Məşhur rəssamlar haqqında ən yaxşı filmlər

  • Kino
Frida/Frida
Parlaq, onun üsyankar təbiəti, enerjisi barədə gözəl film. Frida Meksikanın o zaman ən məşhur rəssamı Dieqo Rivyeraya ərə gedəndə 20 yaşı var idi. Film Fridanı təkcə dahi rəssam kimi yox, həm də hər şeydən öncə sevgi və ailənin dəyər verən qadın kimi təqdim edir. Filmin musiqisi isə ayrıca diqqətə layiqdir, film "Ən orijinal soundtrek" nominasiyasında «Oskar» mükafatına layiq görülüb.


Modigliani/Modilyani
Rejissor Maykl Devis təkcə bioqrafik film deyil, daha bioqrafiya elementləri ilə məşhur rəssam Modilyani barədə dram yaradıb. Modilyani və Pikasso aradında sərt rəqabət, onların təkəbbürü, ehtirasları barədə hekayə. Ancaq Amedeonun həyatında yeni başlayan rəssam qadın Jan peyda olur, məhz onun səmimi sevgisi bu mübarizədə onun işıq şüasına çevrilir.


Girl with a Pearl Earring/Mirvari sırğalı qız
 1665-ci il, Hollandiyanın Delft şəhəri. Rəssam Yohannes Vermeyerin evinə 16 yaşlı qız Qriyet xidmətçi işləmək üçün gəlir. Tezlikə o, üzərində rəssamın diqqətini hiss edir, çünki öz gənc yaşına baxmayaraq, Qriyet əsrlərlə yaşayacaq rəsmlərin yaranma mexanizmi, prosesin özünü çox gözəl hiss edir. Bir dəfə Vermeyer Qriyetə yeni əsəri üçün poza verməyi təklif edir, beləliklə də məşhur şedevr yaranır.


Lust for Life/Həyat eşqi
Minellinin filmi anlaşılmaz və yaşadığı zaman qəbul edilməyən Vinsent Van Qoqun faciəvi taleyi barədədir. Aktyor öz zamanının ən təzadlı və mürəkkəb personajlarından birini oynayır. Bəzi anlarda o, əsl dəliyə bənzəyir, ancaq bir müddət sonra bir insanla danışa və ətrafdakılar və özü üçün təhlükəli olduğunu anlaya bilərdi.


Factory Girl/Mən Endi Uorholun ağlını başından aldım
 Endi Uorhol — pomidor supunun bankasını kult əşyaya çevirən rəssam və rejissor, 60-cı illərin bohema çevrələrinin kralı və Nyu-Yorkda yerləşən məşhur «Fabrika» klubunun təsisçisidir. «Fabrika» Uorhol üçün bir növ oyundur: kim dözə biləcək, kimsə isə sınacaq. Burada Uorhol öz muzsı İdi Secviklə tanış olur.


Little Ashes/Keçmişin sədaları
Federiko Qarsiya Lorko və Salvador Dali arasında münasibətlərin hekayəsi. Orijinalda filmin adı «Xırda qalıqlar»dır. Salvador Dalinin 1927-28-ci illərdə yaratdığı sürrealist işlərdən biri belə adlanır. Dali bütün həyatı boyu kimi bildirib ki, onunla dostluq həyatının ən vacib hadisələrindən biridir.


El Greco/El Qreko
O özündən sonra davamçılar qoymadı, öz məktəbini yaratmadı və öz zamanının rəssamlıq istiqamətlərindən heç birini seçmədi. Onun incəsənəti öz zamanını çox qabaqladı. Krit adasından olan Dominikos Teotokopulos Qrek ləqəbini qazanıb. Məhz bu ad altında o, incəsənət tarixinə daxil oldu. Onun həyatı haqqında çox az şey məlumdur, heç bir avtoportreti qalmayıb, yaşadığı Markiza de Vilyena sarayı isə çoxdan dağıdılıb. Toledolu rəssamın incəsənəti də 20-ci əsrin əvvəlinə qədər unudulmuş olub. Ancaq zaman əsas şeyləri qoruyub — onun rəsmlərini.


My Left Foot/Mənim sol ayağım
Filmin əsası irlandiyalı yazıçı və rəssam Kristi Braunun təcrübəsi üzərindədir. O, bütün ömrü boyu sağalmaz xəstəlikdən — serebral iflicdən əziyyət çəkib. Braun ətrafdakılar üçün anasına və ailəsinə sevgi, onun şəxsi cəsarəti onu sol ayağının barmaqları ilə rəsm çəkməyə kömək etməsinə qədər sadəcə şikəst adam idi. Bu film iki Oskar mükafatı qazanıb.
 

0 şərh