Saytda pul hədiyyəsi-8 avqust

Sərin yay günündə hamını xoş gördük. Hər ay olduğu kimi internetdə pul qazanmaq imkanı davam edir. Keçən ay ərzində ən maraqlı,ən çox + yığmış topik müəllifinə 50 AZN mükafat verilir. Bu ay ərzində aşağıdakı kimi maraqlı və populyar məqalələr vardı:

Lakin 33 dəfə + yığmıış Məsləhət edirəm ki... yazısı düz 33 dəfə + yığdı və onun müəllifi cahandar qalib olur.

Bu ay bir çox yeniliklər oldu. Çoxsaylı xahişlərə əsasən sosial paylaşım alətləri əlavə edildi. Bütün Facebook və Tvitter istifadəçilərindən bəyəndikləri topikləri tez-tez like edə və tvitləyə bilər. Nə qədər mümkünsə o qədər çox like etməyi bəyənirəm:)

Müsabiqə davam edir.Maraqlı, gəncliyimizə və təhsilə faydalı yazıları gözləyirik.

6 şərh

Someone
Qalibi tebrik edirem, elbetde bu sadece heveslendirici rola malikdir, her kesi daha da feal olmaqa chaqiriram.
cahandar
Sayt rəhbərliyinə,əziyyəti keçən hər kəsə,OXUCULARIMA,bəyənib səslərini əsirgəməyən hər kəsə dərin minnətdarlığımı bildirirəm.Allah hər birinizdən razı olsun.Bloqqerləri aktiv olmağa çağırıram.Kəmiyyət deyil keyfiyyət baxımından yanaşmaqla daha irəli getmək,maariflənmək,inkişaf etmək daha gözəldir.Bir daha təşəkkür!!!
Cavid
Cahandar təbrik edirəm, uğurlarının davamını arzulayıram.
cahandar
Cavid,təşəkkür edirəm.Cümləmizin inşallah.
Cavid
Yeni qalibin kim olacağı düşünürəm ki çox maraqlıdır, hələ 5 gün var amma bu o qədər də çox vaxt deyil. Hərkəsə uğurlar.
ayxansevda
düşünürəm ki, namizədlər cavid və ya zeynəb olacaq. amma səhv edə də bilərəm keçən ay deyirdim ki, ya özüm ya zeyneb olar qalib, ağlıma gəlməyən cahandar qalib oldu yenə də kim olar olsun təbrik edirəm iyul və həmçinin gələcək avqust qalibini də.