Teratozoospermiya

Teratozoospermiya, sperma içərisində patoloji formanın çox sayda hüceyrəsinin olması ilə xarakterizə edilən kişi infertilliyinin bir formalarından biridir. Öz rollarında ümumiyyətlə quyruq, baş və ya boyun anormal strukturu olan sperm kimi çıxış edirlər. Spermanın bir klinik araşdırmasına əsasən, spermanın miqdarı, normal olaraq, seçilmiş ejakulat nümunəsində bütün spermatozoa sayının yarısından çox olmamalıdır. Onların sayı müalicə tələb edən teratozoospermiya ilə dramatik şəkildə artır.
Xəstəliyin səbəbləri
Sağlamlığı normal olanlar hətta teratozoospermiyanın nə olduğunu və görünüşünün əsas səbəblərini bilməlidirlər. Bu patolojiye səbəb olan ilk səbəb, hormonal dərmanların uzunmüddətli istifadə fonunda müşahidə edilən hormonal bozukluklardır. Güc idmanında performansını yaxşılaşdırmaq üçün son dərəcə zəruri olan bir dərman kütləsi üçün də, həm də bir dərman kimi qəbul edin. Ancaq hər hansı bir hormonal bozukluk kişilərdə nadirdir. Teratozoospermiya ən ümumi səbəb olan genitourinary sisteminin çox müxtəlif növ viral infeksiyalar var. Bunlara prostatit, epidemit və orşit daxildir.
Teratozoospermiya: nə etmək lazımdır, necə müalicə etmək olar?
Teratozoospermiya ilə qarşılaşan kişilər, sadəcə necə davranmağı və nə edilməli olduğunu bilmirlər. Əlbəttə ki, xəstəliyin nəticəsi olan tam və ya qismən infertiliyin son diaqnozunu etmək üçün tam bir imtahan keçirmək lazımdır.
Teratozoospermiya şübhəsi varsa, təzahürü sperm başının patologiyasıdır, müalicə yalnız 2 spermoqramdan sonra başlanır, yəni  diaqnoz artıq tam təsdiq edildikdə.
Cinsiyyət orqanlarında inflamatuar proses teratozoospermiya inkişafına gətirib çıxarsa, müalicə infeksiya fokuslarının məhvindən ibarətdir.
Onun yoxluğunda, müalicə orqanın immunitet qüvvələrini gücləndirmək üçün azalır: makro və mikroelementləri olan vitamin komplekslərinin qəbul edilməsi.
Tez-tez dərmanlarla müalicə kursu keçən və Teratozospermiyanın müalicə və müalicə edilə biləcəyinə şübhə edən kişilər, xalq mülahizələrinə müraciət edirlər. Belə hallarda çox populyar huş ağacı yarpaqları, ağcaqanad, ağcaqanad toxumu. Bütün bu maddələr eyni miqdarda qarışdırılır və bir gündə 300 ml gündə 3 dəfə sərxoş olur.
Beləliklə, teratozoospermiya müalicəsinin necə olduğunu bilən bir adam ixtisaslı mütəxəssisin yardımı ilə bu xəstəliyin öhdəsindən gələ bilər.


Mənbə: az.tierient.com

0 şərh