Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Saatınız xarakterinizdən xəbər verir

Hansı qadın kişidən şikayətlənmirki? İlk vaxtlar mələk kimi tanıdığımız romantik insan sonradan dəyişir. Qadınlarsa səbəb axtarmağa, məntiq tapmağa çalışırlar. Özünüzü yormayın.
Psixoloqlar kişilərlə bağlı bir çox araşdırmalar aparıblar. Onları davranışlarına, aksesuarlarına, ayaqqabılarına görə tanımaq mümkündür.

Belə ki, sənə romantik nağıllar danışan birinin doğru və ya yalan dediyini öyrənmək üçün onun saatına baxmağın kifayətdir.

Dördkünc saat sevənlər:


Davamı →

Kişilər sosial şəbəkələrdə

1. Dərin fikirlər həvəskarı
«Dostlar — özümüzün seçdiyimiz bir ailədir».
O, özünə çox ciddi yanaşır, ona hər zaman güvənmək olar. O, hər şeyi yaxşı-yaxşı düşünüb, daha sonra hərəkətə keçməyə meyllidir.

2. Şikayətçi
«Fürsətdən istifadə edərək, bu gün dördyol ayrıcında qabağıma çıxana salam deyirəm».
Əgər sosial şəbəkələrdən bütün dünyaya öz kədərini çatdırmaq üçün istifadə edirsə, adi həyatda diqqətə ehtiyacı var. Çünki insan qəmli, kədərli halında daha çox diqqət qazanır.

Davamı →

Kişilərdə axıntı – Soyuqdəymədir, yoxsa...?

Kişilər də qadınlar kimi kandidoza yoluxa bilirlər. Bu cinsi əlaqə zamanı partnyordan keçə və ya soyuqdəymədən yarana bilər.

Kandidoza səbəb olan göbələklər yoğun bağırsağın və ağızın normal mikroflorasında da mövcuddur.
Mənfi şərtlər altında bu göbələklər aktiv şəkildə çoxalmağa başlayır, nəticədə kişilərdə kandidoz yaradır.
Kişilərdə kandidozun əlamətləri daha az yayılıb. Çünki Candida göbələkləri bədəndə qalmaz, sidik zamanı yuyulur.


Davamı →

Xəyanət edən kişilərdə müşahidə edilən davranışlar

Qadınların bir qismi sevgililiyin, evliliyin müəyyən bir dövründə xəyanətə məruz qala bilərlər. Bilərlər deyirəm. Amma bunu normallaşdırmaq doğru deyildir. Qadın xoşbəxtlikdir. Xoşbəxtliyin yaradıcısıdır. Xəyanətin olmasında kişi ilə bərabər özünün də günahı vardır… Lakin burda bir şey söyləmək istəyirəm: insan övladı əlindəki ilə kifayətlənmir, hər zaman daha çoxunu, daha yaxşısını axtarır ...
Xəyanətə məruz qalan qadınlar xayanət edildiyini hiss edirlər. Bu hisslər boş boşuna deyildir. Bəzən yanlış hislər ola bilər. Amma əgər qadın nəyisə sezirsə, bu çox vaxt doğru çıxır. Xəyanət edən kişilərin əksəriyyətində müəyyən hərəkətlər, davranışlar olur. Həmişə davrandığından fərqli davranışlar sərgiləyirlər.

Davamı →

Kimi aldadırsan?

İnsanı yaradan Tanrı kişini, daha sonra qadını xəlq etdi. Cənnət əhli olan Adəm və Həvva şeytana uyub, nəfsinə güc gələ bilməyən qadının ucbatından cəzalandırıldı. Yenidən əməli və ibadəti ilə cənnəti qazanmaq üçün bu fani dünya bizə verildi. Elə ilk şeytana aldanışdan sonra nəfs insana ən böyük düşmən kəsildi.

İnsanın səhv, haram əməlləri içində xəyanət ən çox yer tutur. Adətən insanlar bir çox pis əməlləri «kimsə bilməz» düşüncəsi ilə edirlər.

Çox qəribə də olsa insan Yaradanın onu hər yerdə gördüyünü dərk etmədən fani dünyada da günah etməkdən usanmır.

Xəyanət ilk olaraq şəxsin özünə qarşı ən böyük hörmətsizliyidir! Hansı formada olmasından aslı olmayaraq, istər dini, istər əqli şüurun zəifliyindən nişanədir, xain xoflu olar!

 

  1. Kimi aldadırsan? İlk xəyanəti eləməmisizsə, demək

Davamı →

Kişi tipləri (Onu tanıyırsınızmı?)

İnsanların xarakteri bir-birinə bənzəmir. Qadınlarla kişilərin xarakterləri arasında böyük fərq olur. Bunu daha çox ailə qurduqdan sonra meydana çıxan xasiyyət uyuşmazlıqları, yaxud gənc qızların və oğlanların tərk edildikdən sonrakı peşmanlıqlarından müşahidə etmək mümkündür.Məsələn,əlaqənin başlanğıcında kişinin qadını narahat etməyən xarakter xüsusiyyətləri zaman keçdikcə problem olmağa başlayır. Çox halda narazı tərəflər daxilən bu kimi ifadələri  təkrar edirlər: “O,axı əvvəllər belə deyildi”, “Onun dəyişməsini istəyirəm”.

Gəlin düşünək. Qarşımızdakı insanı dəyişdirmək mümkündürmü? Biz insanların dəyişə bilmələri üçün yalnız yol göstərə bilərik. Dəyişilmək, dəyişməyi istəmək isə onların özlərindən asılı olur. İnsan özü istəməzsə,onu heç bir mütəxəssis belə dəyişə bilməz.


Davamı →

Kişilərin rahat formada mütəmadi olaraq dediyi yalanlar

Kişilər yalan deməyi sevir və ümumiyyətlə, uşaq kimi anı qurtarmağa istiqamətli, böyük bir bacarıqsızlıqla yalanlar söyləyirlər. Bu faktı bilməyən az idi və Cem Yılmaz sağ olsun artıq öyrənməyən qalmadı. Bəs, görəsən, bir çox kişi tərəfindən istifadə olunan, sadə və gün kimi aşkar yalanların ən çox işlənəni hansılardır? Sizin üçün apardığımız əhatəli iş ilə onları ortaya çıxardıq:


1. «Gözlərim səndən başqasını görmür ...»


Davamı →

Kiçik şeylərdən xoşbəxt ola bilməyən kişilər

Kişilər qadınlardan fərqli olaraq, heç də hər kiçik şeylərdən xoşbəxt ola bilmirlər.
Əgər kişilərin istəklərinə zidd gedirsinizsə, kimliyinizdən asılı olmayaraq sizə qarşı kəskin şəkildə sərhəd qoyurlar. Kişilər xoşlayırlar ki, qadın onlardan icazə alsın, hər sözünü ona desin, xanımı tərəfindən kompliment alsın.
Davamı →

Kişilər nədən qorxur ?

Bəzi qorxular var ki, qadınlardan fərqli olaraq bəlkə də 90% kişilər onu üzə çıxarmağı xoşlamır. Amma içlərində olur və bunu inkar etməyə çalışırlar. Həmin qorxulardan bəziləri aşağıdakılardır. 
Davamı →