Рейтинг
+71.26

Kino

54 üzv, 248 topik

Kino aləmindən maraqlı faktlar

  • Kino

Kino öz qaydaları ilə inkişaf edən böyük biznesdir. Yaradıcı əməyin və texniki imkanların birgə məhsulu olan kino istehsalı prossesi maraqlı hadisələrlə də yadda qalır.

Bir çox məşhur şirkətlər məhsullarını film vasitəsilə reklam edir. Reklamçıların dilində bu “Product plasement” (gizli reklam) adlanır. Amerika filmlərində ən çox istifadə olunan brendlərin reytinq cədvəli də var. Həmçinin hər il təqdim olunan “Brandcameo Product Placement Awards” mükafatı da təqdim olunur. Beləliklə, ən çox reklam olunan brendlər siyahısında birinci yeri “Apple” tutur. Brend 2010-cu ildə ABŞ-da hər 33 filmdən 10-da görünüb. İkinci yerdə – “Nike”, “Chevrolet” və “Ford”, üçüncü yerdə “Sony”, “Dell”, “Land Rover” və “Glock” şirkətləri dayanır.


Ardı →

TOP 10 psixoloji film

  • Kino
Fərqli insanların fərqli düşüncə tərzi və fərqli maraqları var. Bu fərqi, biz eyni zamanda insanın üzərində seçimini saxladığı filmlərdən də müşahidə edib, görə bilərik. Psixoloji filmlər çox vaxt qarışıq və mürəkkəb sujet xəttinə sahibdirlər. Amma, eyni zamanda, məhz bu filmlər sizləri düşünməyə və həyatınızda baş verən hər bir hadisədən dərs almanıza səbəb olur.

Sizlərə son illər ərzində ən çox baxılan və sevilən psixoloji filmlərinin TOP 10 sıralamasını və o filmlərin əsas şüarlarını təqdim etmək istərdim. Beləliklə, həmin filmlər bunlardır:
Ardı →

Tom Kruz

  • Kino
Tom Kruz — Tom Kruz – ambidekstrdi.

— Avtoyürüş fanatıdır.

— Televiziylardan birinə verdiyi müsahibədə psixologiyanın öyrənilməsini nasizm adlandırıb.

— Disleksiyadan əziyyət çəkib.

— Uşaq ikən düzgün yetişməyən diş problemlərindən əziyyət çəkib.

— “Mission: İmpossible” filminin ilk hissəsinə görə 70, ikinci və üçüncü hissələrinə görə 75 milyon qonorar alaraq, Hollivudun ən yüksək ödənişli aktyorlarından biri olaraq qalmaqdadır.

Oskar bəxtsizlərindən biridir.

— Aktyor 3 qat Qızıl Qlobus laureatı olsa da, bircə dəfə də Oskar laureatı ola bilməyib.
Ardı →

Qorxu qandaldır, ümid isə azadlıq

  • Kino
   Amerikan rejissoru Frenk Darabont yazıçı Stiven Kinqin povesti əsasında çəkdiyi “Şouşenkdən qaçış” filmi insan ağlı, qətiyyəti və ümidinin sərhədsiz olması haqqında çəkilmiş ən yaxşı filmlərdən biridir desəm yəqin ki, yanılmaram. 1994-cü ildə ekranlaşdırılmış bu film Kinopoisk saytının 2012-ci ildə keçirdiyi sorğusuna əsasən 250 film arasında birinci yeri tutmuşdur. Frenk Darabont öz yaradıcılığında iki böyük şedevr yaratmışdır və onlardan birincisi yaradıcı və aktyor heyətinə böyük şöhrət gətirmiş “Şouşenkdən qaçış” filmidir.
Davamı →

Ölü Yazarlar Dərnəyi

  • Kino
Film: Ölü Yazarlar Dərnəyi Olu yazarlar dərnəyi
Rejissor: Peter Weir

                     Hələ vaxt varkən tumurcuqları topla
                     Zaman hələ də uçub gedir
                     Və bu gün hələ də gülümsəyən bu çiçək
                                                      Sabah ölə bilər*

Eyni adlı əsərdən çəkilmiş və rejissoru Peter Weirolan “Ölü Şairlər Dərnəyi” filmini izlədim. Filmi izləməyən gənc yəqin ki, qalmayıb. Filmdə, Velton oğlan akademiyasına yeni gələn və ədəbiyyat müəllimi olan Con Kiting (Robin Uilyams) yenilikçi, digər müəllimlərdən fərqli adamdır.
Film irəlilədikcə Cənab Kittingin xeyri simvolizə etdiyini düşünməyə başlamışdım. Tələbələri ilə elə ilk günlərdən münasibəti çox yaxşı olan, onlara aysberqin həmişə digər üzünün də olabiləcəyini diqqətə almağı və anın dəyərini – capre diemi — öyrədən müəllim, tələbələri tərəfindən sevilir.

7 tələbə müəllimin köhnə albomunu tapır. Hər şey də elə buradan başlayır. Albomda “Ölü Şairlər Dərnəyi” adını görən tələbələr müəllimdən bu barədə soruşur. Cənab Kiting, dostları ilə əvvəl yaratdığı və indi olmayan dərnəkdən tələbələrinə danışır vətələbələr “Ölü Şairlər Dərnəyi”ni yenidən qurmağa qərar verirlər. Hər axşam akademiyanın yaxınlığında yerləşən mağaraya gedir, orada şeir gecəsi keçirirlər. Bir-birlərinin yazdıqları şeirlərlə birlikdə müəllimlərindən öyrəndikləri şairlərin də şeirlərini oxuyurlar.
Ardı →

20th Century Fox

  • Kino
20th Century Fox“20-ci Əsr Foks Kinostudiyası” Hollivudun 6 ən böyük studiyasından biridir. Los-Ancelesdə, Beverli Hillsin qərbində yerləşən studiya “News Corporation” şirkətinə məxsusdur.

“20th Century Fox” 1935-ci ildə iki şirkətin birləşməsi nəticəsində yaranmışdı. Bunlardan birincisi 1915-ci ildə əsası qoyulmuş “Fox Film Corporation”, ikincisi isə 1933-cü ildə yaradılmış “Twentieth Century Pictures” şirkətləri idi.

Studiyanın ən uğurlu filmləri sırasında “Star Wars” (“Ulduz Müharibələri”), “Ice Age” (“Buz Dövrü”),” X-Men” (“X – Adamlar”), “Die Hard” (“Məğlubedilməz”), “Alien” (“Yad”), “Planet of the Apes” (“Meymunlar Planeti”), “Home Alone” (“Evdə Tək”) film seriyaları, “The Simpsons” (“Simpsonlar”), “Family Guy” (“Qriffinlər”) və “American Dad!” (“Amerikalı Ata!”) animasiya serialları və s. var.

Studiyanın ilk məşhur ulduzu Şirli Templ olmuşdu. Digər məşhurlar arasında Betti Qreybl, Cin Tirni, Merilin Monro, Ceyni Mensfild və b. da var idi. Studiya ilk dəfə “Ən Yaxşı Aktrisa” nominasiyasında Oskara namizəd olan və ilk afro-amerikalı film ulduzu sayılan Doroti Dendric ilə müqavilə bağlamış ilk Hollivid studiyası idi.
Ardı →

Warner Bros.

  • Kino
Hollivudun 6 böyük studiyasından biri. 1918-ci ildə əsası qoyulan studiya “Paramount” və “Universal”-dan sonra ən qədim studiyadır.

Studiyanın adı dörd qardaş – Harri, Albert, Sem və Cek Uornerin adı ilə bağlıdır. Onlar 1903-cü ildə ilk teatrlarını açdılar. Birinci dünya müharibəsi illərindən etibarən film istehsal etməyə başlayan qardaşlar 1918-ci ildə studiyanı yaratdılar. 1923-cü ildən isə şirkət “Warner Bros. Pictures, Inc” adlanmağa başladı. Studiyanın ilk ulduzu “Rin Tin Tin” adlı it idi. Alman rejissor Ernst Lubitşin 1924-ci ildə çəkilmiş “The Marriage Circle” (Evlilik Dairəsi) filmi studiyaya böyük uğur qazandırdı.

1927-ci ildə studiya kino tarixində yeniliyə imza atdı. Al Colsonun iştirakı ilə ilk səsli film “The Jazz Singer” (Cazz Müğənnisi) ekranlara çıxdı.
Ardı →

Görüntüsü gözəl olan ən yaxşı 30 film

  • Kino
1. Tarkovski- «Stalker»
Disident rejissorun dünya kinosuna bəxş etdiyi sənət əsəri. Film ustalıqla və incəliklə lentə alınıb. Tarkovski öz ampulasında tamaşaçıları simvollarla çaş-baş salır. Film yüksək səviyyədə yaradılıb. 

Ardı →