Eurovision nəticəsi: Azərbaycan 1-ci!

Azərbaycan Euroviosion müsabiqəsinin qalibi oldu! Təbriklər!

56-cı müsabiqənin qalibi olduğumuza görə qürur duyuruq!

Müsabiqənin hedişi online olaraq xüsusi səhifədə yenilənirdi. Səs verənlər sağ olsun!

Almaniyanın Düsseldorf şəhərində keçirilən “Eurovision-2011” Beynəlxalq Mahnı Müsabiqəsinin final şousu ölkəmizin qələbəsi ilə başa çatıb. Lent.az-ın məlumatına görə, Azərbaycan 221 xalla 1-ci yeri qazanıb. 2-ci yerdə İsveç, 3-cü yürdə İtaliya iştirakçıları qərarlaşıb.

Ölkəmizə Rusiya(12), Hollandiya(6), Kipr(8) , Ukrayna(10), Finlandiya(5),İslandiy a(8) ,Slovakiya(7), Avstriya(8) , Polşa(8) , İsveç(3), San-Marino(10), Türkiyə(12), Yunanıstan(5), Gürcüstan(8) , Fransa(6), Xorvatiya(10), Belarus(6), Rumıniya(10), Albaniya(8) , Malta(12), Portuqaliya(8) , Litva(8) , Bosniya Hersoqovina( 8) , Estoniya(8), Moldova(10), Belçika(3), Latviya( 2) verdikləri xallarla birincilik qazandırıb

6 şərh

ORIGINAL
Təbriklərrrr AZƏRBAYCAN!!!
Lakers
HAMINIZI TƏBRİK ELİYİRƏM!BİZƏ SƏS VERƏN ÖLKƏLƏRƏ DƏRİN TƏŞƏKKÜRLƏRİM VAR!!VAUUUUUUUUUUUUUUU.........NƏHAYƏTKİ....eURoVisİoN 2012 İN BaKu....AZƏRBAYCAN QÜRUR YERİMİZ ,FƏXR YERİMİZ!MƏN SƏNİ SEVİRƏM AZƏRBAYCAN!  Ollee e e e e  e e e!
Nicat_Amazing
Azərbaycanın qalib olduğunu eşidəndə çox sevindim.Fəxr edirik Eldar və Nigarla,Fəxr edirik Azərbaycanla!!!
Nicat_Amazing
Azərbaycanın qalib olduğunu eşidəndə çox sevindim.Fəxr edirik Eldar və Nigarla,Fəxr edirik Azərbaycanla!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bütün türk dünyasını təbrik edirəm!!!
Zahid_GDMLI
Bütün səs verən ölkələr sağ olsun, bu qalibiyyət Azərbaycanın dünyada daha yaxşı tanınmasında çox böyük rol oynayacaq.
BaKiNeC
Təbrik etməyinə edəkdə sözüm yox.Arada yadımıza düşəndə hərdən Ramil Səfərovu da unutmayaq.Onun timsalinda Mübariz İbrahimovu, Fərid Əhmədov və digərlərini.Mənim nə dimək istədiyimi başa düşən düşdü artıq.