Рейтинг
+71.26

Kino

54 üzv, 248 topik

2024-cü ildə səbrsizliklə gözlənilən xarici filmlər | 2024 filmləri

  • Kino

2024-cü il filmsevərlər üçün xüsusi bir il olacaq. Çünki, uzun illər səbrsizliklə gözlənilən bir çox populyar filmin davam seriyasının çəkilişi və buraxılışı məhz bu il gerçəkləşəcək. Hansı janra üstünlük verməyinizdən asılı olmayaraq, biz sizin üçün yeni ildə sevəcəyinizə əmin olduğumuz və nümayiş olunduqları zaman böyük rezonans yaradacaq 2024-cü ilin xüsusi filmlərini bir araya gətirdik.

Mündəricat:

  1. Qladiator 2 
  2. Üzüklərin Hökmdarı: Rohirrimin Döyüşü 
  3. Deadpool 3
  4. Joker: Folie à Deux 
  5. Dune: Desert Planet Part 2 
  6. Alien (Yadplanetli): Romulus 
  7. Ghostbusters: Dondurulmuş İmperiya 
  8. Furiosa: Dəli Maks Saga 
  9. Beetlejuice 2 
  10. Nosferatu 

2024-cü ildə səbrsizliklə gözlənilən xarici filmlər | 2024 filmləri

Davamı →

"Ögey ana" filminin bilinməyən tərəfləri

  • Kino

Bu gün Azərbaycanda film istehsalı davam etsə də, XX əsrin ortalarında daha az imkanla, daha böyük entuziazm, gözəl aktyor oyunları sayəsində köhnə filmlərimizi heç nə əvəz eləmir.

Bu gün sizə bu filmlərdən birinin kadrarxası barədə bəzi maraqlı məlumatları çatdıracağıq. Öncə 1958-ci ildə ekranlara çıxmış, o illərdə 21 milyon tamaşaçı tərəfindən izlənmiş “Ögey ana” filmi haqqında danışacağıq. Bu filmi yəqin ki, orta nəslin nümayəndələrindən görməyən yoxdur.

Rejissor Həbib İsmayılovun ekranlaşdırdığı film İsmayıllı rayonunun Qalacıq kəndində çəkilmişdi. Dilarənin fırtınalı gecədə üzərindən keçdiyi asma körpü indi İsmayıllıda böyük populyarlıq qazanmış turizm zonasıdır. El arasında hər kəsin “İsmayılın körpüsü” dediyi bu körpüyə turistlər maraqla axın edirlər.

Filmin çəkilişləri zamanı əsas uşaq oyunçulardan əlavə kütləvi səhnələrə Qalacıq kəndinin uşaqları da çəkilib. İsmayılın itburnu yığmaq üçün partladılan qayanın üstünə çıxması səhnəsini yəqin unutmamısınız. Həmin illərdə İsmayıllıda yol çəkilişi üçün həqiqətən qayalar partladlırdı və filmdə istifadə edilən partlama səhnəsi realdır. Qayadan qopan daşlar, qaya parçaları isə kartondan hazırlanmışdı və bu rekvizitlərdən “Qızmar günəş altında “ filminin çəkilişləri zamanı da istifadə olunmuşdu.


Davamı →

Roberto Beniynin filmləri

  • Kino
İtaliaynın məşhur komediya aktyorlarından olan Roberto Beniyni 1952-ci il 7 oktyabrda kəndli ailəsində dünyaya gəlib. Açıqürəkli, şən xarakterli gənc Robertonun yeni təcrübələrə nail olmaq, dünyanı gəzmək, səyahət etmək kimi əsrarəngiz arzuları var idi. Lakin ona zövq verən işin insanları güldürmək olduğunu çox gözəl bilirdi. Televiziyadakı «comedy show»-lar, çıxış etdiyi bir sıra tamaşalar onun məşhurlaşmağına bir komik aktyor özünü sübut etməyinə səbəb oldu.1977-ci ildən etibarən

Davamı →

Həyatdan bir kadr - Real hadisələr əsasında çəkilmiş 10 film

  • Kino
Real hadisələr əsasında çəkilmiş filmlər sizə filmdən zövq almaqla yanaşı həyata baxışınızı da dəyişəcək. Tərtib etdiyimiz bu siyahı xüsusilə dram və dedektiv janrını sevənlər üçün əvəzolunmaz tapıntı olacaq. 
Sizi dərin hisslərə və düşüncələrə qərq edəcək filmləri təqdim edirik.

Popcorn-ları hazırlamağa başlayın :)

1. The Pursuit of Happyness 



Real hadisədən ilhamlanıb çəkilən bu film, bəlkə də sizin həyata baxışınızı dəyişəcək.
Kris Qardner adlı şəxs ailəsini qoruyub saxlamağa çalışan amma bunda uğursuz olan yalnız atadır.

Davamı →

Əqrəb mövsümü

  • Kino
Kriminal motiv rejissor Emil Quliyevin «Pərdə» («Pərdə», "İkinci Pərdə" və «Sonuncu Pərdə») trilogiyasının da əsas xətlərindən biri idi. Ümumiyyətlə, Emil Quliyevin filmlərində bir qayda olaraq, cinayət hadisələri ailə, qonşu-qohum çevrəsinin münasibətləri çərçivəsində baş verir. Və rejissorun kino dünyasında kriminal motiv problemin miqyasını, dərinliyini göstərməkdən ötrü sadəcə vasitə rolunu oynayır. Ona görə «Pərdə» trilogiyasını janr etibarilə, sosial, ailə dramı adlandırmaq daha doğru olardı, nəinki detektiv, kriminal filmi. İctimai Televiziyanın efirində yayımlanan və tamaşaçı rəğbəti qazanan "Əqrəb mövsümü" serialında da cinayət hadisələri bir ailənin mürəkkəb vəziyyəti fonunda baş verir. Ümumiyyətlə, Emil Quliyevin yaradıcılığında ailə obrazı xüsusi yer tutur, qırmızı xətt kimi gözə dəyir və rejissora görə, cəmiyyətin problemləri əslində, elə ailə institutundakı gözardı etdiyimiz qüsurlarla birbaşa əlaqəlidir.

Davamı →

Ən çox şişirdilən filmlər

  • Kino
Unudulmaz səhnələri, mükafatları və yüksək gəlirləri ilə bütün zamanların ən yaxşıları arasında yer alan filmləri müzakirə edən sosial media platforması Reddit, 16 mindən çox şərhə əsasən, bütün zamanlarda ən çox şişirdilən 10 filmi müəyyən edib.

Davamı →

“Buratinonun macəraları” filmi haqqında

  • Kino

Saf baxışlı, günəş təbəssümlü, uzunburun oğlan. Ona baxanda adamın ürəyindən keçirdi ki, məktəbə getməyəsən, yollanasan dünyanın o başına macəra arxasınca. Bu yolda yaxşı dostlar tapasan, dünyanın sirlərindən agah olasan və arzularına çatasan. Bəh-bəh… Ona görə də “Buratinonun macəraları” filmi bütün uşaqların sevə-sevə baxdığı  filmlərdən idi.
“Buratinonun macəraları” filmi ekranlara 1976-cı ildə çıxıb. Həmin il SSRİ-nin ən baxımlı kinosu oldu. Bu filmlə neçə-neçə nəsillər böyüdü.

Davamı →

"İnsanın taleyi" filmi haqqında

  • Kino
“Gecənin qaranlığında yuxuya gedə bilmirsən, qaranlıqlara baxırsan və düşünürsən ki, nəyə görə həyat məni belə zəlil etdi, nəyə görə bu cür cəzalandırdı?” – söhbət açacağım filmin qəhrəmanının hayqırtısıdır bu cümlə, müharibə insanının fəryadı...
Müharibə insan faciəsidir. Dünya bünövrə olandan müharibələr qaçılmazdır. Ancaq bununla belə, insanın ən böyük problemi müharibə deyil, özüdür; müharibələri törədən də insandır, onun bəlasını yaşayan da...

Davamı →

Xalq artisti Tofiq Kazımovun sirli həyatı

  • Kino
Əhməd Tofiq Kazımov 14 yanvar 1923-cü il Bakıda şair Səmədmənsur Kazımovun və Yaxşı xanımın ailəsində doğulub. Dörd yaşı olanda atası dünyasını dəyişir. Atasından sonra heç kimi onu Əhməd Tofiq adı ilə çağırmır, eləcə Tofiq deyirlər. Anası Yaxşı xanım ərinin əvvəlki həyat yoldaşından olan iki uşağını və öz uşaqlarını tək böyüdür.

Davamı →

Kinomexannik Yunus Muradov haqqında

  • Kino
Muradov Yunus Ələkbər oğlu 19 iyun 1913-cü ildə Bakının Əmircan kəndində neft ustası Ələkbər Xanmurad oğlunun ailəsində dünyaya gəlib. Orta təhsilini Əmircan kəndindəki 84 saylı orta məktəbdə alır. O, hələ uşaqlıqdan foto, radiotexnika, saat təmirinə maraq göstərir. Bakının bir neçə kəndində foto dərnəklərə rəhbərlik edir. Hamı tərəfindən kinomexanik Yunus kimi tanınır. İlk dəfə səsli kinonu Əmircan klubunda göstərən Yunus Muradov olub.

Davamı →