Kişilər nə istəyir?

Kişilərin istədikləri:
1. Qadınların heç bir şey istəməməsini istəyir.
2. " Səni sevirəm " sözünü bir dəfə söyləyərək, qarşı tərəfi bununla 20 il idarə etməyi istəyir.
3. Göydən yağış deyil, qadın yağsın istəyir.
4. Futbolun 90 dəqiqədən 24 saata çıxarılmasını istəyir, bu 24 saatı də televiziya qarşısında, pijamaları və pivəsiylə keçirmək istəyir.
5. Evli olmaq, amma subay kimi yaşamaq istəyir.
6. Öləcəksə, tez ölməsini istəyir.
7. Bir baxışı canlar yandırsın istəyir.
8. Bütün qızları əlləmək,amma əl dəyməmiş bir qızla evlənmək istəyir.
9. Uşaqlıqda anasının, yaşlılıqda qızının dostlarını istəyir.
10. Qadınları acılamaq, amma qadınların ondan küsməməsini istəyir.
11. Aldatmaq və bunun xoş qarşılanmasını istəyir.
12. TV-nin qarşısında xoruldayaraq, yatmaq istəyir.
13. Bütün qadınların «yüngülxasiyyət,tez bişirilən», öz qadınının “sadiq xanım " olmasını istəyir.
14. Elmin bir gün “kişilərin qadınlardan daha ağıllı olduğunu” ortaya çıxartmağını istəyir.
15. Öz anlayışsızlığını ört-basdır etmək üçün, qadınların anlaşılmaz olduğunu dünyaya yaymaq istəyir.
16. Bir qadınla nəticəyə çatmaq üçün, qarşıda məcburi olan mərhələlərin heç olmamasını istəyir.

Adriana Lima şəkili,kişilər nə istəyir,ən gözəl qız


17. Ağıllı qadınları sevirəm deyib, amma qadının ağılsız olmağını istəyir.
18. Qadının gözəl bir baldıra, qıç və seksual döşlərə sahib olmağını istəyir
19. Köhnə (50 yaşlı qadını satıb, iki (25 yaşlı) qadın almaq istəyir.
20. Romantik və hisləri çətinləşdirən baş bəlasının tez yox olmağını istəyir.
21. Nə evdəkindən, nə də digərindən imtina etmək istəyir.
22. Aşçı, xidmətçi, ana, tibb bacısı, seks bombası, gözəllik kraliçası qarışığı olan bir qadına sahib olmaq istəyir.
23. Pul və ya olduğu mövqe sayəsində tovladığı qızların, ağarmış saçlarına aşiq olduqları nağılına inanmaq istəyir.
24. Dünyadakı bütün qadınları istəyir.
25. ...

Həmçinin bax: Qadınlar nə istəyir?
 

24 şərh

Yucin
Elmin bir gün “kişilərin qadınlardan daha ağıllı olduğunu” ortaya çıxartmağını istəyir. — Bunu istəyir, amma bunun mümkünsuz olduğunu bilə bilə yenədə istəyir.
nərgiz
Hər şey yaxşı idi,amma o qızın şəklinin yeri yox idi məncə.
ilham
Yeri yoxdur dediyiniz qızın adı Adriana Limadır. Dünyanın ən gözəl və seksual qızlar siyahısında həmişə yuxarı yerlərdədir.
_SNOOPY_
Bütün qızları əlləmək,amma əl dəyməmiş bir qızla evlənmək istəyir. :)))
bahar
Yəqin ki,bunları yazmaq yadınızdan çıxıb: «işdən gələndə isti  çay- çörəyi qapıdan içəri girməmiş süfrədə istəyir.Sonraaaaa ayağının qışda isti ,yayda soyuq su ilə yuyulmağını istəyir.»Birazda sadalayım ,yoxsa kifayətdi?
ilham
Qalanlarını da sadala. Hələ hamısı deyil.
bahar
Bu əmrdi ,yoxsa xahiş?
bahar
Xanımın rəfiqələrindən ayrılmağını istəyir,qaynanasının evə az gedib-gəlməyini istəyir,Anasına  mama deyilməsini istəyir və.s
Yucin
deyingən qadından uzaq olmaq istəyir…
bahar

Kişilər həyat yoldaşlarının başqa kişilərdən nümunə gətirməmələrini istəyir,qadının onu bir baxışdan anlamasını istəyir,


xanımının onu həmişə başqalarının yanında tərifləməyini istəyir.


 

Operon
Biz sizlerin ne istediyini bilmek isteyirik sadece.bunu bilsek daha qem yemerik
bahar

Qadınların nə istədiyini Burla xatun yazıb ,amma bu hamısı deyil.


1.Qadınlar həmişə gözəl və təravətli olmaq istəyir.


2.Həmişə qaynı arvadlarından seçilmək istəyir.


3.Qaynanasının istəkli gəlini olmaq istəyir.


4.Amma qaynanadan ayrı yaşamaq istəyir.


5.Başqa qadınlardan ona nümunə gətirilməməsini istəyir.


6.Sevib — sevilmək istəyir.


7.Həmişə cavan qalmaq istəyir.


8.Həyat yoldaşının yaxın dostu olmaq istəyir.və.s və ilaxır


 

Yucin
Sənin ürəyin doluymuş ki…
bahar
Əslində biz qadınların nə istədiyini ,siz-kişilər daha yaxşı bilməlisiniz.
Yucin
Məncə bütün kişilər qadınların nə istədiyini çox gözəl bilir, sadəcə qadınlar özləri nə istədiklərini bilmirlər. Tükənmir qadınların istəkləri. (indi qırğına bax burda. mən bilirəm indi nə cavablar gələcək mənə. amma demişəm ki, demişəm.)
bahar
Kişilər qadınların nə istədiklərini bilsəydi ,bu dünyada yaşamağın nə marağı olardı:))
Yucin
indi salacaqsan feministləri mənim canıma. da heç nə yazmıram ))
bahar
Feministləri niyə?Düşünmürəm ki,bu mövzu feministləri qıcıqlandırsın.
Yucin
yavaş-yavaş qıcıqlandıracaq. birini mən deyəcəm birini sən. söhbət uzanacaq aləm deyəcək bir-birinə.
bahar
Onda uzatmayaq .Sağolun ,dərsə gecikirəm,tələsməliyəm
Nency
Vay vay Turkler demisken bu kisiler ne pis yaratiqlar imish. Ama bir sey var ki bu dunyada heeer sey qadin ucundu. Tarix boyu olan basqilar elde edilern das qaslar qenimetler bir soozlee heeeeeeer sey. Onuncun ustunluyumuzle qurur duyaq)))
ayxansevda
Əlində kişiləər yaxşı bilir qadın nə istəyir, sadəcə ona sərf eləmir onun istəkləri buna görə özlərini vururlar bilməməzliyə, vəssəlam. amma yuxarıdakı məsələlər daha çox babnik kişilərə şamil etmək olar. hərçənd ki, babnik olmayanlar yoxdur, amma qədəri var, biri 100% qadın düşkünüdü, digəri 50 % insafla danışsaq yaxşıdı.ağıllı kişilər də var
Sadə_Oğlan
hamisi  yox  bezileri  duzdur
akbar2000
maraqlıdır.amma səhvlər var.