Necati Şaşmaz

  • Kino

Məhəmməd Necati Şaşmaz 15 dekabr 1971-ci ildə Elazığda (Türkiyə) anadan olub.Türk kino və Serial aktiyorudur.Qurdlar Vadisi,Qurdlar Vadisi Pusu,Qurdlar Vadisi İraq,Qurdlar Vadisi Terrordakı Polad Alemdar rolu ilə tanınır.Əbdülqədir Şaşmazın oğludur.ABŞ-da 6 il qalan Şaşmaz 2001-ci ildə Amerikadan gəldi Və Bəzi əbəblərdən geri qayıtmadı.
Həyatına Türkiyədə davam etmək qərarına gələn Necati Şaşmaz Ankarada özünə Sığorta agentliyi açdı.Çox keçmədən sığorta agentliyində Osman Sınavla bir iş görüşməsinə başladı.Özünə bir istehsalın ssenari qrupunda iştirak etməsi təklifi gələcəyini gözləməsi ilə görüşməyə getdi.Osman Sınavın «Bir dizi düşünürük, səni də baş rolda düşünürəm» sözlərinə, düşünmək istədiyini söyləyən Şaşmaz, bir ay sonra təklifi qəbul etdi.Həyatını tamamilə dəyişdirdiyini söylədiyi Kurtlar Vadisi proyektinə belə başlayan Nəcati Şaşmaz, şəxsi həyatının qalmadığını,Məni yalnız Ankarada adımla çağırırlar, sığorta agentliyində hər kəs «Polat» deyir. «Sözləri ilə dilə getirdi.Yurtdışında yaşadığı dövrdə, əvəzli əsgərlikdən faydalanaraq, əsgərliyini 28 gün etdi.

SerialLarı
Qurdlar Vadisi (2003-2005)
Qurdlar Vadisi İraq (2007-qadağan olundu)
Qurdlar Vaisi Terror (2007-2015)
Çörək teknesi (serial) (2004)
Qurd Qanunu (serial) (2010)
Filmləri
Qurdlar Vadisi İraq (2006)
Qurdlar Vadisi Fələstin (2010)

        Mənbə Haberlər.com
P.S Bu yazı Tərcümə edildiyi üçün Hər Hansı Səhvlər ola bilər.Səhvləri Şərhlərdə qeyd edin.

İlk Müstəqil Tərcüməm  
 

5 şərh

MuSHviG
Bu istiqamətdə irəlilə, birdə çalış məqalənin həcmini artıq. Məqalənin saytda görünüşünə də fikir ver. Üç şəkli bir arada vermə. Çalış məqa daha oxunaqli olsun. Bizim dildə şəkilçilər sözə — və ya ' ilə əlavə edilmir. Bunları da nəzərə alsan və nəşir etməzdən əvvəl metni redaktə etsən her şey əla olacaq. Uğurlar…
kurdamir
Anlayıram.Şəkili qoyan zaman problem yarandi Ona görə belə etməyə məcbur oldum.Məqalələrimin həcmini də artirmağa çalışacağam...Hələki Təcrübəm azdı desəm Lap yerinə düşər.Çox sağolun
Gülnar
Bir multfilm super qehremani bir kayzende yox idi, bura da geldi çixdi.
Gülnar
Bu multfilm qehremani*