılması olduqca vacibdir.

İş otağınız kimliyiniz haqda bir çox şey deyir, buna görə də ofisinizin bir qədər sadə, mütəşəkkil, rahat olmasına, ən önəmlisi isə peşəkarlığınızı əks etdirməsinə diqqət yetirin.

1. Nəyi təccəssüm etdiyinizi nəzərə alın. Mühasib,hüquqşünas və ya şirkət rəhbərisinizsə, ofisiniz özündə peşəkarlıq və qayda-qanun əks etdirməlidir. Yox əgər qrafik dizayner, fotoqrafsınızsa, iş otağınız daha rəngarəng və dəbdəbəli ola bilər.

2. İşə düzgün rəngləri seçməklə başlayın. Ağ, bej, sarı-şabalıdı kimi neytral rənglər daha peşəkar məkanlar üçün əla seçimdir.

3. Ofisiniz üçün mebel seçməmişdən əvvəl bir qədər araşdırma aparın. Paslanmayan polad, şam və ya ağcaqayın sinif və ya qəbul otağı üçün uyğun gəldiyi halda, qırmızı ağac peşəkarlığı təcəssüm etdirir.

4. Kiçik konfrans masası, kitab şkafı almağı unutmayın. Kitabları saxlamaq və nümayiş etdirmək üçün əlverlişli yerin olması vacibdir.
Ardı →

Kiçik biznes qurmağın yolları

Məqsədli şəkildə bir işə başlamaq sizin həyatınızı dəyişəcək bir qərara çevrilə bilər. Ancaq düşünməli olduğunuz bəzi məqamlar da var.

Beləliklə, sizi uğurlu işə aparacaq 10 addım:

1. İlham alın.
Bütün işlər kiçik ideyaların böyüməsi nəticəsində həyata keçir. Sizin illərlə arzuladığınız bir işi həyata keçirmək üçün xəyallarınız ola bilər. Mənbəyindən asılı olmayaraq, quracağınız iş biznes ideyası ilə yaranır.

2. Araşdırma aparın.
Böyük ideyalarınızı müəyyənləşdirin və onları reallaşdırmağa çalışın. Siz, həqiqətən də, biznesə qoşulmağa hazırsınızmı? Özünüzü hazır hiss etdiyinizi təsdiqləmək üçün kiçik bir test etməkdən çəkinməyin. Quracağınız işi öncədən araşdırmaq, onun haqqında məlumat toplamaq, növbəti uğurlarınızın təminatına çevriləcəkdir.

3. Plan qurun.
Sizin biznes ideyanızı reallaşdırmaq üçün bir plana ehtiyacınız var. Əgər bir investor və ya maliyyə dəstəyi axtarırsınızsa, yazılı və rəsmi iş planı məcburidir. Ümumilikdə, sizin biznes planınız sizin hədəflərinizi və onların arxasındakı motivasiyanızı, marketinq və maliyyə baxımından məqsədlərinizə çatmağınızın yollarını özündə əks etdirməlidir.
Ardı →

Ofisdə günortadan sonra yaranan yorğunluq və halsızlıqdan nəcə xilas olmalı?

Nahar yeməyi vaxtı gümrah olsanız da günortadan sonra gözlərinizi açamaqda çətinlik çəkirsiniz? Sizin üçün ofisdə enerjinizi bərpa edəcək tövsiyyələr !

Ara verin:

Yemək yedikdən sonra dərhal kompüterin qarışısında oturmayın. Ətrafda bir az hərəkət edin və mümkünsə çölə çıxın. Bir az yaşıllıq görmək sizi rahatlaşdıracaq.

Üzünüzü yuyun:

Oyanmağınıza kömək etməyi və sizi gümrahlaşdırmağı üçün üzünüzü yumağı sınaqdan keçirə bilərsiniz. Və ya nəm bir dəsmal ilə boyun və başınızı isladın.


Ardı →

Biznesi necə qurmaq olar?

Öz şəxsi biznesini qurmaq, əlbəttə ki, hər bir kəsin arzusudur. Ancaq bunu sadəcə arzulamaqla reallaşdırmaq olmaz. Bəs bu çətin işdirmi? -Əlbəttə çətindir. Və təbii ki, hər kəs özünə bu sualı verir-Mən bunu edə bilərəmmi? -Əlbəttə edə bilərsiniz! Təcrübədən keçmiş və doğru yollardan istifadə etməklə siz də öz biznesinizi qura bilərsiniz. Hələ də gec deyil, elə indidən başlayın. Aşağıda göstərilən yollar sizə öz biznesinizi qurmaqda əminliklə deyə bilərik ki, köməklik edəcək:

— İlk növbədə ideyanız olsun. Bu ideya hazırlamaq istədiyiniz hər hansı bir məhsul və ya insanların ehtiyacı olduğunu düşündüyünüz xidmət ola bilər. Yaxud, bu elə bir şey ola bilər ki, insanlar hələ də ona ehtiyacları olduğundan xəbərsizdirlər, çünki belə bir şey hələ kəşf edilməyib.


Ardı →