Рейтинг
+71.26

Kino

54 üzv, 248 topik

Nabat kimi olmayan - Nabat

  • Kino
“Nabat” son illərdə Azərbaycanda ən çox təbliğ edilən yerli filmlərdən biri, bəlkə də birincisidir. Rejissor Elçin Musaoğlunun 2014-cü ildə çəkdiyi Qarabağ müharibəsindən bəhs edən filmə iranlı kinematoqraflar da töhvə veriblər. Operator Əbdülrəhim Bəşəratvə baş roldakı Nabat obrazının ifaçısı Fatimə Motamed Arya adlı aktrisa İrandan dəvət ediliblər. Filmin adı da elə bu obrazdan götürülüb.
Bu yaxınlarda Nizami Kino Mərkəzində ödənişsiz nümayiş etdirilən müasir Azərbaycan filmləri arasında “Nabat”ın da adı vardı. Bir neçə nəfər tanışla çoxdan baxmaq istədiyimiz filmi izləmək üçün həvəslə kinoteatra getdik.

Davamı →

Azərbaycanın kino sənətinə yeni nəfəs gətirən rejissor

  • Kino
Bu gün Azərbaycan rejissorluq məktəbinin istedadlı nümayəndələri sırasında özünəməxsus yer tutan və bu sahənin inkişafında mühüm rol oynayan Xalq artisti Rasim Ocaqovun doğum günüdür. Rejissorluğu ilə kino sənətimizə yeni nəfəs, rəng və çalar gətirən Rasim Ocaqov gərgin axtarışları və istedadı sayəsində milli kino tariximizin müxtəlif dövrlərini əhatə edən bənzərsiz sənət nümunələri yaradıb. İstər sovet dövründə, istərsə də Azərbaycanın müstəqilliyinin bərpasından sonra çəkdiyi filmlər Rasim Ocaqovun mənalı ömür yoluna işıq saçır.

Davamı →

Çoxlu Faust

  • Kino
Alman şairi və ictimai xadimi İohann Hötenin 60 ilə yazdığı, təkrar gənc olmaq üçün ruhunu İblisə satmış qoca alimdən bəhs eləyən “Doktor Faust” əsəri sadəcə dahiyanə yazılmış, XVIII əsrin sonları-XIX əsrin əvvəllərində alman ədəbiyyatında mövcud olan əksər mərhələləri birləşdirən faciə deyil. O, həm də yazıldığı dövrdən bu günə qədər aktuallığını itirməyən, elə buna görə də başqa yazıçıların, rəssamların, bəstəkarların və təbii ki, kinorejissorların dəfələrdə müraciət elədiyi bir əsərdi.
Kinematoqrafiyada “Doktor Faust”a başqa ədəbi nümunələrə nisbətən daha az, cəmi 7-8 dəfə müraciət olunsa də, onların hər biri fərqli interpretasiyası ilə tarixdə iz qoyub.

Davamı →

Kino aləminin bilinməyən tərəfləri

  • Kino
Kino aləmi bəlkə də dünyanın ən maraqlı və eyni zamanda ən sirli sahəsidir. İnsanların görə biləcəyi yalnız ekranlarda yayımlanan bir filmin bitmiş versiyası ola bilər, lakin bu sahədə baş verən bütün pərdəarxası məqamlar izləyicilər  üçün hər  zaman  sirr olaraq qalacaq. Bu yazıda kino aləmi ilə  bağlı topladığımız maraqlı məlumatları  təqdim edirik.
Heç bilirdinizmi ki, kinematoqrafiyanın yaradıcıları olan Lumyer qardaşları əslində bu sahənin uğurlu gələcəyinə inanmırdılar. Qardaşların düşüncələrinə görə,  kino sadəcə həyat haqqında çəkilən qısa səhnələrdən ibarət olan bir janr çərçivəsində qalacaq və tezliklə insanların bu sahəyə olan marağı yox olacaqdı. Başladıqları işə bir əyləncə kimi baxan Lumyer qardaşları illər ötdükcə səhv düşündüklərini qəbul edirlər.

Davamı →

Qadagan Olunmus Filmler

  • Kino
İzləyərkən psixologiyanızı pozacaq qadagan olunmus filmler. 
Qorxulu səhnələri və ya tamaşaçıya psixoloji təsirləri səbəbindən bir çox filmin tamaşaçı qarşısına çıxmasının qarşısı alındı. Bəzi ölkələr də normal sayılan bu filmlər bəzilərində qadağan edildi. Siyahıda elə filmlər var ki, bu filmlərdəki şiddət səhnələri insanlara tətbiq olundu və əksəriyyəti həqiqətən öldü. Bu reaksiyalara baxmayaraq, filmlər insanlar tərəfindən maraqla izlənilməyə davam edildi və bir çox festivallarda mükafat qazandı. 

Davamı →

Kədərli Sevilin uğurlu sədası

  • Kino
Azərbaycanın görkəmli dramaturqu Cəfər Cabbarlının məşhur “Sevil” dramı qadın azadlığına həsr olunan əbədi abidədir. İnsanların zəkasında parlaq nur yaradan, düşüncələri aydınladan bu abidənin örnəkləri uzun illərdir məna dəyərini itirmir, müasirliyini (ideya baxımından) qoruyub saxlayır.
Geniş oxucu kütləsinin sevgisini qazanan tarixi-inqilabi mövzulu əsər 1929-cu ildə dramaturq Cəfər Cabbarlı və ssenarist Qriqori Braginskinin birgə yazdıqları ssenari əsasında ekranlaşdırıldı. Filmdə cəhaləti, köhnəlmiş qayda-qanunları tənqid edən fikirlə yanaşı, inqilabi proseslər də əks olundu. Yeni həyat quruculuğunu təbliğ edən film aktual mövzulu ekran əsəri olaraq az müddət ərzində geniş tamaşaçı auditoriyası tərəfindən rəğbətlə qarşılandı. Oxuma-yazma bilməyən, təhsilsiz qadınların filmlə ilk tanışlığı isə müəllif ideyasını daha tez və dərindən qavramalarına, həyata daha aydın, fərqli nəzərlərlə baxmalarına səbəb oldu.

Davamı →

Kino onun həyatı idi - Lətif Səfərov

  • Kino
Lətif Səfərov 1920-ci ildə Şuşada doğulub. 7 yaşında olanda rejissor Leo Murun «Gilan qızı” filmində çəkilib. Elə həmin vaxtdan balaca Lətifin kino dünyası ilə tanışlığı başlanıb. 1928-1931-ci illərdə „Sevil“, „Lətif“, „Qızıl kol“ filmlərində uşaq obrazlarını ifa edib. Ancaq sonradan xəstələndiyi üçün Bərdəyə gəlib. Bir müddət müalicə aldıqdan sonra Gəncə Pedaqoji Texnikumuna daxil olub və qiyabi təhsil alıb. O, Bakıda əvvəlcə kinostudiyanın dublyaj şöbəsində, sonra isə filmlərdə rejissor assistenti kimi çalışıb.

Davamı →

“Çalıquşu”nun həyat yolu

  • Kino
Məşhur “Çalıquşu” filmində Fəridəni oynayan aktrisa Aydan Şener artıq 10 ildir ki, kinoya çəkilmir. Səbəbini kimsə bilmir, amma ehtimal olunur ki, aktrisa və model yaddaşlarda gənclik illərindəki kimi gözəl qalmaq istəyir.
Hərçənd, onu son illər görənlərin fikrincə, Aydan Şener qətiyyən dəyişməyib, şair demiş, “üzündə gözəllik qaymaqlayıb”.

Davamı →

Gerçək həyatını filmdə oynayan ögey ana

  • Kino
Milli kinomuzun və teatr sənətimizin inkişafında bir çox sənətkarların müstəsna xidmətləri olub. Onlar ən ağır zamanlarda və ən ağır şərtlərdə belə bu sənətin inkişafı üçün əllərindən gələni əsirgəməyiblər. Bu baxımdan Azərbaycan filmlərində kifayət qədər yaddaqalan obrazlar var.
“Azərbaycan filmlərinin ana obrazı” rubrikasına davam edirik. Rubrikada adından bəlli olduğu kimi, yerli filmlərimizin ana obrazlarından yazır, onlar haqqında müasir oxuculara daha dolğun məlumat veririk...

Davamı →

Avropa fəlsəfəsi

  • Kino
Avropa İttifaqının Nümayəndə Heyəti, birinci İmagine Avropa Tolerantlıq Festivalı çərçivəsində " Daha yaxşı bir dünya xəyal et”  xəttiylə  Azərbaycana  qonaq gələn Belçikalı sənədli film rejissoru Xaiver Solano ilə sənədli filmin əhəmiyyətindən, üslub və texnikalarından danışdıq. Bənzətmələr etsək, bir daha Avropa nə qədər sərin-soyuq natarazlığı, mavi rəngdən tutqun yaşıl rəngə keçid təsirini bağışlasa da, Şərqin aydın, işıqlı havasından, isti səhra küləyindən, zəngin dağlarından daha çox insan faktoruna əhəmiyyət verdiyini görürük. Avropa «Hər kəs özü üçün” -  anlayışıyla yaşasa da laqeydlikdən uzaqdır və bu onların filmlərində də öz əksini tapır.

Davamı →