Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Kişilər necə komplimenti sevir?


Kefsiz bir qadının əhvalını xoş etməyə bir kompliment yetər. Bu taktika kişilərdə başqa cür təsir yaradır. Onlarıln eşitdikləri kompliment onları hərəkətə gətirirmiş. Tanımadığı qadından kompliment eşitdikdə, kişilər ona diqqət yetirməyə başlayırlar.

Sevdiyi xanımdan aldığı kompliment isə ona daha da həssas yanaşmasına səbəb olur. Bu işin bir amması da var ki… Onlar hər komplimenti qəbul etmir, bəyənmir. Bəs kişilərə ən çox necə kompliment deyilməlidir? Əsas, onun şəxsi keyfiyyətləri və gördüyü işlə bağlı olan komplimentləri. Məsələn, «Sən hamıdan yaraşıqlı və ağıllısan” ifadəsi onun üçün heç bir məna kəsb etməyəcək. Lakin „sənin düzəltdiyin oturacaq əla alınıb” deməyiniz onu bir az da çox həvəsləndirəcək.
Davamı →

Saç ağarmasına qarşı təbii maskalar


Saç ağarması gənc kişilərin problemləri arasında ilk sıralarda dayanır. Düzdür, əksər kişilərə ağ saç yaraşsa da, amma yenə də əksəriyyətinin bu, xoşuna gəlmir. Saçların ağarmasının qarşısını ala bilmərik, amma bu prosesi bir az gecikdirə bilərik. Belə bir imkanımız varsa bundan niyə də istifadə etməyək?

5 xörək qaşığı qatıq (ilıq halda), 3 diş sarımsaq.
Bunları yaxşıca qarışdırıb sarımsaq qatıq halına gətirirsiniz. Sonra 1 saat saxlayıb, 1 çay qaşığı şəkər tozu əlavə edin. Qarışığı hazırladıqdan sonra yuyulmuş saçlara tətbiq edin. Yarım saat saxladıqdan sonra ilıq su ilə yuyun. Saçlarınızı duruladıqdan sonra isə şampunla yaxalayın. Həftədə 2 dəfə edə bilərsiniz.
Davamı →

Evlənilməyəcək qadınlar

Kişilər evlilik mövzusunda qadınlara görə daha az seçici olub sevdiyi qadınla böyük problemlər yaşamır, evlənmələrinə çox böyük maneələr çıxmırsa evlənmək üçün çox düşünmürlər. Kişilər özünü yaxşı hiss etdirən, ona dəyər verən, sahiblənən, qısqansa belə həyatına müdaxilə etməyən bir qadınla evlənmək istəyir.

Bəs kişilər hansı qadınlarla evlənmək istəmirlər?

Yemək bişirə bilməyən qadın
Kişilər üçün dadlı yemək hazırlaya bilən və belə bacarığı olan qadınlar həmişə bir addım öndədirlər.

Yersiz qısqanclıq edən qadın
Mütəmadi olaraq sevgilinizi lazımsız qısqanclıqlarla boğur və ona rahat nəfəs almasına imkan vermirsinizsə, o da təbii olaraq sizinlə bir ömür keçirməkdən qorxacaq.

Sevgilisinin xarakterini dəyişdirmək istəyən qadın
Bir kişini əldə etdikdən sonra dəyişdirə biləcəyinizi düşünmək və onu dəyişdirməyə çalışmaq, münasibətdə edə biləcəyiniz ən böyük səhvidir. Kimsə tam mənasıyla dəyişməz, birini sevəcəksinizsə olduğu kimi sevməlisiniz və onu dəyişdirməyə çalışmamalısınız.
Davamı →

Tərləməyə qarşı ən effektiv yol

Gün ərzində işimizlə əlaqədar müxtəlif yerlərdə olur, durmadan hərəkət edirik. Bu isə orqanizmdə tər ifraz edən hüceyrələrin aktivliyini artırır. Mütəxəssislər belə hesab edirlər ki, tərindən pis qoxu gələn insanlar malariya xəstəliyindən xüsusilə ehtiyyatlı olmalıdırlar. Yay aylarında mümkün olduğu qədər tünd çay, kofe, şirin məmulatlar və şokoladdan uzaq durmalıdırlar. Çünki adıçəkilən məhsullar tər ifrazını artırır.

Bu gün apteklərdə tər qoxusunun qarşısını almaq üçün ən müxtəlif vasitələr satılır. Həkimlər bu vasitələrdən yuyunduqdan sonra tam qurulanıb sonra istifadə etməyi məsləhət görürlər. Onların fikrincə, tərlədikdən sonra istifadə edilən bu məhsullar heç də effektiv nəticə vermir. Həddən artıq tərləyən insanlara isə həkimlər müntəzəm olaraq ev şəraitində hazırlanan təbii vasitələrdən istifadə etməyi məsləhət görürlər.

Davamı →

Kişilər üçün maskalar

Qəbul edək ki, biz kişilər üçün dəriyə qulluq səhər oyananda və ya çirkləndikdə üzün yuyulmasından ibarətdir. Əslində isə dərimizin cavan qalmasını və gec qocalmasını istəyiriksə, vaxtaşırı olaraq dəriyə qulluq vasitələrindən istifadə etməyimiz mütləqdir. Bu vasitələrin sırasında müxtəlif tərkibli dəriyə qulluq maskalarının adlarını çəkə bilərik.

Bildiyimiz kimi üz dərisi çox həssasdır və yanlış maskalar onu çox qısa müddətdə zədələyə bilər. Buna görə də dəriniz üçün maska hazırlayarkən və ya hazır maskalardan istifadə edərkən onun tərkibinə qarşı xüsusilə diqqətli olun. İndi sizinlə bir neçə dəriyə qulluq maskasının reseptini bölüşmək istəyirik.
 
Yağlı dəri üçün üz maskası
Orta ölçülü bir kartofu iki yerə bölün. Onu sürtkəcdən keçirib gözünüzün ətrafı istisna olmaqla suyunu pambıqla üzünüzə sürtün. Təxminən on dəqiqə kimi üzünüzdə saxlayın, daha sonra yuyub qurulayın. Bu maska üzünüzdəki yağ mübadiləsini tənzimləyəcək.
Davamı →

Günəş kremləri yalnız qadınlar üçün deyil

Kişilər, yəqin, siz də qəbul edərsiniz ki, bizim ən böyük problemlərimizdən biri saqqal və bığdır. Hər gün təraş etmək dərini qıcıqlandırır, qızartlara səbəb olur. Həmçinin üzdə civzələri varsa, təraş problemlərə yol açır.

Təraş köpükləri, təraş gelləri kimi məhsullarda bol miqdarda alkoqol, nanə, hidroksid kimi maddələr var. Bunlar isə dəridə müxtəlif qızartıların yaranmasına səbəb olan amillərdir.

Buna görə də maksimum dərəcədə dərimizə uyğun təraş köpüyü və ya gel seçməyə çalışmalıyıq. Məsələn, həssas dərilər üçün nəzərdə yuyulan gel və təraş köpüklərinin tərkibində ətir, mentol, spirt, limon, portağal, qreyfrut, evkalipt, kafur ya da nanə kimi qıcıq yaradan maddələr olmur.
Davamı →

Təraşdan sonra

Bəzən üzqırxmadan sonra dərimizdə müxtəlif problemlər meydana gəlir: dəri qızarır və qaşınmalar yaranır və.s. Əgər siz də bu kimi problemlərdən əziyyət çəkirsinizsə o zaman bu məqaləni diqqətlə oxuyun. Çünki bu dəfəki məqaləmiz ülgüclə üzqırxmadan sonra yaranan problemlərin həlli haqqındadır.

Mount Sinai Xəstəxanasının Dermatoloji Departamenti və Kosmetik Klinik araşdırmalar mərkəzinin direktoru Dr.Joshua Zeicherə görə dərisi qızarmaya meyilli, quru və qaşıntılı olan kişilərə üzlərini təmizləmək üçün ülgücdən istifadə etməmək məsləhət görülürür. Əgər ülgücdən istifadə etməkdə qərarlısınızsa, bu prosesdən bir neçə saat öncə üzünüzü buna hazırlamalısınız. Hazırlıq prosesi isə aşağıdakı məehələləri əhatə edir:
 
Davamı →

Kişi qadınla necə danışmalıdır?

Subay kişilər evlilərlə müqayisədə daha cavan yaşlarında dünyalarını dəyişirlər. Tədqiqatlar göstərib ki, 19-44 yaşlarında kişilər arasında subayların 50 yaşına çatmadan ölmək ehtimalı evlilərlə müqayisədə düz 58 faiz artıqdır. Araşdırma ABŞ-dan olan 67 min kişi və qadın üzərində aparılıb. Məlum olub ki, vaxtilə evli olmuş və sonradan boşanmış kişilərin vaxtından əvvəl ölmək riski də evlilərlə müqayisədə artıqdır. Lakin bu fərq 27 faizdir.
Davamı →

Qadınların psixologiyası

  1. Qadınlar istəsə, lap qabları da yuyarlar, amma istəmirlər.
  2. Biz axmaq şeylər danışanda Qadınlar susurlar.
  3. Biz ağıllı sözlər deyəndə də Qadınlar susurlar.Qadınlar bir gün (heç olmasa bir dəqiqəlik) anlayacaq ki, bizdən yaxşısı yoxdu.
  4. Qadınların prinsipləri var, bəzilərini heç qəbul eləyə bilməsək də.
  5. Qadınlar bizdən hündürdü, yuxarı rəfdən kitabı çox rahatlıqla götürürlər.
  6. Qadınlar bizə «Səni sevirəm» deyəndə başa düşürsən ki, sən də varsan.
  7. Qadınlar kompüteri və texnikanı daha yaxşı söküb-yığırlar. Bəzən yığa bilmirlər.

Davamı →

Qadınlar üçün ən güclü rəqib sevdiyiniz komandadır

Əziz kişilər, bəzi vaxtlar qadınlar sizdən digər zamanlarla müqayisədə daha çox diqqət gözləyirlər. Çalışın ki, onların bu ümidlərini, gözləntilərini doğruldasınız. Unutmayın ki, bəzi həssas zamanlarda onu başa düşməyiniz, qadınınıza qarşı incə davranmağınız hətta qırdığınız bir qəlbi belə yenidən bərpa edə bilər.

Əgər qadınla bir məsələdə mübahisə edir, hərəniz öz fikrinizi yeritməyə çalışırsınızsa, əmin olun ki, sonda qadının fikrini qəbul etməli olacaqsınız. O sizə öz fikrini elə formada qəbul etdirəcək ki, sonda əslində onun istəkərini yerini yetirdiyinizdən xəbəriniz belə olmayacaq. Əmin olun ki, bunun üçün onların əvvəlcədən düşündükləri çoxsaylı planları var.
Ardı →